loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 33 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
بميرد آرزو جز آرزويم



1 . عاشقانه های امید - مطالب ابر شعر امید در مورد آرزو
omidmosaed.mihanblog.com/.../شعر امید در مورد آرزو
‎12 جولای 2014 ... عاشقانه های امید - مطالب ابر شعر امید در مورد آرزو - آرزوی من آرزوست - عاشقانه های امید. ...
بمیرد آرزو جز آرزویم · بخواب با من · آرزوی من آرزوست ... شاعر تمام شعر ها جز آن دسته از
شعر هایی که نام شاعر دارد سید امید مساعد است و هیچگونه کپی ...




2 . عاشقانه های امید
omidmosaed.mihanblog.com/
‎29 آگوست 2014 ... عاشقانه های امید - آرزوی من آرزوست - عاشقانه های امید. ... برچسب ها: بمیرد آرزو جز آرزویم
، arezoo، آرزو، عشقم آرزو، آرزو دوست دارم، آرزوی من، شعر آرزو ...




3 . عاشقانه های امید - مطالب ابر خوابیدن با عشق
omidmosaed.mihanblog.com/post/tag/خوابیدن با عشق
‎عاشقانه های امید - مطالب ابر خوابیدن با عشق - آرزوی من آرزوست - عاشقانه های امید. ...
بمیرد آرزو جز آرزویم · بخواب با من · آرزوی من آرزوست · سلام. لینک دوستان.




4 . آرزو - ویکی‌گفتاورد
https://fa.wikiquote.org/wiki/آرزو
‎الف[ویرایش]. «از آرزوهای دور و دراز دوری نمائید چه جز خستگی روح و ملال خاطر، بار و
بری ندارد.» ولتر ... ج[ویرایش]. «جان صرف کند در آرزویم// گر خود همه شیر مرغ جویم» ....
«کسیکه امید را وسیله معاش خود قرار بدهد،‌احتمال دارد از گرسنگی بمیرد.» فرانکلین.




5 . آبان 1392 - حرف هاي دلم
tanhaytanha326.blogfa.com/1392/08
‎بگذار دلم بميرد ... اينطور خوب است كه دلم بميرد؟؟ نوشته شده در پنجشنبه سی ام
آبان ... اگر آرزوی او رفتن من است. آرزوی او را برآورده کن. من جز آرزوی او آرزویی ندارم.




6 . آرزوی آرام | جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی (ع)
yazd.sosapoverty.org/آرزوی-آرام/
‎11 جولای 2015 ... بخواب آرام آرزو جان در مزارت * که پایان شد تمام دردهایت ... داریم تو خوب میشی و یکی
دیگه آرزو از خدا بخواه، آرزوی ما هیچ آرزویی جز خوب شدن ... بعد مامان آرزو بهم گفت که
آرزو قبل از اینکه بره پیش خدا بهم گفته مامان اگه من بمیرم یه موقع ماهی ...




7 . نمی‌گذارم آرزوهایم بمیرند! | پرنیان
www.parnianmagazine.com/1393/03/.../نمی‌گذارم-آرزوهایم-بمیرند/
‎30 مه 2014 ... متخصص‌ها با کلی آرزو و هدف به اینجا می‌آیند ولی متاسفانه چون با ... برای همین من هم
مثل بقیه همکارانم فکر می‌کنم فعلا چاره‌ای نیست جز این که به ...




8 . دل تنگي ها ي من
zendooni_tanha.persianblog.ir/
‎خوابی که شاید دیدنش برای من آرزویم بود. و امید چشم بر .... کاش می‌توانستم برایت
بمیرم تا تو بمانی. ..... ای تنها آرزوی من ، آرزو دارم روزی بیاید که دیگر هیچ آرزویی جز.




9 . سخنان بزرگان درباره‌ي آرزو : : جامعه : : سخنان حکیمانه - تبیان زنجان
www.tebyan-zn.ir/News-Article/society/rede/2011/4/.../23748.html
‎26 آوريل 2011 ... اگر براي رسيدن به خواهشها و آرزوهاي خود زورگويي پيشه کنيم، پس از چندي کساني ...
او را به فعاليت وادارد و كشش آرزويي، سراپاي وجودش را به جنب و جوش درآورد.((آبراهام
لينكلن)). كسي كه اميدي را وسيله كسب درآمد خود قرار دهد، ممكن است از گرسنگي بميرد.(
(بنجامين فرانكلين)). مردم بينوا و تيره بخت، درماني جز اميد ندارند.




