loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 27 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
ديگه تو اين وبلاگ فعاليت نميكنم



1 . من از آن روز که در بند توام آزادم.. !‏
www.shabikeshabnist.blogfa.com/
‎هر کدوممون به دلیلی دیگه فرصت تو نت حضور داشتن رو نداریم. ... احساس میکنم هر جای
ایران که یک روز سفر برم توی اون شهر یه دوست دارم و احساس غربت نمیکنم. ...
فعالیت من و الهه در کمپ و این وبلاگ تموم شد و این دو جا مثل یه دفتر خاطرات باقی می
مونن.




2 . وبلاگ رسمی طرفداران ××× لیونل مسی ×××
www.me302009.blogfa.com/90033.aspx
‎... طرفداران ××× لیونل مسی ×××. قالب اين وبلاگ توسط محمدرضا صداقت خواه طراحي
شده است. ... از این به بعد دیگه تو وبلاگ فعالیت نمی کنم. اگه کسی می خواست یه
سری ...




3 . پرسش های رایج درباره تلگرام پاسخ (شما هم بپرسید!) - مهندس آی تی
mohandeseit.ir/1394/04/تلگرام-چگونه-انجام-دهیم/
23 ژوئن 2015 ... بر روی این لینک کلیک کنید و پس از عضویت بپرسید! ... ۲- چگونه فعالیت اخیر
خود را از مخاطبان مخفی کنیم؟ .... سوالم یه کمی مسخره اس ولی میشه تو یه گروه کس
دیگه ای رو مدیر کرد؟ ..... مرجع ابزار وبلاگ و سایت says: ..... سلام من زیاد شماره
موبایلمو وارد کردم در تلگرام دیگه قبول نمیکنه میگه بعدن امتحان کنین …




4 . معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام | شاهوار دات نت
www.shahvar.net/persian-telegram-bot/
‎یکی از این اقدامات ، پیاده سازی ربات های تلگرامی (Telegram Bot) هستند . ... خصوصا
از چند روز قبل (۳ تیرماه ۹۴) که وبلاگ رسمی تلگرام خبر از پلتفرم مخصوص ....
گفتگو با ربات فارسی جوک در پیام‌رسان تلگرام شوید ، سپس فرقی نمی‌کند چه
کلمه‌ای را بنویسید . ..... به نظر یه سری مشکلات داره یا با برخی از افزونه های دیگه
تداخل داره.




5 . سلام خدمت خراطیهای عزیز به وبلاگ سلطان احساس مجید خراطها خوش آمدید
soltane-ehsas-mk.blogsky.com/
‎17 ژوئن 2015 ... من دیگه تو این وبلاگ فعالیت نمیکنم. اگه ما را میخواهید دنبال کنید. به این آدرس
بیاید. http://soltane-ehsas-mk.blog.ir/. ما در وبلاگ جدیدمان به صورت ...




6 . نقد و بررسی فیلم - نامه ی تاریخی چارلی چاپلین به دخترش !
www.cinema500.blogfa.com/post-23.aspx
‎درباره وبلاگ ... مدتیه که دیگه تو سینما کار نمیکنم و تو موسیقی فعالیت دارم . ...
شنيده ام نقش تو در اين نمايش پرشکوه, نقش آن دختر زيبای حاکمی است که اسير خان ...




7 . تتلیتیاااااا
amirtatalooh.blogfa.com/
‎سلام دوستان گلم میدونید که بلاگفا خراب شده و همه وبامون حذف شدن،من دیگه تو بلاگفا
فعالیت نمیکنم. این آدرس وبمه تو میهن بلاگ KHOSRAVIMUSIC.MIHANBLOG.




8 . سایت تخصصی کاسکو - جواب به سوالات شما (اردیبهشت91)
www.africangreyparrot.blogfa.com/post-65.aspx
‎نمیدونم والا چون من به غیر از کاسکو در حوزه دیگه ای فعالیت نمی کنم. .... آقای مظاهری من
مدتیه تو فکر خرید کاسکو افتادم اما یه چیزی سخت منو از این کار بر حذر می داره.




9 . برای پیامبرعزیزم
salavat5.blogfa.com/
‎سلام و درود خدا بر تو و خاندان مطهرت باد (پست ثابت) ... راستي چند وقت ديگه ميرم
کربلا . ... بعد که اومدم خاطره هامو مينويسمو بعد هم ديگه در اين وبلاگ فعاليت نميکنم .




