loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 161 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
آکورد راز دل از ناصر عبدالهي



1 . خانه گیتار - آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی
gitarhome.blogfa.com/post/477
‎خانه گیتار - آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی - آموزش گیتار / آکورد / نت و تبلچر. ... دل
من ار نژاد عشقه از تو و از ترانه لبریز. Ab Gbm یه دنیا غم توی صدامه مثل سکوت ...




2 . آموزش رایگان گیتار و خوانندگی - آکورد راز دل از ناصر عبدالهی
guitarfree.mihanblog.com/post/14
‎2 ژانويه 2014 ... آموزش رایگان گیتار و خوانندگی - آکورد راز دل از ناصر عبدالهی - همه ی مردم ایران باید
موسیقی رو یاد بگیرن . . . - آموزش رایگان گیتار و خوانندگی.




3 . گیتار - آکورد ناصر عبداللهي
gitur7.blogfa.com/category/15/آکورد-ناصر-عبداللهي
‎گیتار - آکورد ناصر عبداللهي - آکوردهای گیتار تمامی خوانندگان. ... ناصر عبداللهی -
یادم باشد. یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد ، نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد.
راهی نروم که بیراه .... منو ببخش که گرفتم جای دست عاشق تو ... دست عشق دیگرونو.




4 . آکورد آهنگ ((راز)) از زنده یاد ناصر عبدالهی - گیتار فیکس
guitarfix.loxblog.com/post/29
‎آکورد آهنگ ((راز)) از زنده یاد ناصر عبدالهی - ... اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز
داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت .... اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمی مونی.




5 . آکورد راز دل از ناصر عبدالهی
tbband.rozblog.com/post/1
‎18 ژوئن 2015 ... آکورد راز دل از ناصر عبدالهی ریتم:6/8 (سنگین) Ab …, آکورد راز دل از ناصر عبدالهی,
اکورد کمیاب.




6 . دانلود آهنگ راز از زنده یاد ناصر عبداللهی
nicmusic.org/1392/11/دانلود-آهنگ-راز-از-زنده-یاد-ناصر-عبدالل/
‎ Rating: 2 - 1 voteدانلود آهنگ فوق العاده زیبا، محبوب و خاطره انگیز راز با صدای زنده یاد ناصر عبداللهی |
به همراه ... متن ترانه راز ناصر عبدالهی ... تو هیچی از من نمیدونی / اگه بگم راز دلم رو.




7 . آکورد راز از مرحوم ناصر عبدالهی - آکورد گیتار ومقالات موسیقی
guitarbnd.persianblog.ir/post/28/
‎جدید ترین آکوردها ی فارسی و بندری برای گیتار. آکورد راز از مرحوم ... نویسنده:




8 . ابراهیم جوذری - ۱۳٩٠/۳/۱٠. ناصر عبدالهی : راز ... اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمی مونی
.




9 . آکورد راز دل از ناصر عبدالهی - بلاگدیس
blogdis.com/page-401090.html
‎منبع : http://tbband.rozblog.com آکورد راز دل از ناصر عبدالهی. منبع : وبلاگ اکورد
کمیاب برچسب : کنارم ,نمیمونی ,نخوا ,نمیدونی ,بمونم ,هیچی ,کنارم نمیمونی ,ناصر ...




10 . دانلود آهنگ ناصر عبدالهی به نام راز | - کافه صدا
cafeseda.ir/nasser-abdolahi-raz/
‎دانلود آهنگ ناصر عبدالهی به نام راز دانلود با کیفیت عالی به همراه متن ترانه در کافه ...
ازم نخوا با تو بمونم، تو هیچی از من نمیدونی، اگه بگم راز دلم رو، تو هم کنارم نمیمونی.