10 . سنگ قبر پاییز
fj1366.blogfa.com/
‎دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست ... نگفته بود که میره زود نگفته
بود که جز من کسیرو داشت .... می ترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها.





11 . پاسخ پیامبر به کسانی که آرزوی مرگ می کنند - تبیان
www.tebyan.net/index.aspx?pid=233733
‎14 ژانويه 2013 ... مرگ برای بعضی از انسان ها یک امر آرزویی است و برای بعضی از انسان های دیگر امری
ضد آرزوست. .... كردند···و میان هر یك از شما و بهشت و دوزخ فاصله اى جز فرود آمدن مرگ بر
او نیست··· .... هر روز آرزو میکنم هر چه زودتر من و خانوادم بمیریم.




12 . ادامه مطلب - ღ ღ *•.وبلاگی واسه عاشق ها LOVE ღ ღ
ax-joke.blogfa.com/post-326.aspx
‎ترسم که شبي در غم جانکاه بميرم / در حسرت دل باشم و با آه بميرم آن لحظه آخر که اجل ...
همه هست آرزويم، که ببينم از تو رويي .... از خود خانه و کاشانه اي ندارم ، اما در عمق آرزوي من
اين است که در دل .... تو دنيايي که جاي آرزو هاست / کسي جز تو منو عاشق نميخواست




13 . روزهای مادرانه - بمیرید, بمیرید, در این عشق بمیرید
motherlydays.blogfa.com/post-246.aspx
‎آرزوی بزرگ و دوری‌ست، می‌دانم. نه در شان این آرزو ... با تمام وجود آرزو می‌کنم که فرزندانم
خوب بمیرند. چه سرنوشتی بهتر از این می‌توانم برای بچه‌هایم، آرزوهایم، عشق‌هایم،
متصور باشم؟ حالا آن مادران شهید ... رازهایی که هیچ کس جز خودشان و خدا چیزی از آن نمی
دانند.




14 . اینجا پایان زندگیست...مرگ آرزوها
www.elaheyearezooha.blogfa.com/
‎مرگ آرزوها - شاید آرامتر میشدم،فقط و فقط اگر می فهمیدی حرفهایم به این راحتی که می
خوانی نوشته نشده اند... ... من بمیرم یا بمانم هیچکس دلتنگ نیست ... جز آیینه زلالی که
از آن گله دارم که چرا حقیقت زندگی را از من پنهان کرد. ... از تمام آرزوهایم تنها یک نام
برایم ماند...مرگ آرزوها... نوشته شده در یکشنبه شانزدهم مهر 1391ساعت 14:5 توسط الهه|
6 ...




15 . برگ ارزوی من
bargearezoo.blogfa.com/
‎برگ ارزوی من - مطالب و شعر های زیبا و خواندنی. ... آن‌ جا، جز آن که جــــان بسپارند،چاره
نیست · هر گَه کـــه دل بـه عشق دهی .... تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی. عاشق شو ار
...




16 . قبل از اینکه بمیرم… | متمم
www.motamem.org/?p=6697
‎۳-دوست دارم قبل از اینکه بمیرم واقعاً بتونم بمیرم (این سخت ترین آرزوی منه) ۴-دوست
دارم قبل از ...... ۴٫انقدر امیدوار باشم که هر ساعت و هر مکان؛اراده انجام آرزویی را داشتم…
خیلی زود دست ..... قول میدهم هیچ چیز را با خود به ارث نبرم جز همان یک لبخند… 1.




17 . اسمس جدید آرزو دارم | اس ام اس جدید | بیست پیامک - اس ام اس عاشقانه
20payamak.ir/اسمس-جدید-آرزو-دارم.html
‎23 ا کتبر 2014 ... ... مال تو/یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو/آرزویم هیچ, قلب بی قرارم مال تو! *. *. *. *. اس ام
اس آرزو کردن هرگز آرزو مکن جز خویشتن خویش باشی. ... یه روز یه ستاره از اسمون اومد
زمین وبهم گفت یه آرزو کن ! ... آرزو کردم بمیرم مرگ هم یادم نکرد.