10 . کلبــه مجید خراطهــا
www.kolbe-majidkharatha.blogfa.com/
‎کلبــه مجید خراطهــا♥ - اگــر موندَمـ کنــارمـ باش ، اگــر مُردمــ تــو خــاکمـ کن. ... -ادامــه
فعــالیت وبلاگ دیگــه برامـ میسر نیست و این وبـلاگ دیگــه آپ نمیشــه .... واقعا





11 . خرداد 1392 - ! بــه کــســی چــه !
kasi-che.blogfa.com/1392/03
‎13 ژوئن 2013 ... اما حالا دیگه ادعا نمی کنم ، دوستت داشتم ، حالا به این دوست داشتن ها اعتنا ... بازم ذکر
میکنم من تو دوتا وبلاگ دیگه هم فعالیت دارم که مربوط میشه به ...




12 . ًٌ کد موزیک ًٌ
muzicod.blogfa.com/
‎سلام به همه ی دوستان. من دیگه تو این وبلاگ فعالیت نمی کنم اگه به دنبال موزیک مورد
نظرتون هستید به بزرگترین سایت کد موزیک سر بزنید با تشکر از همه ی شما




13 . وبلاگ طرفداران شادمهر عقیلی
tarafdaraneshadmehr.blogfa.com/
‎وبلاگ طرفداران شادمهر عقیلی - این وبلاگ برای طرفداران شادمهر عقیلی است - وبلاگ
... از این به بعد تو این وبلاگ فعالیت میکنم و دیگه این وبلاگو به روز نمیکنم.




14 . ختم قرآن
khatme121.blogfa.com/
‎شکیب نوشت 2: این ختم به نیت سلامتی حضرت ولی عصر عج می باشد. افرادی که جزء
خود را ... که بنا به دلایلی دیگه تو اون وب فعالیت نمیکنم. یه نکته :آمار گیر وب من ...




15 . زندگی ائمه(ع
www.yarebaradar.blogfa.com/
‎من دیگه تو این وب فعالیت نمیکنم. ... زماني که پدر در تبعيد بود وي نيز به نجف
رفت و در حوزه علميه اين شهر به .... وبلاگ محله روستای سیاهکلامحله شرقی بابل




16 . با تــو خوبه حالـــم
for-amir.blogfa.com/
‎این روزای من پر از افکار درهم و برهم ِ ، اینکه چطوری میتونم یه مامان ایده آل باشم و چطور
با ... که من اینستا هستم با آی دی Asma.vernal ، اما بنا به دلایلی فعالیت نمیکنم و
همیشه ... روی ماه ِ تک تک تون رو میبوسم و مثه خیلی وقت های دیگه به داشتن تون
افتخار .... محبوب ترین وبلاگ ها Daisypath Anniversary tickers Lilypie First
Birthday tickers.




17 . اين وب منه...بم نگو چي خوبه چي بده
www.niceice73.blogfa.com/
‎و از خدا بخوام تو اين ماه منو از اون گناهاي گذشته پاك كنه و كاري كنه كه ديگه نخوام لذتشو
تجربه كنم! ... گفته بودم ديگه اول هر پست سلام نميكنم ولي اينبار سلام ميكنم چون
بعد ... فك كنن من ديگه اين وبلاگ و اين كلبه خرابه رو گذاشتم كنار و اينجا متروكه شده
.... اين گونه ي مخاطب گاهي تا چند ماه به فعاليت كامنت گذاري در يك وب خاص ادامه ميدهد و
...




18 . آهنگ عاشقانه و غمگین برات بمیرم از نوید پورمرتضی. - آپارات
www.aparat.com/.../آهنگ_عاشقانه_و_غمگین_برات_بمیرم_از_نوید_پورمرتضی.
‎13 جولای 2015 ... دوبار کلیپ میزارم و ادمین پاکش میکنه.اگه این دفعه هم سانسور کنین کلیپو.کلا
دیگه تو این سایت امنیتی تون فعالیت نمیکنم.خجالتم خوب چیزیه.




