loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 9 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
همدرد ..هم درد



1 . ب خیالم تو همدرد بودی اما تو هم درد بودی
www.shekast-khorde.blogfa.com/
‎ب خیالم تو همدرد بودی اما تو هم درد بودی - حرف های یک غریبه ساده.




2 . هم درد
zimegrat.blogfa.com/
‎سلام. چند صباحی هست که می خواهم در مورد داعش بنویسم اما امروز یک متن عجیب و غریب
از شبه خبرنگار اونور آبی از قضا مخالف جمهوری اسلامی را دیدم که تحلیل جالب و ...
Images for همدرد ..هم درد




3 . هم درد ی عشق
hamdardi75.blogfa.com/
‎قالب وبلاگ همدردی · قالب همدردی. برچسب‌ها وب ... به وبلاگ هم درد ی ♥ ♥ عشق خوش
اومدین · Click here to ... یاد گرفتم که هیچ نوازشی بی درد نیست! قلبی خاکی داشتم ،
آدما ...




4 . همدرد
hamdard74.blogfa.com/
‎همدرد - امروزعکس تنهاییم راقاب گرفتم!!!عکسی درابعادسه ... هیچ کس هم نمی گوید:"آه چه
موجود فداکار دیگر دوستی". بد نیست ... آخرش درد دلت ، در بہ ‌درت خواهد ڪرد. مهره‌ے مار ...




5 . معنی هم درد | لغت نامه دهخدا - واژه یاب
https://www.vajehyab.com/dehkhoda/هم درد
‎هم درد. [ هََ دَ ] (ص مرکب ) همدرد. دو کس که دردی مانند هم داشته باشند. || به کنایه ، هم فکر و
غمخوار. دلسوز. غمگسار.




6 . مرجع وب فارسی | همدرد/ هم درد
chess0831.ir/post-741227.html
‎همدرد/ هم درد. طوفان ,نجات ,ساحل ,شاید سلام. خیلی وقت بود فکر میکردم که با تو آرامم و
حس میکردم بعد از آن طوفان؛ با تو، توی این ساحل، آرامش دارم. من با کمک ناخدا تو را ...




7 . مرجع وب فارسی | همدرد هم درد
chess0831.ir/posts/همدرد هم درد.html
‎شب از شبهای پاییزی است از آن همدرد و با من مهربان ، شبهای شک آور ملول و خسته دل
گریان و طولانی شبی که در گمانم من که آیا برشبم گرید چنین همدرد و یا بر بامدادم
گرید ...




8 . همــدرد تـنـهـایــــــی ها
redboytired.mihanblog.com/
‎مـیـدونـم مـثـه مـنـم یـه شـبـایـی داشـتـیـد کـه از دسـه خـدا هـم کـاری بـر نـمـیـومـد...
شـبـایـی کـه ... خـیـلـی هـا خـواسـتـن هـمـدردی کـنـن امـا شـدن خـوده درد واسـه مـا... یـه روزی .






10 . تو هم مثل مني توهم كم درد نداري درد اصليت اينه كه تو همدرد نداري – Az Chi ...
genius.com/3096675/Yas-az-chi-begam/
‎تو هم مثل مني توهم كم درد نداري درد اصليت اينه كه تو همدرد نداري. Lyric Meaning. We
are in the same boat, your pains ain't less than mine. What you're suffering from ...





11 . دانلود جدیدترین ها - همدرد/ هم درد
didgaheamodi.miis.ir/page-741227.html
همدرد/ هم درد. سلام. خیلی وقت بود فکر میکردم که با تو آرامم و حس میکردم بعد از آن
طوفان؛ با تو، توی این ساحل، آرامش دارم. من با کمک ناخدا تو را نجات دادیم، بعد از نجات ...




12 . گنجور » شهریار » گزیدهٔ غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۵۴ - نی محزون
ganjoor.net/shahriar/gozidegh/sh154/
‎امشب ای ماه به درد دل من تسکینی. آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی. کاهش جان تو من دارم و من
می دانم. که تو از دوری خورشید چها می بینی. تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من.




13 . حریری ازعشق - همدرد یا هم درد
leila75-hamed69.blogfa.com/post/30
‎روزگارا... تواگرسخت به من میگیری.باخبرباش پژمردن من آسان نیست گرچه
دلگیرترازدیروزم گرچه فردایی غم انگیزمرامیخواند... لیک باوردارم... دلخوشی هاکم
نیست




14 . مرجع وب فارسی | همدرد/ هم درد
didgaheamodi.ayimasearchmarketing.com/post-741227.html
‎همدرد/ هم درد. سلام. خیلی وقت بود فکر میکردم که با تو آرامم و حس میکردم بعد از آن
طوفان؛ با تو، توی این ساحل، آرامش دارم. من با کمک ناخدا تو را نجات دادیم، بعد از نجات ...