18 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
‎یـــ ـه روز تـــ ـو تنهــــ ـا آرزوی زنــــ دگیـــ ـش میشـــ ی!! http://asheganeh.ir/ .....
بِگُــــــــذار تَنـهایــی اَز حَســــودی بِمیـرَد! شیشهــ هایـــ .... من جز تو هیچ آرزویی ندارم !




19 . اردیبهشت 1392 - ღ من و خودم ღ
mano-khodam71.blogfa.com/1392/02
‎15 مه 2013 ... "وسعت یک آرزو". بیا و در خلوت عمرم تو تنها آرزویم باش ... خدایا تا به کی باید
قلبها بشکنند آرزوها دفن شوند و عشقها بمیرند ؟ دلم حرفی دارد به وسعت ...




20 . پيام مشرق اقبال لاهوري - قسمت اول - لاله طور - لاله طور - بخش اول ... - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/00UU
‎بر آيد آرزو يا بر نيايد. شهيد سوز و ساز آرزويم. جهان مشت گل و دل ... درين گل جز نهال غم
نگيرد. به پيري مي رسد خار بيابان. ولي گل چون جوان گردد بميرد. جهان ما که نابود ...





21 . ارزو های من
www.arezoohayman.blogfa.com/
‎نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم خرداد 1393ساعت 17:56 توسط ارزو| نظر بدهيد |.
اینا رو تقدیم ... وای اگر نامم بمیرد بر لبت یا فرو بنشیند این سوز تبت. اه میترسم
...




22 . ع - مركز تعليمات اسلامي واشنگتن
www.iec-md.org/farhangi/marg_didgaah_imam_ali_yathrebi.html
‎به‌ هر حال‌ هر گونه‌ آرزويي‌ ممكن‌ است‌ با حلول‌ مرگ، بر باد رود و لذا انساني‌ كه‌ به‌ .... و چون‌
بر حالتي‌ كه‌ بود بميرد ديگر وقت‌ آن‌ است‌ كه‌ بيزاري‌ جوئيد."(31) .... علي(ع) به‌ حارث‌
همداني‌ مي‌فرمايند: "مرگ‌ را جز با شرايط‌ مطمئن‌ آرزو مكن(45) و خود در موردي‌ چنين‌
مي‌فرمايند:




23 . سرنوشتي كه آرزوهايم را نخواست
parvazedel24.blogfa.com/
‎سرنوشتي كه آرزوهايم را نخواست - ! ... سرنوشتي كه آرزوهايم را نخواست ...




24 . آرزو - سـه علی سـه
3ali3.com/arezoo/
‎آرزو دارم بمیرم بچه ها تروخدا دعا کنید هرچی زودتر از این دنیا برم .... حالا ک ب عشقم
نرسیدم دیگ چه ارزویی میتونم داشته باشم جز اینک با اون دختره ک جای من اومده خوش ...




25 . چهلمین نامه - نادر ابراهیمی - چه بی تابانه می خواهمت.. ای دوریت آزموون سخت ...
na1223.persianblog.ir/page/nader-ebrahimi
‎بگذار آسوده‌خاطر و بی‌دغدغه بمیرم. ... و ملت‌های سراسر جهان باشم، و این نیز آرزو یا
آرمانی نیست که در جایی به انتهایی برسد. ... در همان روزگار نوشته‌ام: دیگر هیچ آرزویی
ندارم. ... من هرگز آرزویی جز این نداشته‌ام که آن‌ها با هنر آشنا باشند؛ یعنی با عصاره‌ی
اندوه و ...




26 . اس ام اس شب آرزوها
www.4jok.com/sms/48
‎اس ام اس شب آرزوها,اس ام اس لیله الرغائب,اولین شب جمعه ماه رجب. ... آرزویم کوچک است و
کم حرف ، هیچ نمیخواهم جز ” تـو ” ... فانتزی من اینه که توی روز تولدم بمیرم!