11 . آکورد راز از ناصر عبدالهی - دنیای هنر
donyaye-honar2015.persianblog.ir/post/117/
‎21 جولای 2015 ... آکورد راز از ناصر عبدالهی. نویسنده: امیرسجاد ... اگه بگم راز دلم رو. Abm B Gbm Abm
A B ... دل من ار نژاد عشقه از تو و از ترانه لبریز. Ab A B Gbm Ab




12 . كلوپ گيتاري - اكورد هاي ناصر عبدالهي
gitari.blogfa.com/tag/اكورد-هاي-ناصر-عبدالهي
‎كلوپ گيتاري - اكورد هاي ناصر عبدالهي - ( كلوپ هنرمندان و هنر دوستان )به همراه آكورد ...
دانلود آهنگ : ناصر عبداللهی - منو ببخش ... که نیاوردی به روم هر جا دلت رو میشکستم.




13 . متن ترانه راز از ناصر عبدالهی - Secret Lyrics - دانشنامه تی تیل
teeteel.notkade.com/wordpress/secret-lyrics.html
‎22 مه 2013 ... متن ترانه راز از ناصر عبدالهی, متن ترانه راز, راز ناصر عبدالهی, تکست راز ناصر
عبدالهی, شعر اگه بگم راز دلم رو, تو هم کنارم نمی مونی,




14 . اگه بگم راز دلم رو ناصر عبداللهی
amozeshi.hostik.ir/اگه-بگم-راز-دلم-رو-ناصر-عبداللهی.html
‎20 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ راز تو از ناصر ... دانلود ترانه راز تو از ناصر عبدالهی ، حجم فایل 4.72
مگابایت برای دانلود ... اگه بگم راز دلم رو . بیشتر.




15 . آکورد آهنگ ناصر عبداللهی راز | جستجو | پرنسیا - 1
peransia.com/list/آکورد-آهنگ-ناصر-عبداللهی-راز.html
‎روحش شاد و یادش گرامی در این مجموعه آکورد آهنگ های زیر وجود داره که همگی در یک فایل
... 2 ناصر صدر – 4418713 آهنگ پیشواز دل داغون ناصر صدر – 4418714 آهنگ پیشواز
دروغ ... وی دو سال پیش در تشییع پیکر شهید ناصر عبداللهي اعلام کرد که وی شهید ...




16 . ناصر عبداللهی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ناصر_عبداللهی
‎ناصر عبداللهی (۱۰ دی ۱۳۴۹ - ۲۹ آذر ۱۳۸۵) خواننده پاپ ایرانی در دوران پس ازانقلاب ...
اگه بگم راز دلم رو، تو هم کنارم نمی مونی. ... ملودی ترانهٔ ناصریا سال ۱۳۷۶ ساخته شد.




17 . گيتار - ناصر عبداللهي - blogfa.com
guitarity.blogfa.com/category/13
‎گيتار - ناصر عبداللهي - آكورد گيتار. ... یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
، نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد. راهی نروم .... دانلود آهنگ : ناصر عبداللهی - منو ببخش.




18 . آکورد ازم نخواه با تو بمونم از ناصر عبداللهی ( راز ) - وبلاگ محمد ...
masoudifar.blogfa.com/post/83
‎30 مه 2013 ... آکورد ازم نخواه با تو بمونم از ناصر عبداللهی ( راز ). ريتم : ۶/۸ ... اگه بگم راز دلم رو ،
تو هم كنارم نميموني ... دل من از نژاد عشقه ، از تو و از ترانه لبريز .




19 . دانلود آهنگ راز از ناصر عبدالهی آلبوم ماندگار | ویکی صدا
https://wikiseda.org/Naser Abdolahi/Mandegar/Raaz
‎دانلود ترانه راز از ناصر عبدالهی ، حجم فایل 5.26 مگابایت برای دانلود اینجا کلیک
کنید، متن ... دانلود آهنگ راز ناصر عبدالهی در آلبوم ماندگار (5:41) ... اگه بگم راز دلم رو.




