loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 14 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
خداحافظ دوستاي گلم



1 . خداحافظ دوستای گلم - آپارات
www.aparat.com/v/kfdLs/خداحافظ_دوستای_گلم
‎31 دسامبر 2014 ... 2st-abbas اینستگرام خدافظ ABBAS ابجی و داداشای گلم خدافظ خیلی اینجا بهم خوش
گذشت دوستای خوبی پیدا کردم .. مواظب خودتون باشید خدافظ همگی ...




2 . وحرف اخر... دوستای گلم خداحافظ همتون ... - آپارات
www.aparat.com/v/.../وحرف_اخر..._دوستای_گلم_خداحافظ_همتون_...
‎22 سپتامبر 2013 ... خیلی دلم براتون تنگ میشه ...ولی رفتنی باید بره ...ببخشید اگه اذیتتون کردم ..
خواهش میکنم منو به بزرگواریه خودتون ببخشید و حلالم کنید.




3 . خداحافظ دوستای گلم...بخونین آخرین پستمه... - اینجا فقط از احسان حرف ...
www.fafak.blogfa.com/post/223
‎سخته!دوستای گلم و ماه عسلی های خوبم سخته!به جون خودم سخته!سخته!!!!!!در این حد
بدونین که چشام قرمز شده!!!!!نه فقط واسه اینکه این آخرین باریه که میام و پست جدید می
...




4 . خداحافظ همتون دوستان گلم - انجمن های گفتگو و سرگرمی بروزترین ها
forum.berooztarinha.com/thread92326.html
‎سلام دوستان عزیزم من امشب از انجمن برا همیشه میرم اگه پستی گذاشتم اگه بی ادبی
کردم اگه ناراحتتون کردم منو ببخشید با اینکه به همتون عادت کردم ...




5 . پست آخر .... خداحافظ دوستای گلم - سایت عاشقانه لاو 77
www.love77.ir/Forum/Post/4588
‎29 ژوئن 2015 ... پست آخر .... خداحافظ دوستای گلم. سلام به همه ی دوستای عزیزم ممنون که وقت گذاشتین
و اومدین آخرین تاپیک منو بخونین (قراره زیاد حرف بزنم شرمنده )




6 . وحرف اخر... دوستای گلم خداحافظ همتون ... - فیلم آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/filme/music/a6426418013102.html
‎23 آگوست 2015 ... دوستای گلم خداحافظ همتون ... - فیلم آکا, موسیقی ، موزیک ، موزیک ویدیو،موزیک, فیلم
،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان ...




7 . خداحافظ دوستای گلم...!!! | بارسانیوز
barcanews.org/user/foad-parnian/post/7865/
‎22 آگوست 2015 ... خدانگهدار دوستای گلم...! اون روزی که توی بخش کاربرای سایتمون بارسانیوز عضو
شدم،دنیام عوض شد... دوستایی اعم از آقا پسرای بامعرفت و دختر ...




8 . خنده تو خنده - خداحافظ دوستای گلم
khandeh2khandeh.blogfa.com/post/64
‎خداحافظ دوستای گلم. دسته بندي : سلام این آخرین پستم تو این ماهه. اینترنتم همین
روزا قطع میشه دیگه نمیتونم بیام پیشتون ..... دلم واستون تنگ میشه. اگه از پستام ...






10 . خداحافظ برای همیشه دوستان ...! - اس ام اس عاشقانه
jokland.ir/post/39873
‎29 ژانويه 2015 ... خداحافظی یک پایان تلخ است و به امید دیدار یه امید روشن... و من الان باید ... دوستای
گلم هر کجا که باشم به یادتون هستم خداحافظ برای همیشه. من تا امشب ...





11 . عشق است دوستای با وفا - خداحافظ دوستای گلم
www.aminamlo.blogfa.com/post-24.aspx
‎سلام به همه ی دوستای گلم چند وقتیه که حالم بدجور گرفته میخوام برم دیگه به وبلاگم
نمیام همتونو دوس دارم هیچوقتم فراموشتون نمیکنم هیچوقت. از آشنای با همتون خوشحال ...