27 . فریدون مشیری - آوازه های من
avazehayeman.persianblog.ir/tag/فریدون_مشیری
‎آرزو باز میکشد فریاد در کنار تو می گذشت ... جز تا کنار بستر خوابم نمی برد! هان ای
عقاب عشق! .... نمی خواهم بمیرم تا محبت را به انسانها بیاموزم. بمانم تا عدالت را ...




28 . ترجمه شعر someone like you-adele - ترجمه ی اشعار
lyrics-ms.persianblog.ir/tag/ترجمه_شعر_someone_like_you-adele
‎که برای من این آخرش نیست. Never mind, I'll find someone like you. مهم نیس من یکی
مثل تو رو پیدا میکنم! I wish nothing but the best for you too. برات هیچ آرزویی جز ...




29 . طول امل و آرزوي دراز دنيوي | پرسمان دانشجویی اخلاق
akhlagh.porsemani.ir/content/طول-امل-و-آرزوي-دراز-دنيوي
‎به چه آرزويي، آرزوي دور و دراز مي گويند كه شيطان آدمي را بدان مشغول مي كند؟ ... ناتوانم و
آفتاب لب بامم، امروز بميرم يا فردا خدا مي داند، چرا اين همه به خود زحمت دهم و اين همه تلاش
كنم؟ .... آري آنان همچون چهارپايانند كه جز آب و علف چيزي نمي فهمند، تنها تفاوتي كه با ...




30 . آرزو و امید(3) - بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت تهران
farnamsms.ir/مدیریتاخبار/نمایشخبر/tabid/130/ArticleId/.../-3.aspx
‎گروهي از مردم اندكي از ثروت كلان خويش را مي بخشند و آرزويي جز شهرت ندارند. ...
هنگامي كه اميد در كسي بميرد، كينه و انتقام در او زنده مي گردد؛ هرقدر اميد كمتر باشد،





31 . گنجواره ی ناب ترین اشعار ایرانی - متفرقه
lat.blogfa.com/category/73
‎گر گنهکار بود آنکه نورزد جز عشق. من نه تنها که بسی ... به پیری چون رسیدم ترک آز و
آرزو کردم ..... از شادی بسیار مبادا که بمیرم .... همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی.




32 . تقديم به اوني كه تنهام گذاشت
eshghekhynmn.blogfa.com/
‎آرزو دارم بي آرزو بميرم! ... روزی از عشق خودم را حلقه اویز می کنم واخرین ارزوی من این




33 . لست در روی طناب نام تو را حک کنند تا حداقل در .... و تو با اينکه آرزويي جز اين نداري ،
.




34 . دسته‌بندی آندره ژید - کوچه باغ شعر
n-poems.blogsky.com/category/cat-50
‎و جز آنچه به سویت می آید را آرزو مکن. جز آنچه ... کاش آرزویت از سر عشق باشد و
تصاحب عاشقانه. زیرا آرزوی ... به شامگاه چنان بنگر که گویی روز بایستی در آن
بمیرد.




35 . خزان آرزوها
daldadeh.persianblog.ir/
‎27 دسامبر 2014 ... ﮐﻪ می ﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﯼ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻤﯿﺮﺩ ...... بهار من , نامش در اندیشه ی من , عشقش در قلب من , کلامش در
دفتر من , دیدارش آرزوی من است . ..... از من جز این دو دیده ی اشک آلود.




36 . سایت سارا شعر - ادبیات معاصر - برگزیده اشعار ابتهاج - 1
sarapoem.persiangig.com/link7/saye1.htm
‎جز مرگ دیگرم چه کس اید به پیشباز رفتیم و همچنان نگران ... من هنوز آرزوی فرصت
پرواز کنم خار حسرت زندم زخمه به ... ترسم بمیرم و باز باشم در آرزویت از پا فتادگان
را ...