20 . ناصر عبداللهی دانلود آهنگ قشنگ راز به همراه متن - دانلود بازی
music.dehkadeyedownload.ir/.../ناصر-عبداللهی-دانلود-آهنگ-قشنگ-راز-به-همراه-متن/
‎در قسمت زیر ناصر عبداللهی دانلود آهنگ قشنگ راز به همراه متن را به صورت آنلاین
میتوانید گوش دهید و در صورتی که علاقه ... اگه بگم راز دلم رو ***** تو هم کنارم





21 . ناصر عبداللهی - Iranian Guitar Chords
acordroozguitar.persianblog.ir/tag/ناصر_عبداللهی
‎30 آوريل 2015 ... ناصر عبداللهی - یادم باشد. یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد ، نگاهی نکنم
که دل کسی بلرزد. راهی نروم که ... ناصر عبداللهی - منو ببخش.




22 . آکورد آهنگ ناصر عبداللهی راز | اسپیناد
espinad.com/blog/poem412music/1049665
وبلاگ ' آکورد آهنگ ناصر عبداللهی راز ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی
دریافت و با ذکر منبع نمایش داده شده است ... دل من ار نژاد عشقه از تو و از ترانه لبریز.




23 . مرجع آکورد ایران - ناصر عبداللهی
www.ir-chord.blogfa.com/category/22
‎مرجع آکورد ایران - ناصر عبداللهی - به روز ترین وب سایت آکورد گیتار - مرجع آکورد
... آکورد آهنگ بهار بهار از ناصر عبداللهي ... اگه بگم راز دلم رو ، تو هم كنارم نميموني.




24 . دانلود آهنگ زنده یاد ناصر عبداللهی راز
faslemusic.com/دانلود-آهنگ-زنده-یاد-ناصر-عبداللهی-راز/
‎آهنگ و ترانه راز از مرحوم ناصر عبدالهی ***************************** ازم نخوا با تو
بمونم، تو هیچی از من نمیدونی ♫♫♫ اگه بگم راز دلم رو، تو هم کنارم نمیمونی ♫♫♫




25 . آهنگ زیبای راز با صدای زنده یاد ناصر عبالهی - آپارات
www.aparat.com/.../آهنگ_زیبای_راز_با_صدای_زنده_یاد_ناصر_عبالهی
‎18 ژوئن 2013 ... علی گیتاریست خیلی آهنگ قشنگیه برای دریافت آکورد آهنگ به این لینک مراجعه
کنید...... http://guitar-alimj.mihanblog.com/post/22 آهنگ زیبای راز با صدای زن. ...
اجرای قطعاتی از زنده یاد ناصر عبداللهی در یزد. از آرمین ویولون2013.




26 . آکورد راز ناصر عبداللهی - گیتارینه
1.guitarineh.com/chords/p/.../383-akord-raz-naser-abdollahi.html
‎6 سپتامبر 2012 ... اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی. ازم نخواه با تو ... پیوست‌ها: آکورد راز ناصر
عبداللهی (603 بار); mp3 راز " ازم نخواه " ناصر عبداللهی (411 بار) ...




27 . آکورد ناصر عبداللهي
www.jostgood.ir/svnsmtjsjrcqdsvdmnjdsdsncrctcdfc.html
This site may harm your computer.دانلود نت و ملودی و تبلچیر گیتار آکورد - آکورد ناصر عبداللهي - گیتار پرو های . ...
آکورد ناصر عبداللهيدانلود آهنگ زیبای ناصر عبدالهی به نام راز دلم آهنگ راز دلم از ...




28 . دانلود آهنگ راز از ناصر عبداللهی - وبلاگ علی گوهرصمیمی - راسخون
aligohar.rasekhoonblog.com/category/11529/1/
‎12 سپتامبر 2013 ... ناصر عبداللهی از بهترین خوانندگان موسیقی پاپ و اسطوره موسیقی پاپ ... اگه بگم
راز دلم رو ... دانلود آهنگ ((تلخ و شیرین))از مرحوم ناصر عبداللهی.