19 . تکست آلبوم زدبازی "زاخارنامه" - موسیقی رپ
gongworld.blogfa.com/post/24
‎چون این بازیا تو کتمون نمیره // چیز خوب نداره بگه بگو خفه خون بگیره ... آره 10 سال
دیگه هرجا « زدبازی » رد شه // همه جفت میکنن جلو ماها انگاری کفشه ... پافشاری نميكنه
برم خواستگاری // الكی هم زنگـــــ نميزه واسه كاری ..... دارین از وبلاگ خودتون دیدن
میکنین این وبلاگ در زمینه رپ فارسی فعالیت میکنه اومیدوارم که لذت ببرین اگه
موردی ...




20 . زانیار خسروی: خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم | سایت خبری - تحلیلی ...
www.musicema.com/node/190049
‎26 دسامبر 2013 ... خدایا شکرت یکی دیگه از هنرمندای دیگمون هم جاز شد . ... با اینکه پاپو ترجیح میدم
ولی موسیقی رپ پیشرفتش تو این سالا خیلی خیلی ..... وقتشه که این سلیقه ای عمل





21 . اطلاعیه ها! - سایت رسمی طرفداران نویسنده fereshteh27 - رز بلاگ ...
fereshteh27.rozblog.com/cat/5
‎ظاهرا بار اولشون هم نبوده و تو این کار حرفه ای شدن چون رمانای چندتا دیگه از بچه های
سایت ..... به جز نودهشتیا هیچ کجای دیگه و توی هیچ وبلاگ دیگه ای فعالیت نمی کنم.




22 . هميشه سونيك - مطالب ارسال شده توسط admin
eversonic.rozblog.com/user-admin
‎من دیگه در این سایت و در انجمن و انجمن گیم تیک و آپارات دیگه فعالیت نمیکنم و دیگه
میرم. .... پرچم EMRSH اگه درست شد به زودي تو وبلاگ عكسش گذاشته ميشه.




23 . عمو عماد - Blogfa
emad-milanloo.blogfa.com/
‎جدا از کار, تو این فصل آب و هوا هم واسه این کار زیاد مساعد نیست. بگذریم! عکسای ... نه
من نه پدرم و نه خیلی از شکارچیهای دیگه به سمت قو تیراندازی نمیکنیم! خوب دیگه ...




24 . من هم سيب می خواهم
havvayemohtarame.blogfa.com/
‎خانوم سین زنگ زده بود که آقای الف گفته من تو این شهر کافی شاپ نمیشناسم!! teehee
... هم کار درست بوده ولی تقریباً از هفت سال پیش دیگه تو ایران فعالیت نمیکنه.




25 . یــِـه کـیـتـی ِ مـَـلوس • • •
maloosiii.blogfa.com/
‎داشــتم مطالب قدیمی وبلاگ رو نگاه نگاه میکردم بلکه از خاطراتم لذت ببرم امـآ میدونین
... 3 مـاه اول سرنوشتمو تو این شرکت تعیین میکــُنه یـآ مـیرم بـالا و میمونم یـا هم یه ...
ببخشید فعالیت نمیکنم ..یه کارایی ... دیگه هیچی تو طول روز که اینجوری
میترکوندم ,عصرها هم هر روز بابو بستنی بودیم و حتما یه بستنی ای فالوده ای چیزی
میزدیم.




26 . وبلاگ اختصاصی کشتی کرمانشاه - متفرقه : از هر دری سخنی
www.koshti-kermansha.blogfa.com/cat-4.aspx
‎وبلاگ اختصاصی کشتی کرمانشاه - متفرقه : از هر دری سخنی - تمام فعالیت ها تقدیم
... دوستان عزیزم این وبلاگ دیگه هیچ فعالیتی نداره نظرات و مطالب خودتون رو تو
سایت ... بزنید دریایی از استعداد ریخته چرا فکری نمیکنید چرا هزینه ای نمیکنیدچرا
این ...




27 . بهمن 1392 - وبلاگ رسمی،حسین افشار
hosseincs.blogfa.com/1392/11
‎ودیگه توباشگاه قبلی ام،فعالیت نمیکنم . . . و به باشگاهی ... بودن ندارد . . . فقط
مسير اشك هايت پشت و رو ميشود، ب جاي بيرون، ميريزد تو ! ... حداقلش این است که
یکی را دوس داری که روزی به او می رسی. ... ﺩﻳﮕـﻪ ﻧـﻪ ﺍﺯ ﮐﺴـی ﻣـی ﺭﻧﺠـی ﻧـﻪ ﺑـﻪ ﻋﺸـﻖ ﮐﺴـی ﺩﻝ ﻣـی
ﺑﻨـﺪی !