37 . بيمارستان اميرالمومنين(ع) خدابنده - دانشگاه علوم پزشكي زنجان
www.zums.ac.ir/subdomain/amiralmomenin/
‎مکدف " " آرزو دارم که تا آخرين لحظه، وجودم ثمره بخش باشد و هنگامی بميرم که هيچ کاری
از من برنيايد. جرج برنارد شاو " " آرزو ريشه حيات ماست. اگرچه اين ريشه ... ارد بزرگ " "
مرگ آرزويی جز اين ندارد که به وعده ای که در صبح زندگی داده است وفا کند. به بيان ...




38 . چرا آرزوي مرگ كردن گناه است؟ | مجله اینترنتی یک نت
www.yeknet.ir/node/748588/چرا-آرزوي-مرگ-كردن-گناه-است؟
‎29 جولای 2015 ... گاهي هم برخي انسان‌ها آرزو مي‌كنند بميرند تا از مشكلات و سختي‌هايي كه در زندگي ... خدا
كشته شوند و همانطور كه شهداي كربلا در شب عاشورا چنين آرزويي داشتند و حتي ...
انبياء الهي، صالحين و حتّي فرشتگان مقربين هم مي‌ميرند و جز ذات پاك ...




39 . تنهایی منی
tanha5532.loxblog.com/
‎آرزوی من ماندن اوست … خدایا اگرآرزوی او رفتن من ... من جز آرزوی او آرزویی ندارم … !!! [
چهار شنبه 16 .... یه روز آرزوم بود تا کنارت باشم اما الان آرزو میکنم فقط جوون بمیرم.




40 . خرداد 1392 - بهار زندگی من سعیده - بلاگفا
vafaaaaa.blogfa.com/1392/03
‎ای تنها آرزوی من ، آرزو دارم روزی بیاید که دیگر هیچ آرزویی جز همیشه با هم. بودن در
دلهایمان ... سعیده جان شعر می‌گویم برای تو تا کلمات کیف کنند مست شوند بمیرند …





41 . آرزوی محال
www.donyachavoshi.blogfa.com/
‎15 جولای 2013 ... آرزوی محال - امشب در آرزوهایم برایت دعامیکنم که آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری..
. ... دلم براي همه چيز تنگ شده جز. نبودنت ! .... بمیرد بهتراست




42 . فروردین ۱۳۹۱ - آرزوهاي شيرين - Blogfa
arezohayeshirin.blogfa.com/9101.aspx
‎آرزودارم قبل از تموم عزیزام بمیرم...از ته دلم. توسط:DANNART .... چرا هيچکس به غول
چراغ جادو نگفت " آرزو مي کنم آرزويي نداشته باشم". توسط:جهان بين ... دوست دارم يه
روز براي بارسلونا بازي کنم و جز بهترين بازيکناي فوتبال دنيا بشم!برام دعا
کنين!




43 . برای عشق زندگیم
hanioeshghesh.blogfa.com/
‎ما بقــی همــان ” آرزوی بــا تــو بودن ” است نتــرس جانکم ! حتــی آرزوی ِداشتنت ... من که
آرزویی جز مرگ ندارم .... ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻟﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﻪﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻭ ﺭﻓﯿﻘﻢ ﺑﻪ عشقش برسه




44 . کانون ادبی شباهنگ دستگرد امامزاده
shabahangsociety.blogfa.com/post/28
‎و جز آنچه به سویت می آید را آرزو مکن. جز آنچه داری آرزو مکن. ... کاش آرزویت از سر عشق
باشد و تصاحب عاشقانه. ... به شامگاه چنان بنگر که گویی روز بایستی در آن بمیرد.




45 . مرگ ومرگ اندیشی (راز مرگ در بیان حضرت امیر)
www.hawzah.net/fa/article/view/45226
‎به هر حال هر گونه آرزویی ممکن است با حلول مرگ، بر باد رود و لذا انسانی که به سرنوشت
و .... و چون بر حالتی که بود بمیرد دیگر وقت آن است که بیزاری جوئید . .... علی علیه
السلام به حارث همدانی می فرمایند: «مرگ را جز با شرایط مطمئن آرزو مکن (45) و خود در ...




