loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 33 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
معشوقه اي که يک سال پيش عاشق شده بود



1 .




2 . 92/07/22 - 92/07/30 - داستان های غمگین عاشقانه و گریه دار
lostlove22.blogfa.com/1392/07/4
‎دختره وقتی میره حموم پسر یک یکی به دوستاش زنگ میزنه ..... پسر و دوستا ... آن دو
عاشق هم بودند و پسرشان را بسیار دوست داشتند. فرزندشان حدوداً دو ... ماشین جان می داد و
آخرین نگاهش دوخته شده به معشوقه ای بود که به او خیانت کرده بود ... وقتي ميخ را
بررسي کرد متعجب شد؛ اين ميخ ده سال پيش، هنگام ساختن خانه کوبيده شده بود!!! چه
اتفاقي ...




3 . ساروق - معشوقه ای که یک سال پیش عاشق شده بود
sarugh.mihanblog.com/post/8
9 آوريل 2012 ... "همیشه می توان تولدی دوباره داشت..به روز شدن شبهای یکشنبه ". معشوقه ای که یک سال
پیش عاشق شده بود. ریحانه آهی کشید و گفت: آن روز که به مغازه ...




4 . تنهايي عاشق(مرگ معشوقه)
margh-mahshoghe.blogfa.com/
‎تنهايي عاشق(مرگ معشوقه) - اين وبلاگ تقديم به تمام كسايي كه عشقشونو از دست دادن.
... تا پاییز شد سفر کردی الا چند سال و هفت روزه. من از مهرم تو بی مهری. این روزا هم ...




5 . آشنایی با معشوقه های شاه تصاویر - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/.../آشنایی-با-معشوقه-های-شاه-تصاویر
‎1 فوریه 2014 ... او از دوران جوانی تا اندکی پیش از مرگ دست از زن‌بارگی برنداشت. ... جوانی که برای
تحصیل به مدرسه له‌روزه سوئیس رفته بود، عاشق یکی از مستخدمه‌های ... شاه با حضور
فوزیه، عاشق دختری به نام «دیوسالار» شد، او که هنوز به ... معشوقه ای به نام پروین ...
شاه با تداوم حکومت پهلویها و لزوم داشتن ولیعهد ناچار شد در سال 1329 با ...




6 . جهان نيوز - هوس‌رانی‌های شاه؛ از رابطه با محارم تا درخواست بدکاره از ...
jahannews.com/vdcbf5baarhbg8p.uiur.html
‎18 ژانويه 2015 ... گروه سیاست جهان نیوز - سعید ساداتی: از روز بیست و ششم دی ماه سال ۱۳۵۷ همزمان با
فرار ... این گزارش به خلاصه ای از مفاسد اخلاقی شاه و نزدیکان اشاره خواهد کرد. ... شاه با
حضور فوزيه، عاشق دختري به نام «ديوسالار» شد، او كه هنوز به .... و دست دختر يكي از
افسران نيروهاي هوايي را بگيرد و به عنوان معشوقه خود به كاخ بياورد.




7 . گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۲۵۶
ganjoor.net/hafez/ghazal/sh256/
‎نعیم هر دو جهان پیش عاشقان بجوی ... تا به حال ۱۱ حاشیه برای این شعر نوشته شده است
. ... یک نزول تدریجی که در طی ۲۳ سال نبوت نبی اکرم بود و دیگری هم نزول دفعی قرآن
... درک یک مطلب نیاز مثال زدن یک نمونه قابل فهم است خداوند عالم نمونه ای از جذابیت ...




8 . کاظم بهمنی - غزل معاصر
ghazal-moaaser.blogfa.com/cat-50.aspx
‎نور یک فانوس باشم پیش پای روستا یاد دارم در ... مدرسه جای کسی بود که یک دغدغه
داشت ... ســاده عاشق شده ام ساده تر از آن رســوا ... ای که از کوچه ی ما می گذری ، معشـــوقه!




9 . عاشقانه - بگم بخندی؟!
fereydoon.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎وقتی که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می
بافتی بهم نگاه کردی و ... من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من نوشته
بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود! وقتی که 80 سالت .... خاتون من حتی اگر هزار
سال عاشق تو باشم ، یک بوسه یک نگاه حتی حرامم باد ... (ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﯼ ﻣﺎ . . .
)ﻋﺎﻗﻞ ﺑﺎﺵ.




10 . اس ام اس فاز غمگین عاشق شکست خورده مهر 91 - اس ام اس خور
smskhor.ir/اس-ام-اس-فاز-غمگین-عاشق-شکست-خورده-مهر-91/
‎عاشق یه دختری شدم؛تو یه نگاه خاطرخواهش شدم؛ قرار شد که هروقت رسیدم به .... بهشت
چون معشوقه ای داری که هیچوقت تنهات نمیزاره بخدا من نه عمامه دارم نه تسبیح تو دستمه.





11 . جام جم آنلاین-عاشق 18ساله، معشوقه 13 ساله خود را با چاقو زد و بعد ...
www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1935079673104633327
‎8 مه 2015 ... جوان 18 ساله ای پس از یک سلسله ماجرای عاشقانه به قصد قتل دختر دلخواه خود از دیوار
منزل بالا رفت ... همچنین نامه ای در جیب جابر پیدا شد که علت اقدام خود را در آن ذکر کرده
بود. ... مخاطب گرامی با سلام این حادثه مربوط به 50 سال پیش است .