28 . و خدایی که در این نزدیکی ست
maralvazendegi.blogfa.com/
‎یه هیچی فکر نمی کنم وقتی اون تو ام و با بچه های گروه شوخی می کنیم و مطلب می زارم و
... انگار دیگه برام مهم نیست این بی تفاوتی و عدم انجام فعالیت های اجتماعی.




29 . ヅخواندني سراヅ -
nimarajabi1380.blogfa.com/post/440
‎4 ژانويه 2014 ... من،نيما رجبي مدير اين سايت اعلام ميكنم كه ديگه توي اين سايت فعاليت نميكنم. اما
شما همچنان از اين سايت بهره ببريد. اين سايت با هشت ماه فعاليت پر ...




30 . وبلاگ شخصی محمدامین محمدزمانی
fetros.ir/list/وبلاگ شخصی محمدامین محمدزمانی.html
‎این وبلاگ تنها تحلیل های شخصي من از موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی ، بین
المللی ... بگم این وبلاگ به یه وبلاگ دیگه منتقل شد دیگه زیاد اینجا فعالیت نمیکنم





31 . مهر 1392 - اموزش زیست با ویدئوهای مفهومی! - Blogfa
chaleshkonkoor.blogfa.com/1392/07
‎من بعد از حذف این وبلاگ توسط مدیر قبلیش که خیلی هم سانسور می کرد و هیچ وقت ...
ببینید من تازه کار نیستم و فقطم روی اینترنت فعالیت نمی کنم. ... من به ی سطحی
رسیدم که دیگه این چیزها برام بی اثر باشه( تو زیست شناسی بهش می گن عادی شدن.




32 . ایده‌های دکتر علی اصغر جهانگیری برای خوداشتغالی | مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com/portal/.../ایده¬های-دکتر-علی-اصغر-جهانگیری-برای-خ/
‎18 مارس 2014 ... سلام شما می توانید در زمینه فرشبافی فعالیت کنید در صورتیکه از تسلط کافی ....
پس بیا به این وبلاگ و بدون نیاز به سرمایه اولیه با این شرکت همکاری کن ... دوست
عزیز من از طرز صحبت های قبلی دفاع نمیکنم ولی یه سوال ازت خودت بپرس ...... من می
خوام تو این سایته ثبت نام کنم ولی نام کاربری و رمز عبور می خواد؟




33 . جملات عاشقانه،،،اس ام اس عاشقانه
eshghe-latif.blogfa.com/
‎امیدوارم که شما عزیزان با فعالیت و نگاه های خود ما را در این امر یاری رسانید. قابل
توضیح است که ... تو. تمام قرارها را نیامده ای. کدام نصف النهار را از قلم انداخته ام. قرار
روزهای بی قراریم ! کجای آسمان ... یه قاب عکس خالی دیگه حرفی نمونده باقی. تو باعث
شکست .... در این وبلاگ جملات تکراری ، ناقص و با غلط املایی وجود ندارد ! . تمامی
جملات ...




34 . دنیای رنگی - Blogfa
www.tannaz-n.blogfa.com/
‎به وبلاگ من خوش اومدين! باید بگم که از این ... من دیگه در این وب فعالیت نمیکنم...
میرم یکم ... سفـارشاتتون رو که آماده کردم تو یه وب دیگه میذارم! تاريخ شنبه سی و
یکم ...




35 . آدم کوچولوها - پستی برای مادران عصبانی 5
sedayemadarane.blogfa.com/post-60.aspx
‎منم اگر ببینم پسرکم یادگیریش خوب نیست روی فعالیتهای دیگه براش سرمایه ....
برای ریخت و پاش هم اصلا دعواش نمیکنم چون بالاخره این طفلی ها تو این آپارتمان های ...