12 . خداحافظ دوستای گلم.. | طرفداری
www.tarafdari.com/کاربران/متن/327885/خداحافظ-دوستای-گلم
‎دوستای عزیزم من میرم تا بیست و هشتم..همتونو به خدامیسپارم و آرزوی بهترین لحظات
رو براتون دارم.برام دعاکنین امتحانامو خوب بدم.دلم واستون تنگ میشه.خدانگهدارتون.




13 . ویسگون - خداحافظ دوستای گلم ...
wisgoon.com/pin/2979103/
‎بچه ها احتمالا آخرین پستمه,دلم واسه همتون تنگ میشه,خداحافظ دوستای گلم:-( ... همه
دوستای گلم خداحافظ برام از خداطلب امرزش کنید زندگی من تو 23سالگی تموم شد
تمومش ...




14 . ویسگون - دوستای گلم خداحافظ من دارم برای همیشه از ویس میرم دوستتون ...
wisgoon.com/pin/7544905/
‎خداحافظ دوستان میرم واسه همیشه حلالم کنید تشکر ویژه از دوستای گلم آقا جلال ...آقا
امیر و امیر خان و بقیه ی رفقای گل ک دیگه اگه اسمشون رو نگفتم واقعا ببخشید ...




15 . ویسگون - خداحافظ دوستای گلم من واسه ی همیشه دارم از ویس میرم تواین ...
wisgoon.com/pin/5892986/
‎خداحافظ دوستای گلم من واسه ی همیشه دارم از ویس میرم تواین مدت که ویس بودم خیلی بهم
محبت داشتید ممنون از همگی .




16 . man .tanhaie...hasrat del - رفاقت تعطیل خداحافظ دوستان گلم
mahya22222.blogfa.com/post/196
‎سلام دوستای گلم منو ببخشید ک اینجوری شد ک وبمو همه چیو دارو ندارمو دارم ترک
میکنم دیگه خسته شدم از رفاقتو عشق وعاشقی ک همه به بازیش گرفتن میخوام برم تو
...




17 . خداحافظ دوستای گلم - آلبوم تصاویر پروفایل - گالری تصاویر سحرناز
bahh.miyanali.com/gallery/81
‎خداحافظ دوستای گلم. کد برای مطالب، وب سایت و وبلاگ: بازدید کل: 581 بازدید امروز:
1. این تصویر توسط موسی اصلانی بررسی شده است. هرکسی امام زمان رو دوست داره ...




18 . خداحافظ دوستای گلم
iran20.com/friend/article/showarticle/265333/خداحافظ-دوستای-گلم
‎4 آوريل 2015 ... خوب دیگه داداشا گلم ابجی های عزیز تر از جون منو. دعا کنین ... میام چت عمومی واسه
خداحافظی اگه دوست ... ببخشید اگه ناراحتون کردم خداحافظ حلالم کنین ...




19 . خداحافظ دوستاي گلم - هم میهن
www.hammihan.com/post/4071902
‎خداحافظ دوستاي گلم. ... آرمان محمدی در پاسخ به elena amiri : راستي محبوب شدي دوست
گلم. 7 ماه پیش و 2 هفته قبل. ava2 · آرمان محمدی در پاسخ به elena amiri : حالا كو تا ...




20 . به دل تنگی هایم دست نزن - خداحافظ دوستای گلم
fate1379.blogfa.com/post/252
‎سلام دوستای گلم من یه چند وقتی از بلاگفا میرم ...تعطیلات تابستون بر میگردم دلم
میخود وقتی میام وبلاگم پر از نظر باشه جبران میکنم.....دوستتون دارم بای بای بای.





21 . خداحافظ دوستاي گلم - هم میهن
www.hammihan.com/post/4071893
‎آرمان محمدی. 7 ماه پیش [ღ♥ عـــــــــــشـــــــــــق بـــدون ســـــــــــــــــــانسور♥ღ ***(عشق
پاک)***] · » نظرات کاربران · » آدرس ثابت · » گزارش تخلف. خداحافظ دوستاي گلم.




22 .

خداحافظ دوستای گلم |

- عاشقانه

asheganeh.ir/tag/خداحافظ-دوستای-گلم/
‎خداحافظ دوستای گلم. ۲۵ اسفند ۱۳۸۹. تا حالا شده فقط یه انگیزه برای بودنت باشه؟ تا
حالا شده هق هق گریه هاتو فقط تو گلو بشکنی تا کسی صداتو نشنوه؟ تا حالا شده درد ...