12 . بهامین - زیباترین شعرهای عاشقانه
b10411.blogfa.com/author-b10411.aspx
‎یک لحظه چشم دوخت به فنجان خالی ام. آرام وسرد ... کـرده ای تـو بـا دلم. تکـه یخی که
عـاشـق ابــر ِ عـذاب می شود ... چه کـرده ای تـو بـا دلم که از تو پیش دیگران گلایه هم که ...




13 . ای که از کوچـــه معشوقـــه ی ما می گذری. بر حذر باش ... جواب حسرت این چند سال من شده ای
.




14 . حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...
ghalb-e-vahed.persianblog.ir/tag/حرف_دل
‎آنان که حرمت سکوت را پاس می دارند، بیش از حرّافانِ حرفه ای، به بشر امیدواری می دهند.
.... فروتن باش، پیش از آنکه تو به دنیا بیایی خیلی از کارها انجام شده بود. ..... شیطان
که طاقت دیدن عاشق و معشوقی را نداشت گفت: لیلی شدن ، تنها یک اتفاق است،
بنشین تا ... لیلی می دانست که مجنون نیامدنی است، اما ماند، چشم به راه و منتظر، هزار
سال.




15 . قلب من چشم تو - احمد شاملو
negahivayadi.blogfa.com/cat-5.aspx
‎عشق ما دهکده اي که هرگز به خواب نمي رود نه به شبان و نه به روز و جنبش و شور حيات يک
دم در آن فرو نمي نشيند هنگام آن است که دندان ها تو را در بوسه ئي طولاني چون شيري ...




16 . روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ
mag.ghashang.com/3632-raveshhaye-faramosh-kardanenakami-asheghane.html
‎28 فوریه 2013 ... اولین قدم به سمت آینده ای روشن و مثبت این است که قبول کنید عشق تان را از دست داده
اید. ... کنید؛ ویژگی هایی که قبل از عاشق شدن شما وجود داشت و همچنان نیز وجود دارد. ...
با اجرای این مرحله مطمئن خواهید شد که دیگر اشتباهات گذشته که در انتها منجر .... منم
سه سال با یکی بودم عاشقش بودم بخاطرش توروی خانوادم وایسادم به هر ...




17 . زندگی خصوصی مثلثی
aufregend.blogfa.com/
‎خوب بنا به پست قبلی که دوستان متعجب بودند چرا و چی شد ... همه مون عاشق شدیم هیج
وقت هم نفهمیدیم وقتی به کسی علاقمند میشیم چجوری عاشق میشیم یهویی ... یک بار
چند وقت پیش با رضا رفته بودیم رستوران ، بعد از طلاق که جریان ما را خانواده رضا ... و
بغل من گریه کنه آی عاشقتم آی بدون تو من مردم این حرکت یعنی نه من زنم دوست دارم .




18 . یاقوت قرمز ... حکایت زن سرخ پوشی که سی سال در میدان فردوسی تهران
khosravisowr.blogfa.com/.../یاقوت-قرمز-حکایت-زن-سرخ-پوشی-که-سی-سال-در-میدان-فردوسی-تهران-
‎21 جولای 2012 ... یه روز که قرار بود همدیگه رو ببینن قرار شد که دختر برای دیدن اون پسر بیاد میدون
فردوسی. ... زن‌هایی که می‌شناختندش می‌گویند یک دختر بشاش و پرانرژی ولی ساده و ...
می گفتند: سال ها پیش هنگامی که با همان شمایل در میدان فردوسی، منتظر مرد ... انکارت
ای زن ، لرزش صدایت ، می گوید تو عاشقی و از تبار همه ی مجنونان زمان .




19 . "مرد سرنوشت من" - حکایت تلخ
fardinfariba82.blogfa.com/post-878.aspx
‎داستان "مرد سرنوشت من" درست 7 سال پیش (آبان 83) شروع شد. ... اما یکی بگه هفت
سال رابطه ای که جز تحقیر و آزار و دروغ و خیانت و کتک و نداشتن آرامش از طرف ...
داشتن یک معشوقه گذری. ... غیر ممکن ترین و محال ترین این بود که من روزی عاشق این
مرد شوم.




20 . هی درد درد درد ... می کشم!
dardmikesham.blogfa.com/
‎باده نوشیدن و بوسیدن معشوقه ی مست. ... برای اینکه وقتی خونریزی شروع شد و
ضعیف شدم و دستام شل شد، اگه یه وقت تیغ از ... بعد از حدود یک سال که نبودم با یه





21 . شخصیت شناسی از روی متولدین ماه ها - از هر دری سخنی
sunmoon2244.persianblog.ir/page/shakhsiat
‎اگر از پیش در مقابل این نوع تمایلات خود جبهه نگیرید,اختلاف,عدم تفاهم و جدال و .... در
برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلی آدم آرامی است، اما این آرامش نباید شما را خام کند،
... در یک چنین کشاکشی اسلحه ای که اصلا نمی تواند موثر واقع شود، سعی در جلب او از
..... البته از آنجا که او دختر رمانتیکی است ، این امکان وجود دارد که اگر عاشق شد ، به ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,786
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,575
  • بازدید ماه : 4,575
  • بازدید سال : 27,648
  • بازدید کلی : 288,736