36 . کچل قشنگ - درخواست دختری بنام نیلوفر...
www.baldbeauty.blogfa.com/post-174.aspx
‎من تو این 6 سال همیشه فکر میکردم اگه یک روز خودم کچل کردنو تجربه کنم شاید ... که
از اسم وبلاگ به نظر ميرسه اين وبلاگ ديگه در زمينه ي کچل کردن فعاليت نميکنه.




37 . چرا بلاگفا از دسترس خارج شد؟ [بروز رسانی 27 اردیبهشت] - دیجیاتو
digiato.com/article/2015/05/10/چرا-بلاگفا-از-دسترس-خارج-شد؟/
‎10 مه 2015 ... ما دائماً در حال پیگیری هستیم و به محض دسترسی به اطلاعات، فعالیت عادی ..... دیگه
برام فرقی نمیکنه بلاکفا تو این مدت خوب بشه یانه چون ..... من فردا میرم یه وبلاگ تو
بیان یا میهن بلاگ درست میکنم تا موقعی که بلاگفا درست شد




38 . الف - نا پاسخگویی به سبک بلاگفا!
alef.ir/vdcfmxdyvw6d11a.igiw.html?190936
‎23 ژوئن 2013 ... من 6 7 ساله وبلاگمو بروز نکردم فکرم نمیکنم بازدیدی هم داشته باشه هنوز که هنوزه سر
جاشه .... الف جان این یکی دیگه مثل قبلی که دلیل نوشتم مشکل نداره تایید کن. .....
سلام متاسفانه سایت منم با 12 سال فعالیت مداوم تمام اطلاعاتم حذف شده و با ....
drarash1368.bogfa.com تو این وبلاگ زندگی خصوصیمو مینوشتم دو روز ...




39 . تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای - مشاوره بازاریابی و آموزش ...
ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
‎تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن
را .... سلام بازاریابی شبکه ای قرار نیست تو ایران فعالیت کنه الان شرکت بادران
بعد از .... برای اونهایی هست که سرمایه ندارن پارتی ندارن و خیلی چیزهای دیگه هم ندارن.
... اون قیمت بهترین جنس تو بازارگیرت میادبعدش اصلا نمایندگی قبول نمیکنه این
یه ...




40 . بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه ...
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
‎6 ژانويه 2015 ... مجله اینترنتی سبزوارنگارکه به تازگی فعالیت خود را در جمع رسانه های محلی غرب ...
خبرنگار اسرارنامه، به واسطه این اتفاق بی سابقه در سایت سبزوارنگار با محسن ....





41 . آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم :: ساندیس خور
sandiskhor.blog.ir/post/166
‎ایشان به این شکل فعالیت سیاسی ندارند. .... شایعات درباره ایشان از هر جنس و نوعی
که باشد دیگر خیلی متعجبمان نمی‌کند. ... ابوالفضل محمدی صاحب اصلی عکس در
وبلاگ آینه جادو می‌نویسد: «سال گذشته چند نفر از دوستانم ..... های که خانواده پهلوی تو
این مملکت میکردند از قتل وجنایات گرفته و تا هزاران مورد دیگه که مو به تنت سیخ
میشه




42 . My life---Babak Jahanbakhsh
fatii7302.mihanblog.com/
‎من این وبلاگٌ برای حمایت و علاقه ی شدیدی كه به سلطان احساس دارم ساختم و به زودی
دوست خوبم شیرین عزیز به ما می پیوند و ... نظراتتون رو با این حالی که دیگه
فعالیت نمیکنم میخونم دوستای گٌلم ... ♥تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه
هیچکیو ندیدی




43 . اختصاصی: HP ProBook 450 G1 ارزان قدرتمند و زیبا - لپ‌‌تاپ مدیا
www.laptopmedia.ir/1393/09/hp-probook-450-g1-قدرتمند-و-زیبا/
‎11 دسامبر 2014 ... اما دسته دوم این محصولات که با نام ProBook شناخته می‌شوند برای کاربرد ... که حتی
در شدید ترین فشار ها تغییر حالتی در وضعیت کیبرد مشاهده نمی‌کنید. ... فعالیت
می‌کند و می‌تواند این فرکانس را تا ۲.۹ گیگاهرتز افزایش دهد. .... اگه بگید کدوم رو
بخرم ممنون میشم اگرم مدلای دیگه مناسب تو این قیمت هست خواهشا بگید .