23 . خداحافظ دوستای گلم
pastelco.ir/خداحافظ-دوستای-گلم/
‎خداحافظ دوستای گلم از همتون متشکرم که این مدت یار و همراه عروس فصل برفی بودین.
بیشتر. ... تعطیل شد. خداحافظ سلام دوستای گلم من چند تا هدف داشتم از ساخت این.




24 . خداحافظ دوستای گلم • آرشیو دنا پاتوق • انجمن دنا پاتوق
www.denapatogh.com/Forum/forum-f394/topic-t3063.html
‎سلام دوستان تا یه مدت نمیام ولی بعد میام امیدوارم بهتون خوش بگذره تنتون سالم باشه
از همتون طلب حلالیت میکنم عاق مهدی شما هم عکس بچتون برام به ایمیلم بفرس




25 . سپردمت به خاطره ها - خداحافظ دوستای گلم...
araz72.blogfa.com/post-29.aspx
‎سپردمت به خاطره ها - خداحافظ دوستای گلم... - هیچ زمستانی ماندنی نیست......حتی
اگرتمام شبهاش یلدا باشد.




26 . برچسب خداحافظ دوستای گلم - دانلود کلیپ جدید
videonew.blogsky.com/tag/خداحافظ-دوستای-گلم
‎... ننوشتنم تو ودیئو ). ادامه مطلب ... برچسب‌ها: دوستای گلم، دوستای گلم دوستون دارم،
سلام دوستای گلم، خداحافظ دوستای گلم، سلام به دوستای گلم، تقدیم به دوستای گلم.




27 . دوستای گلم التماس دعا... خداحافظ
www.lenzor.com/p/scEXa
‎26 ژوئن 2015 ... دوستای گلم التماس دعا... خداحافظ. ... ممنونم از همگی. سامیار. ۱۶:۴۰ ۹۴/۰۴/۵. خواهش میکنم
،جریان خداحافظ مربوط به اون لحظه بود ؟ samira. ۱۶:۵۰ ۹۴/۰۴/۵. اره.




28 . دلنوشتهای خاص - خداحافظ همه دوستای گلم نیلوفر
chatnavid1392.blogfa.com/post/19
‎خداحافظ همه دوستای گلم نیلوفر. سلام دوستای گلم حالم خوب نیست ونمیتونم دیگه تو
جمع. صمیمی شما باشم اومدم حلالیت بگرم از همتون که اگه روزی. ناراحتتون کردم به ...




29 . واماااااااا عشق - خداحافظ دوستای گلم
hadiiiiiiiiiiis.blogfa.com/post/192/خداحافظ-دوستای-گلم
‎خداحافظ دوستای گلم. دیگه نمیام با حمید هم واسه همیشه تموم کردم وقصه ی دوستیم
وعشقم به پایان رسیدخداحفظ بچه ها همتون دوست دارم وفراموش نمیکنم راستی ناراحت هم
...




30 . خداحافظ همگیتون دوستای گلم -جهان تیوب
jahantube.com/video/121998/خداحافظ همگیتون دوستای گلم /
‎خداحافظ همگیتون دوستای گلم. ۱۰. ۱۰. vida · اشتراک7. پسندیدم. 0%. نمی پسندم. 0
پسندیدم 0 نمی پسندم. توضیحات; اشتراک گذاری; گزارش. مورد علاقه افزودن به لیست





31 . خداحافظ دوستای گلم | انجمن های فارس پاتوق
www.farspatogh.ir/threads/49555/
‎17 ژانويه 2014 ... سلام بچه ها-ازتون میخوام منو حلال کنید-خوبی که ندیدید اما بدیهامو به بزرگواری
خودتون ببخشید0توی این یه سالی که اینجا بودم خیلی بهم خوش گذشت ...




32 . خداحافظ پســــت آخر دوستان خدانگهدار داداشاے گلم - کلوب
www.cloob.com/.../خداحافظ_پســــت_آخر_دوستان_خدانگهدار_داداشاے_گلم
‎1 مه 2015 ... خداحافظ پســــت آخر دوستان خدانگهدار داداشاے گلم آبجےهاےمهربونم تواین مدت باهم
خندیدیم همدردے کردیم ے ساعتایے از عمرمونو تو همین دنیاے مجازے ...