46 . آرزو - امید - نیم کیلو
nimkiloo.com/مطالب/سخنان-مشاهیر-جهان/68-آرزو-امید
‎اگر میخواهی خوشبخت باشی جز آنکه برایت مهیاست آرزو مکن. لارشفو کولد .... کسیکه
امیدواری را وسیله ی معاش خود قرار بدهد، احتمال دارد از گرسنگی بمیرد. فرانکلین. -
کسیکه هرگز متوقع و .... همین نه مشتاق در آرزویت،مدام گیرد سراغ کویت. تمام عالم ...




47 . هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره
www.soobasa9-ghazal.blogfa.com/
‎خوشی ات ارزوی من است... بگذار اعتراف ... هر چه خواستم از تو بگذرم از همه چیز گذشتم
جز تو ،،،. هر چه خواستم ...... اگـــــــر قـــرآر بـــآشه روزی بــِــه پـــــآت بمیرم اَشکـــــــآم ...




48 . ساحل عشق
daryaeshgh.blogfa.com/
‎همه تعجب کردند و مرد گفت: "من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم." ... دست هایم به
آرزوهایم نمی رسد آرزوهایم بسیار ... شاید این بار دستم به آرزوهایم برسد ... تا عشقم به
ارزوی دلش برسد .... پیش چه کسی شکایت ببرم خدایا نزار این دل مون از غم دوری بمیرد.




49 . عشق - وب سايت رسمي دکتر حسين الهي قمشه اي
www.drelahighomshei.com/34.aspx
‎زيرا شما تنها وقتی آزاد خواهيد بود که حتی آرزوی جستن آزادی را جز لگام اسب ..... زیرا
چون هزار تن را هزار دل باشد و هر دلی را میلی و آرزویی دیگر، از برخورد این آرزوها هزاران
کینه و حسد و صد هزاران فتنه و آشوب پدید آید ..... "God grant me peace or I must die;
"




50 . همیشه با منی عزیزترینم
www.arezoobarbie.blogfa.com/
‎بذار هر کی جز تو منو میخواد معطل شه پشت ِ در ! بذار با دستام تو ... نوشته شده در
چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۰ساعت 9:43 توسط آرزو | نظر بدهید ... آرزوی من اینست





51 . پیامک آرزو احساسی | سایت تفریحی مهر سل
www.gem-live.ir/tag/پیامک-آرزو-احساسی/
‎جـــــــز. . . ایـن کـه آرزو داشتم بــــــــــــزرگ شوم. . .!!! . . . آرزوهـــ ـــایــمـــ آرزو شـــ ـــدهــ
… . . . سلامتی کسی که ... بدترین آرزویی را میگویم که یک کودک میتواند آرزو کند :.




52 . چون آرزوی گمشده از یاد رفته ام
www.arezuyegomshode.blogfa.com/
‎اندکی بعد می فهمد که گول خورده است و آرزو می کند ایکاش همانجا به دریا افتاده بود و
کوسه ها او را بلعیده بودند. ... کس دیگری به جز مرضیه، خانم جان و از یک طرف پدرش
نداشت برای همین حتی شده دروغ می گفت تا آنها را خوشحال کند. قلبش پاک ..... وقتی
که بی آینه ماندم آرزوهایم بر دوش خودم سنگینی کرد. ...... انصاف کجا رفته که در خانه
بمیرم.




53 . آرزوی گمشده - اس ام اس
www.banksmsiran.blogfa.com/cat-1.aspx
‎آرزوی گمشده - اس ام اس - وبلاگ عاشق تنها. ... سوگند كه به جز حضور تو هيچ چيز اين
جهان را جدي نگرفته ام؛ حتي عشق را ??????? اگه دردي تو پاهات حس مي ... نه ميتواند
پرواز كند و نه بميرد ? ..... پس ساده ميگويم، ساده باور كن، خوشبختيت آرزوي من است ?




54 . ثبت آرزوها - دوستانه | اس ام اس عاشقانه | فاز بالا و سنگین | آوای انتظار ...
sms.dostaneh.com/wish
‎از شما بازدیدکننده گرامی دعوت میشود آرزوهای خود را در قسمت نظرات به یادگار بگذارید
. ... بهارجان بمیرم برات عزیز دلم خدا میبینه تورو مامانت همیشه کنارته حسش میکنی
..... نیکنم به ارزو هاتون برسین من ارزویی جز براورده شدن ارزوهای دیگران نداشتم ولی ...