44 . پولتان را از این بانک‌ها بیرون بکشید! - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=268006
‎12 ژانويه 2014 ... خیلی‌ها در این بانک‌ها و همچنین در موسسات مالی و اعتباری مانند ... با ادامه فعالیت آنها
مخالفت نمی‌کند و مراجع انتظامی چرا آنها را پلمب نمی‌کند؟ ... 1. ارسال به وبلاگ تبیان
..... پول همون سر جاش تو خزانست دیگه از اون جایی که بانک مرکزی و خزانه دولت حامی و
مجوز دهنده تمای بانکها و موسسات مالیه ؛ پس نباید چک مدت دار بده درست .




45 . Aftabgardan - وقتی یک سایت باز نمی‌شود باید چه کار کنم؟ - آفتابگردان
aftab.cc/article/1116
‎12 مه 2013 ... این سایت که مال شرکت گوگل است، بررسی می‌کند که آیا روی سرور آن‌ها ... مثلاً من در
شبکه 192.168.0 فعالیت می‌کنم و کد خاص من در آن شبکه، 1 ..... .حتی بایه شماره
اینترنت دیگه رفتم که آی پیمم خود بخ خود عوض شد . .... من تو شرکت 2 خط اینترنت
متفاوت از 2 هاست جدا دارم که یکی از صبا نت و دیگری از داتک هستش .




46 . 1-کسب درآمد به صورت اتوماتیک و بدون کلیک ایرانی - توضیحات کامل ...
ptc4u.persianblog.ir/page/mycountry
‎این مطالبی که میگم مطمئن باشین توی هیچ کجای اینترنت پیدا نمیکنید پس این ...
تومان میتونی پول درآری که تو 3 ماه میشه 360 هزار تومان(کف درآمد) اینبار دیگه
میتونی ... نداره که کلاه برداری باشن چون ما خودمون مدتهاست که فعالیت میکنیم در این
2 تا سایت ... تو این وبلاگ همه روشهایی رو که یاد گرفتیم رو بی کم و کاست در
اختیارتون ...




47 . دنیای دخملونه ی من
10002.niloblog.com/
‎ماه درخشان(وبلاگ پرنیان جون) ... دوستان گلم من تصمیم گرفتم این وب روکناربزارم
وسراغ وب دیگم برم تازه فهمیدم که ادم های ... من دیگه تواینوبلاگ فعالیت نمیکنم.




48 . فایضه مامانه عسل - کد ما 4 لطفا بهمون رای بدین - نی نی وبلاگ
kolbemadarane.niniweblog.com/user-admin.php
‎از همه دوستای گلی که الان دارن این پستو میبینن یه خواهشی دارم ... مامان سمین عزیز ،
مامان نرگس عزیزم ، مامانه امیر صدرا جان ، مامانه کیمیا جان با هم دیگه تو این وبلاگ
فعالیت داریم. ... وقت نمیکنم که سر بزن چون کلاس های دخترم هم شروع شده خلاصه کلی
کار و.




49 . آپدیت گوشی Honor 3c به اندروید 4.4 - پاور الکترون
powerelectron.ir/آپدیت-گوشی-honor-3c-به-اندروید-4-4/
‎25 سپتامبر 2014 ... افزونه وردپرس · امنیت و حفاظت · قالب وبلاگ ... این خبر در سایت http://huaweinews.
com منتشر شده است و به نظر می رسد خبر موثق باشد. ..... دانلود یا اس دادن یا
فیلبرداری هیچ دکمه ایی دیگه کار نمیکنه گفتن باید فلش بشه انتی ویروس قویم
ریخته شه ... شما بهتره تو انجمن عضو بشید و اونجا فعالیت کنید دوست عزیز.




50 . فعالیت همه ایرانی‌ها در اینترنت رصد می شود/اینترنت حلال،سالم می شود ...
khabaronline.ir/detail/339557/ict/ict
‎19 فوریه 2014 ... خب الان فک کنم در حوزه اینترنت تو منطقه اولیم دیگه..چون بدون هیچ ..... در ضمن این
بحث همین الان تو دنیا به شدت در حال مناقشه هستش. در حال حاضر دولت ...





51 . our love leo
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 238
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,989
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,778
  • بازدید ماه : 3,778
  • بازدید سال : 26,851
  • بازدید کلی : 287,939