33 . سال نو مبارک دوستای گلم درضمن،خداحافظ داداشا - PicsArt
picsart.com/i/164567433000202
‎سال نو مبارک دوستای گلم درضمن،خداحافظ داداشا و آبجیا گلم...اگه بدی دیدید حلالم
کنیدLOVE U ALL.




34 . دوستای گلم خداحافظ | جستجو | دانلود اهنگ
acvo.biz/list/دوستای گلم خداحافظ.html
دوستای گلم خداحافظ. خداحافظ. خداحافظ ای شعرشبهای روشنخداحافظ ای قصه ی
عاشقانهخداحافظ ای ابی روشن عشقخداحافظ ای عطرشعرشبانهخداحافظ ای همنشین
همیشهخداحافظ ...




35 . mohsen2014 - دوستاي گلم فعلا خداحافظ تا بعد باي - فیس بوک ایران
www.nicefun.org/view/post:9300595
‎mohsen2014 - دوستاي گلم فعلا خداحافظ تا بعد باي.




36 . ویدیو - خداحافظ دوستای گلم
videos.rahta.com/vt/114755/خداحافظ_دوستای_گلم
‎ویدیو - خداحافظ دوستای گلم. این ویدیوی آخرمه خداحافظ دوستای عزیز من. All Rights
Reserved - باز نشر مطالب پورتال رهتا تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد .




37 . بهناز:خداحافــــــــــــــــــــــــــــظ دوستان - انجمن یاران منتظر
forum.roq.ir/t4265
‎7 سپتامبر 2013 ... هال.........آسوده خداحافـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــظ خداحافظ چت روم یاران
منتظر ... یه سلام و نوشته ی خیلی ناقابل هم برای دوستای گلم داشتم




38 . فقط واسه تو ساختمش - Blogfa
www.2jodaee-napazir.blogfa.com/
‎شما دوستان گلم خداحافظی میکنم. ولی بدونید بدونید که همیشه به یادتونم و دوستتون
دارم و تنهاتون نمی زارم. و دوستتون دارم. دوست دارم توی این مدت حالا یا زیاد یا کمی که ...




39 . دوستاي گلم من رفتم نماز التماس دعا فعلا خداحافظ - جزتو - پيام
parsiyar.ir/yeghanehjan/Feeds/7322193/
تعداد دوستان : 3166. تعداد پيام برگزيده : 37. رتبه پيامها در مجله : ... دوستاي گلم
من رفتم نماز التماس دعا فعلا خداحافظ. ^ 92/1/20 - آخرين تغيير : [2-سيمرغ] 92/1/20.




40 . دوستای گلم خداحافظ
yas14001400.irfacebook.ir/page-461814.html
‎دوستای گلم خداحافظ. تقدیم به همه بازدیدکنندگان محترم و عزیز. دوستای گلم این
وبلاگ. تا مدتی آپ نمیشه. به خاطر ی سری مشکلات و گرفتاری هایی. که برام پیش اومده





41 . مادرانه
www.youngmother.blogfa.com/
‎سلام به همه ی دوستای گلم. نمی دونم از کجا شروع کنم؟ چند وقتیه که تصمیم گرفته
بودم بیام و با همتون خداحافظی کنم ولی هم فرصت نمی شد بیام اینجا هم اینکه نمی ...




42 . سکوت فریاد من است... - خداحافظ من رفتم....
hani1376.blogfa.com/post/16
‎بربچ نت تنگ شده بود دلم نیومد بدون خداحافظی از جمع دوستان عزیزم. برم مخصوصا
بچه ... ابجیای گلم فاطمه مرضیه شیوا هانی داداشای عزیزم محمد صالح امین. یاشار فرزین
...




43 . خداحافظ دوستان - ساحل94




44 . sahel94.ir/خداحافظ-دوستان/
‎www.tarafdari.com/کاربران/متن/۱۸۶۹۸۰/خداحافظ-دوستان ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۴ …
خداحافظ طرفدارى ، خداحافظ اجى ها و داداشاى گلم خیلى خیلى برام سخته که بخوام ازتون




45 . " زیباترین کلام "
www.zibatarin-kalam2011.blogfa.com/
‎خدا حافظ ". سلام دوستای گلم ، میدونم بعد از مدتها اومدم اما این بار اومدم که. خداحافظی کنم
و برم ... خداحافظی کنم از همه شما دوستای خوبم که همراهم بودین... خداحافظی کنم از تمامه ...