29 . دانلود اهنگ راز مرحوم ناصر عبداللهی ازم نخواه با تو بمونم تو ... - دانلود آهنگ
song041.ir/دانلود-اهنگ-راز...ناصر-عبداللهی-ازم.../tag-77867/
‎دانلود اهنگ راز مرحوم ناصر عبداللهی ازم نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمی دونی-ترانه
ازم نخواه با تو بمونم ... اگه بگم راز دلم رو ... دل من ار نژاد عشقه از تو و از ترانه لبریز.




30 . آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی
guitareman.rzb.ir/post/317
‎ریتم 6/8 ,آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی,آکورد گیتار. ... درباره : آکورد گیتار ,
ناصر عبدالهی , برچسب ها : آکورد آهنگ راز از ... آکورد آهنگ ميدوني دل اسيره فرامرز





31 . آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی - آکورد گیتار
www.guitareman.rzb.ir/tag/آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی
‎ریتم 6/8 ,آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی,آکورد گیتار. ... محسن يگانه و محسن چاوشي -
نشكن دلمو · آکورد آهنگ آخه دل من محسن یگانه · آکورد آهنگ من و تو از فرزاد فرزین.




32 . آکورد آهنگ های پاپ - ناصر عبداللهی
ezoguitar.blogfa.com/category/19
‎آکورد آهنگ های پاپ - ناصر عبداللهی - ... دل رو به غربت نزدم تیشه نخورده ریشه ام) 2. [
Gm - Bb - Cm -Fm-Gm] ..... اگه بگم رازِ دلم رو ، تو هم كنارم نميموني) 2. Abm Gbm ...


















40 . آکورد آهنگ راز ناصر عبدالهی
guitareman.ir/tag/آکورد آهنگ راز ناصر عبدالهی
‎ریتم 6/8 ,آکورد آهنگ راز ناصر عبدالهی,آکورد گیتار. ...





41 . اگه بگم راز دلم رو ناصر عبداللهی - درباره ی ما
middlefas.ir/post/اگه-بگم-راز-دلم-رو-ناصر-عبداللهی.html
‎دانلود آهنگ راز از ناصر عبداللهی. یک آهنگ زیبا به نام ((راز)) از مرحوم ناصر عبداللهی
که یکی از خوانندگان محبوب داخل ایران به حساب می اومد و خیلی ها با ترانه هاش عاشق ...




42 . دانلود آهنگهای ناصر عبداللهی - فول آلبوم ... - . WWW.NASSERIA.NET
www.nasserabdollahi.blogsky.com/1388/04/09/post-289/
‎دانلود آهنگ بی کلام ... آلبوم جدید و بسیار زیبای ناصر عبداللهی با نام عیدانه با 3
کیفیت .... اما خیلی دلم گرفته میدونی چرا مینا بخاطر اینکه دیگه نیست تا ببینه
چقدر کسایی مثل تو و من و انهایی که واقعان دوستش دارن .... آهنگ منو ببخش را دانلود
کردم




43 . ناصر عبداللهی -ازم نخواه با تو بمونم به همراه متن - آهنگ جدید |موزیک جدید
music-blog.ir/.../ناصر-عبداللهی-ازم-نخواه-با-تو-بمونم-به-همراه-متن
‎30 مه 2014 ... ازم نخواه با تو بمونم. تو هیچی از من نمیدونی. اگه بگم راز دلم ر. تو هم کنارم نمیمونی. تو
هم کنارم نمیمونی. تو هم کنارم نمیمونی. دل من از نژاد عشه. از تو و از ...