15 . اس ام اس های مربوط به همدرد - کپی پیست کن
www.copypastekon.ir/sms/tag/همدرد
‎۲۸ روز پیش. ذهنم آشفته، خواب هایم پریشان، خنده هایم فتوشاپی ، درد و دل هایم با دیوار
فیس بوک و وبلاگ ! میزان همدردی ها هم با لایک و کامنت !!! وتکرار پشت تکرار.




16 . کلبه ی چوبی - همدرد و هم درد
www.kolbe75.blogfa.com/post/15
‎کلبه ی چوبی - همدرد و هم درد - ... کلبه ی چوبی. همدرد و هم درد. فکر میکردم تو همدردی ولی
نه،تو هم دردی. نوشته شده در دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۱ساعت 9:56 توسط باران| 12 نظر | ...




17 . همدرد منــــــــــی... هم درد منـــــــــــی...! - هم میهن
www.hammihan.com/post/4205372
محمدعیسی ابراهیمی : asrin , be jane madaram ghasam , be esmet ghasam , be
kordestan ghasambinahayat dooset daram. 2 ماه پیش, 1 هفته. ava2 · محمدعیسی ...




18 . آبادیس - دیکشنری آنلاین - معنی هم درد همدرد به فارسی
dictionary.abadis.ir/Word/FaToFa/هم-درد-همدرد/
‎(صفت) 1- دو یا چند کس که دارای یکنوع درد وبلیه باشند . 2- شریک غم دیگری غمخوار
: همه همخوابه وهمدرد دل تنگ منند مرکب خاب مرا تنگ سفر بگشایید . ( خاقانی ).




19 . ب خیالم تو همدرد بودی اما تو هم درد بودی
iranwiki.net/detail/1680092/article/3
‎www takfasong1 com - http://dl.takfasong1.com/1392/05/28/Yas Ft Aamin
- Amen % 5B128].mp3. جمعه هشتم شهریور 1392 ✖ 10:55 ...




20 . "خاطراتـــــــ تنهاییـــ یکــــ دلشکسته" - همدرد یا هم درد؟
mariyan1992.blogfa.com/post/82
"خاطراتـــــــ تنهاییـــ یکــــ دلشکسته" - همدرد یا هم درد؟ - "دلمــــ می خواستــــ کسیـــ
بود و می فهمید تنهاییــــ چه دردیــــــ دارد"





21 . تفریحی - همدرد/ هم درد
manymoons.biz/page-741227.html
‎همدرد/ هم درد. طوفان ,نجات ,ساحل ,شاید سلام. خیلی وقت بود فکر میکردم که با تو آرامم و
حس میکردم بعد از آن طوفان؛ با تو، توی این ساحل، آرامش دارم. من با کمک ناخدا تو را ...




22 . قصر طلایی - همدرد و هم درد...
elii458.blogfa.com/post/83
‎منم اون مترسـکی که شدم عاشــق کلاغـا واسه من ابـد بریدن میون حصار باغـا آخه این
صورت زشتو کی به من داده خدایــا آدمــا رو دوست نــدارم ،عاشق شمام کلاغــا ...




23 . آهنگ هم درد | آهنگ جدید
1.litemusic.ir/آهنگ-هم-درد/
‎11 ژوئن 2015 ... آهنگ هم درد. برای مشاهده مطالب با موضوع ” آهنگ هم درد ” از لینک های زیر استفاده کنید . ...
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سولو , میلاد مرصاد به نام همدرد.




24 . متن ترانه و دانلود آهنگ همدرد با صدای داریوش اقبالی ...
www.oldmusic.ir/post/117
‎دانلود آهنگ همدرد,دانلود آهنگ ام پي تري هم درد,متن ترانه ي همدرد در يک فايل تکست,دانلود
آهنگ عاشقونه که توسط داريوش خوانده شده,دانلود آهنگ زيبا و فوق العاده غمگين و ...




25 . دیروز امروز فردا - همدرد و هم درد
www.diroozemroozfarda3.blogfa.com/post-3.aspx
‎سلام سلام. بریم سره اصل مطلب. راستش من با شبیه سازی حال با دوران پیامبر مشکل
دارم بد. از دوسته خوبم درد هم تشکر میکنم اما گفتن ائمه نمیتونه تضمینی برای ...




26 . فروش دامنه Hamdard.ir هم درد ، همدرد - سیم کارت
www.rond.ir/DomainInfo/1/ir/Hamdard
‎نام دامنه : hamdard.ir. نام فارسی دامنه : هم درد ، همدرد. دسته بندی دامنه : تک کلمه ای -
مفهومی. قیمت: تماس بگیرید. دامنه با حروف بزرگ : HAMDARD.IR. دامنه با حروف
کوچک ...




27 . دنیای اینترنت | همدرد/ هم درد
orta.in/page-741227.html
‎17 آگوست 2015 ... همدرد/ هم درد. سلام. خیلی وقت بود فکر میکردم که با تو آرامم و حس میکردم بعد از آن
طوفان؛ با تو، توی این ساحل، آرامش دارم. من با کمک ناخدا تو را نجات ...