46 . خداحافظ عاشقی
yalaneshgh.blogfa.com/
‎خداحافظ عاشقی - گلچين داستان ها و مطالب عاشقانه. ... خداحافظ... سلام به همه دوستای گلم
شرمنده اگه دیر به دیر بهتون سر میزنم من دارم میرم اهواز واسه خدمت سربازی شاید تا ...




47 . ایمان، ترانه آدمی
www.s-rahill.blogfa.com/
‎saghi:سلام و خداحافظ دوستای گلم..وبلاگ دو نفره رو تنهایی چرخوندن. واقعا حوصله ادمو
سر میبره.. میبخشید بی مقدمه رفتیم... دوستون دارم و تا اونجایی که بتونم میام و ...




48 . elahe-m: سلام دوستای گلم فرداشب عروسیمه، کسی شعر برای موقع ...
sangariha.com/view/post:6002431
‎سلام دوستای گلم فرداشب عروسیمه، کسی شعر برای موقع خداحافظی عروس یا موقع
کادو دادن یاد نداره؟ شعر دختر چادر به سر رو چی؟ 1392/06/24 - 17:25 · گزارش. نظرات.




49 . **عاشقانه** (حرف دل من)
donyaeetanhaeeman.blogfa.com/
‎خداحافظ..... سلام به دوستایی گلم خوبید؟ امیدوارم هر کجا هستید خوب خوب باشید امروز
اومدم خبری رو بهتون بدم و برم. من تقریبا یکساله که ا ین وبلاگو دارم واینجا هم ...




50 . خداحافظی امیرتتلو از دنیای موسیقی :: هواداران امیر تتلو
amirtataloo.blog.ir/post/1475
‎19 ا کتبر 2014 ... سلاممممممممممممم دوستای گلم .... واقعا متاسفم ازاینکه خداحافظی کردی من که به جون دل
عاشقت بودم ولی اگه ..... بخاطره همی خداحافظی کردم که رفت خداحافظ.





51 . دلتنگی های من - خداحافظی
deltang70.blogfa.com/post-5.aspx
‎دلتنگی های من - خداحافظی - قطعات ادبی و شعر. ... دوستای گلم اومدم خداحافظی کنم
تا۱۸تیر دلم براتون. تنگ می شه .... البته این خداحافظی به معنای. رسیدگی به
نظرهانمی ...




52 . ...اونی که میخواستم - خداحافظ دوستان خداحافظ محیای من
www.mahyaye-man.blogfa.com/post-151.aspx
‎اونی که میخواستم - خداحافظ دوستان خداحافظ محیای من - ...تقدیم به ... سلام به دوستای
گلم ازاینکه وقت عزیزتونو به دیدن وبلاگ من اختصاص دادین تشکرمیکنم




53 . خداحافظ ای دوست
ilya2011.blogfa.com/
‎23 فوریه 2015 ... خداحافظ ای دوست - لااقل هر 39 روز يك بار احوال دوست خود را بپرسيد كه اگر مرده بود به
... دوستاي گلم اگه بخوام اسمه تك تكتونُ بيارم واقعا زياد ميشه!




54 . تقدیم به علیرضا نیکبخت - خداحافظ همین حالا...همین حالا که من تنهام ...
farnaz-n.blogfa.com/post/42
‎سلام به دوستای گلم...اره درست دیدید این اخرین پست فرنازیه که دیوونه. علیرضاست..
.این اخرین پستیه ک من میذارم و به خاطرش شرمنده ی. دوستای عزیزی میشم که خیلی ...




55 . Soroosh_Dubai: دوستاي گلم .مراقب خودتون باشين..خداحافظ ...
eima.ir/view/post:3887670
‎26 آگوست 2012 ... ... پست بعدی · سروش دبی. دوستاي گلم .مراقب خودتون باشين..خداحافظ............. امضا:
بین این آدم ها فقط بایـد عاقلانه زندگی کرد نـه عاشقانـه.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,301
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,090
  • بازدید ماه : 3,090
  • بازدید سال : 26,163
  • بازدید کلی : 287,251