44 . دانلود آهنگ زیبای [ یه روز از همین روزا ] با صدای ناصر عبدالهی :: آدم برفی
snowman94.blog.ir/.../دانلود-آهنگ-زیبای-یه-روز-از-همین-روزا-با-صدای-ناصر-عبدالهی




45 . ‎دانلود آهنگ یه روز از همین روزا از زنده یاد ناصر عبدالهی : وب سایت چت ها ... web-site-
chatha.chatha.ir/?p=22123 25 ... ... آهنگ دل شکسته با اجرای ناصر عبداللهی و محسن
فرحی. از Reza ... 13 . ..... آکورد آهنگ ناصر عبداللهی راز | جستجو در وبلاگها | وبلاگ
24




46 . آهنگ خاطره انگیز ازم نخواه با تو بمونم(راز )از ناصر عبداللهی - مسترساب
www.mastersub.ir/post/46/Naser-abdollahi-Raaz.html
‎آهنگ خاطره انگیز ازم نخواه با تو بمونم(راز )از ناصر عبداللهی,دانلود آهنگ های ناصر
عبداللهی,دانلود آهنگ راز از ناصر عبدالهی,دانلود آهنگ ازم نخواه با تو ... اگه بگم راز دلم
رو




47 . اکورد اهنگ ناصریا از ناصر عبدالهی - تلوزیون
tv.ccfun.ir/اکورد-اهنگ-ناصریا-از-ناصر-عبدالهی.html
‎آکورد آهنگ راز از ناصر عبدالهی یکشنبه یازدهم تیر ۱۳۹۱ 10:2. گیتار - آکورد ناصر
عبداللهي. از سر صبح تا دل شب میپیچه ... آکورد ناصریا ناصر ... آکوردهای ناصر ...




48 . آکورد راز ناصر عبداللهی - گیتارینه
www.guitarineh.ir/item/383-akord-raz-naser-abdollahi.html
‎6 سپتامبر 2012 ... اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی. ازم نخواه با تو ... پیوست‌ها: آکورد راز ناصر
عبداللهی (581 بار); mp3 راز " ازم نخواه " ناصر عبداللهی (404 بار) ...




49 . دانلود اهنگ ازم نخواه با تو بمونم ناصر عبداللهي - درباره ی ما
birdirs.ir/post/دانلود-اهنگ-ازم-نخواه-با-تو-بمونم-ناصر-عبداللهي.html
‎دانلود آهنگ زيباي راز شادروان ناصر عبداللهي. يه زخم كهنه روي بالم ... اگه بگم راز دلم را
. تو هم كنارم نميموني. دل من از ... اگه بگم راز دلم را. تو هم كنارم نميموني دانلود آهنگ راز




50 . انجمن طرفداران زنده یاد ناصر عبدالهی - www.Kocholo.org
kocholo.org/.../1138-^انجمن-طرفداران-زنده-یاد-ناصر-عبدالهی^.html
‎29 جولای 2012 ... انجمن طرفداران زنده یاد ناصر عبدالهی به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام این هنرمند ف. ...
در مرحله*ای از فعالیت*های موسیقیایی*ام احساس كردم كه باید ملودی*ها را ..... ترانه*هایی





51 . آكورد آهنگ هاي بندري
bandarchord.blogfa.com/
‎آکورد دست خالی از مرحوم ابراهیم منصفی فکر می کنم همه بچه های بندر آهنگشو گوش دادن
... امروز آکورد "ناریت ز یادم" از" مرحوم ناصر عبداللهی" گذاشتم . ... رازِ دِلِ خُش اگفتِن.




52 . رادیــــــــــــو110 - دانلود آهنگ مثل روزهای بارونی با صدای ناصر عبداللهی
www.radio110.blogfa.com/post-2245.aspx
‎رادیــــــــــــو110 - دانلود آهنگ مثل روزهای بارونی با صدای ناصر عبداللهی ... یه روز دلم
گرفته بود . .... دانلود آهنگ زیبای « راز دل » با صدای علیرضا قربانی متن شعر.




