loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 28 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
قصه ي يک عشق پاک



1 . قصه ی منو عشقم واقعیست...
www.comet4.blogfa.com/
‎برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ... برای تويی كه سـكوتـت سخت
ترين شكنجه من است.... برای تويی كه قلبت پـاك است... برای تويی كه در عشق ...




2 . لحظه های تنهایی با یک عشق پاک
www.nicelove42.blogfa.com/
‎(لحظه های تنهایی با یک عشق پاک)))((1)) - خلوت دل در لحظه های تنهایی. ... تو خودت
میدانی چقدر برایم عزیزی ، خودت میدانی و اینگونه مثل من به عشق دیدنم مینشینی در
لحظه دیدارمان چه عاشقانه ..... دوره ي عشق تموم شده من می مونم ... آسمان قصه عشق من و تو
میخواند.




3 . قصه عشق ღ
www.lifemilad.blogfa.com/
‎ღ❤ღ قصه عشق ღ❤ღ - . ... برای دیدن تو نه یک چشم نه صد چشم همه چشمارو میخوام ... همه
اون عشق و محبت حس اين دل پاك من .... برا ي تمام اون چيزي كه خواستي ونبودم خواستم.




4 . قصه عشق
www.ashghaane.blogfa.com/
‎قصه عشق - دلِ دو حـرفی ِ مـــن .... خیلی حـرف داره . ... تند تند میاد.... نوشته شده در جمعه
نوزدهم مهر 1392ساعت 3:54 توسط نفس | یک نظر ... گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار
از دنیا می رفتیم. حالا یک بار از .... که پاکی باران را درک نکردم ... *كلبه ي عشق*




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 803
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,124
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 24,197
  • بازدید کلی : 285,285