28 . "خلوت دل" - همدرد، هم درد
abbas-deh.blogfa.com/post/251/همدرد،-هم-درد
21 دسامبر 2012 ... "خلوت دل" - همدرد، هم درد - ...:: به سراغ من اگر مي آييد نرم و آهسته بياييد مبادا كه ترك
بردارد چيني نازك تنهايي من ::...




29 . اشتباه من املایی بود فقط تو را همدرد نوشتم گویا تو هم, درد بودی - ویسگون
wisgoon.com/pin/2282405/
‎اشتباه من املایی بود من تو را همدرد میدانستم در صورتی که تو نیز هم درد بودی ... یادت
هست قرار بود مرد من باشی نه درد من قرار بود همدرد هم باشیم نه درد هم…قرار بود همیدیگه ...




30 . گزيده غزليات شهريار - غزليات - ني محزون - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/0HRI
‎امشب اي ماه به درد دل من تسکيني. آخر اي ماه تو همدرد من مسکيني. کاهش جان تو من دارم و من
مي دانم. که تو از دوري خورشيد چها مي بيني. تو هم اي باديه پيماي محبت چون من.





31 . fandoghi - فکر کردم او همدرد است... اما نه. . او هم درد بود ...
www.nicefun.org/view/post:9367747
‎fandoghi - فکر کردم او همدرد است... اما نه. . او هم درد بود..




32 . دانلود و متن آهنگ هم درد داریوش - ایران ترانه
www.gavazn.com/song/42338.htm
‎هم دردیم ... همدرد عشق ب وطن ... همدرد یار heart emoticon. Like · Reply · 1 · Sep 28, 2013
... هـــــــم دل! با تـــــــوام بی باده مستـــــــم سر نپیچم هـــــــرگز از آن عهد و پیمانی که ...




33 . همدرد
1hamdard.blogfa.com/
‎همدرد - مردها به وسعت غیر قابل تصوری نامردند. ... آیین هم حسابی وایه خودش توی بغل
فامیل سواری می گیره و لذت می بره. ...... سرم هم درد نمی کنه، تو هم حرف مفت نزن.




34 . شعر نو : محمد حسین شهریار - امشب ای ماه به درد دل من تسکینی
www.shereno.com/23450/21203/173175.html
‎امشب ای ماه به درد دل من تسکینی آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی کاهش جان تو من دارم و من
می‌دانم که تو از دوری خورشید چها می‌بینی تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من سر راحت ...




35 . دانلود آهنگ هم درد - داریوش اقبالی - Himp3
sedabax.ir/دانلود-آهنگ-هم-درد-داریوش-اقبالی/
‎16 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ هم درد - داریوش اقبالی. متن آهنگ هم درد از داریوش اقبالی. با تو ای همدرد ، ای
عشق با تو درمان یافت این دل خانه ات جاوید آباد از تو سامان یافت این ...




36 . دانلود آهنگ شکیب همدرد - افغان موزیک
afgmusic.org/tag/دانلود-آهنگ-شکیب-همدرد
‎آهنگ دیده اشک بار از شکیب همدرد. 5. شکیب هم درد. شکیب همدرد – دانلود آهنگ جديد
شکیب همدرد بنام “دیده اشک بار” – موزيک جديد شکیب همدردرا به صورت آنلاين بشنويد
و ...




37 . شعر نو فکر می کردم تو همدردی....... اما نه تو هم دردی
www.shereno.ir/.../فکر می کردم تو همدردی....... اما نه تو هم دردی.html
‎همدردي و هم درد .... (شعر بی نقطه) مرا رسوایِ عالم ام کردی ای دل همه حال راه گم کردی ای دل
دَمي دلداری دَمي گمراهی ای دل دَمي سردرگم دَمي همراهی ای دل دَمي درد و دَمادَم همدردي ای دل




38 . هم درد (داریوش اقبالی) با تو ای همدرد ، ای عشق با - کلوب
www.cloob.com/u/hoseinnaderi67/38036355
29 ژوئن 2012 ... هم درد (داریوش اقبالی) با تو ای همدرد ، ای عشق با تو درمان یافت این دل خانه ات جاوید آباد
از تو سامان یافت این دل ای سراپا عاطفه ، جز یاریت یاری ندارم




39 . فروش Hamdard، هم درد ، همدرد
hamdard.ir/
‎دامنه به بهترین قیمت.




40 . .دخترک دوست داشتنی - همدرد .. هم درد
www.thegirllikable.blogfa.com/post-40.aspx
‎4 نوامبر 2012 ... دخترک دوست داشتنی. "اِلهي وَ رَبـّي مَن لي غَیرُک". همدرد .. هم درد .. همه جا و همه کس که تو
میشوی ، عمیق تر میشود زخم دلم ... خنده ام می گیرد از لطیفه ی پر بار.





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 244
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,789
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,578
  • بازدید ماه : 4,578
  • بازدید سال : 27,651
  • بازدید کلی : 288,739