55 . دل نوشته - کاشکی تو ... تو ... تو .. خواننده ی شعرم باشی - آرزو
amshf.persianblog.ir/tag/دل_نوشته
‎ظ توسط آرزو نظرات (8) ... اشک شوق بر چشمانم جاری بود و من هیچ کس را جز تو نمیدیدم !
با گل های ..... کی باورش می شه من همون آرزویی باشم که دنیاش فقط عروسکش بود ؟




56 . تنهايي محض
www.abtin-tanhae.blogfa.com/
‎آرزوهایم را گذاشتم در کوزه با آبش قرص های اعصابم را میخورم. دنیا دنیای ریاضی است
... و برای من جز تهوع چیزی نداشت. نوشته شده در ... بمون الهی من واست بمیرم. نوشته شده
در جمعه ... آرزوهای خاک شده ام فریاد های بی صدام قلبی در آرزوی مرگ. کدوم یکی از اینا ...




57 . مریم - اسم وبلاگمان را خودش کاما گذاشت
lalik.blogfa.com/author/m
‎این است تنها آرزوی من ,رویای همه ی شبهای من ... برهانی.من هیچ نمی خواهم,جز تو.,جز بودن
با تو,جز یکی شدن با تو ,جز حرارت آغوش ات تنها تورا ... از غصه دلم می خواد که بمیرم




58 . قلب من چشم تو - هوشنگ ابتهاج
negahivayadi.blogfa.com/cat-1.aspx
‎شب سياه اينه ز عکس آرزو تهي ست ... خنده مي ريزيد به چشمت آرزويي دل فريب ....
پيش چشم تو بميــــــرم که مست است ، بيا ... جز رنج سفر از قفسي تا قفسي نيست




59 . منه عاشق
13690701.blogfa.com/
‎گر در این خلوت بمیرم، هیچکس آگاه نیست. من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی. این
رفیق نیمه راهم گاه هست گاه ..... من جز آرزوی او آرزویی ندارم... نوشته شده در چهارشنبه ۲۵
...




60 . عشق - زندگی برخلاف آرزوهایم گذشت
mikhamet.persianblog.ir/tag/عشق
‎آرزوهای من. هرکاری میکنم نمیشه. گاهی با خودم فکرمیکنم شاید هیچوقت بهش نرسم. آخه
خودمم بی تقصیر نیستم. فکرم هزار جا میره جز جایی که هست. نگاهش،شوخیاش،محبت ...





61 . سخنان بزرگان در مورد آرزو (6) - zendeghi kon
info4allnew.persianblog.ir/post/2/
‎11 فوریه 2010 ... هنگامی که امید در کسی بمیرد، کینه و انتقام در او زنده می گردد؛ هرقدر ... گروهی از مردم
اندکی از ثروت کلان خویش را می بخشند و آرزویی جز شهرت ندارند.




62 . تنها گناه من اینه که دوستت دارم
majid63.blogfa.com/
‎از این به بعد فکر میکنم که چه جوری بمیرم. اخرش من ... میدونم باور نمیکنی اما من بازم
میگم که من جز تو به احدی رو ندادم.به جز تو .... تا اخر عمرم منتظرت هستم تک ارزوی من.




63 . کلبه تنهایی بارانی ترین دختر دنیا
rainygirl-sadgirl.blogfa.com/
‎سـ ـرزمیـن آرزو هـ ـا ... جز غصه چه بوده است برایم ثمر عشق؟ ... آرزوی او. آرزوی من ماندن
اوست اما... خدایا اگر آرزوی او رفتن من است. آرزوی او را ... من جز آرزوی او آرزویی ندارم.




64 . گرفتن پرينت از اين مطلب - کلوب هواداران متعصب مجید خراطها
www.kharathafans.ir/News/print/31/
‎میرم ولی گریه نکن نذار از عشقت بمیرم. شاید تو اوج بی ... جز آرزوی دیدنش هیچ
ارزویی ندارم. بازم میگم دوست ... نذار از دوریت بمیرم
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 5,492
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,281
  • بازدید ماه : 7,281
  • بازدید سال : 30,354
  • بازدید کلی : 291,442