53 . نت و تبلچرهای گیتار - ناصر عبدالهی
szsguitar.blogfa.com/category/164
‎15 سپتامبر 2012 ... برچسب‌ها: ناصر عبدالهی, آکورد آهنگ های ناصر عبدالهی, آکورد های ایرانی, آکورد گیتار,
آکورد ... ملودی (تبلچر) "راز" از ناصر عبدالهی ... آهنگ خوشگل عاشق، فریدون · نت و
تبلچر hablame gypsi · نت و تبلچر آهنگ آخه دل من، محسن یگانه ...




54 . آكورد آهنگ هاي بندري
unshrinkingness1.rssing.com/chan-2633412/latest.php
‎آکورد اولین دخت از "بابا رامی" که میتونید آهنگشو از وبلاگی که لینکشو گذاشتم ...
رازِ دِلِ خُش اگفتِن ... امروز آکورد "ناریت ز یادم" از" مرحوم ناصر عبداللهی" گذاشتم .




55 . متن ترانه های ناصر عبداللهی - انجمن های فرهنگ و هنر ميهن يو ...
forum.mihanu.ir/thread56033.html
‎اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمیمونی تو هم کنارم نمیمونی دل من از نژاد عشق از تو و از
ترانه لبریز یه دنیا غم توی صدامه مثل سکوت تلخ پاییز




56 . آهنگ ناصريا ناصر عبدالهي - درباره ی ما
idownloadz.ir/آهنگ-ناصريا-ناصر-عبدالهي.html
‎من دنبال یه آهنگ از ناصر عبداللهی می گردم کمی از متنش دل من یه روز به دریا زدو رفت ...
دانلود آهنگ ناصریا ناصر عبداللهی همراه با متن ترانه ناصریا در قسمت زیر دانلود آهنگ
... کد آهنگ پیشواز ناصر عبدالهی ناصريا راز کد آهنگ راز از ناصر ناصر عبدالهي.




57 . دانلود تک آهنگ ناصر عبداللهی - دانلود آهنگ جدید
musicbesaz.ir/music/دانلود-تک-آهنگ-ناصر-عبداللهی-2/
‎دانلود آهنگ بسیار زیبای زنده یاد ناصر عبداللهی به نام راز با قابلیت پخش آنلاین. ...
دانلود آهنگ راز دل از ناصر عبدالهی,متن آهنگ راز دل از ناصر عبدالهی ,کد آهنگ راز دل از ...




58 . دانلود آهنگ ضیافت از ناصر عبداللهی - IRMP3
www.irmp3.ir/play/12154/دانلود-آهنگ-ضیافت-از-ناصر-عبداللهی
‎پخش و دانلود آهنگ زیبای ضیافت از ناصر عبداللهی - دانلود آهنگ جدید - IRMP3. ...
پخش و دانلود آهنگ راز مبهم از ناصر عبداللهی · راز مبهم · پخش و دانلود آهنگ مهر علی و زهرا
از ... پخش و دانلود آهنگ چی شده دلم با حضور امیرعلی از علیرضا روزگار. چی شده دلم با
...




59 . هنرکده - مطالب ابر ملودی راز(ناصر عبداللهی)
www.bestchord.ir/post/tag/ملودی راز(ناصر عبداللهی)
This site may harm your computer.توجه:فرمت این فایلها gp5 هست كه با برنامه گیتار پرو اجرا میشن اگه برنامشو ندارین
تو بخش نرم افزار گیتار گذاشتم برین دانلود كنین! ملودی زندون دل(فریدون فروغی).




60 . زلف رهـــــــــــــــــــا
khalvatkade-6964.blogfa.com/
‎هروقت دلم تنگ میشد برای دوستان، میومدم وبلاگهارو چک میکردم و میدیدم ... راز. تاريخ :
یکشنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۲ | 19:13 | نویسنده : ahmad
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 23,563
  • بازدید کلی : 284,651