loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 19 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
مثنوي غزل بوي تو در زندگيم جاري است



1 . همسُرایی - مثنوي غزل-بوي تو در زندگيم جاري است
www.hamsoraei.com/.../مثنوي-غزل-بوي-تو-در-زندگيم-جاري-است
‎13 جولای 2015 ... مثنوي غزل-بوي تو در زندگيم جاري است. اي من و در من شده عين خودم; کاش که مهمان دلت مي
شدم; تو شده اي در کلماتم سخن; ورد شدي در دل هر انجمن; در حرکاتم ...




2 . همسُرایی - پروفایل موسي درگاهي ملکي
www.hamsoraei.com/Poet/20301/موسي-درگاهي-ملکي
‎6 جولای 2015 ... آخرین لایک های دریافتی امپراطورترين دختر مملکت مثنوي غزل-بوي تو در زندگيم
جاري است آخرین امتیازات دریافتی امپراطورترين دختر مملکت ...




3 . شعروزندگی - مثنوی غزل //بوی تو در زندگیم جاری است
moosakalim.mihanblog.com/post/260
‎2 جولای 2014 ... مثنوی غزل. ای من و در من شده عین خودم. کاش که مهمان دلت می شدم. تو شده ای در کلماتم
سخن. ورد شدی در دل هر انجمن. در حرکاتم همه جا اسم توست. روح من انگار ...




4 . مثنوي غزل-بوي تو در زندگيم جاري است - اي من و در من شده عين خودم کاش ...
https://plus.google.com/ Hamsoraei/posts/Dk1GWCchUVd
‎13 جولای 2015 ... مثنوي غزل-بوي تو در زندگيم جاري است - اي من و در من شده عين خودم کاش که مهمان دلت مي
شدم تو شده اي در کلماتم سخن ورد شدي در دل هر انجمن در حرکاتم همه ...




5 . سایرین - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/سایرین
‎بعد از تو حالم رو به ویرانی است، باور کن. هر لحظه‌ام یک مرگ ... یک زندگی وصله به
چشمان عجیبت بود. می‌رفتی و انگار ... بوی شکنجه از در زندان نمی آید! وقتی که زخمی
..... لولاک ما خَلَقتً غزل مثنوی... کجا ؟! این شعر ..... از ریمل با گریه هات جاری از سایه
روشن ...




6 . عشق ... نام کوچک توست ...
www.maazi.blogfa.com/
‎عشقِ "حافظ" بود و با "شاخ نباتش" زندگی می کرد ... من بخوانم تو سر تکان بدهی، تو
بخوانی دلم تکان بخورد .... در بستر خودم جاری باشم. ... بوی توست ... الف- «باد بادک
های دیار مادری» که در بردارنده غزل های عاشقانه است و عنوان این بخش ، نام ... به آنها
پرداخته، از جمله غزل، رباعی و مثنوی خوب ظاهر شده است و در کل، شعر های مجموعه از
یکدستی ...




7 . اس ام اس پاییزی صفحه ۱ - پارست
www.parset.com/SMS/ShowCat.aspx?Code=111
‎پاییز فصل رسیدن انارهای سرخ است و انار چه دل خونی دارد از رسیدن . ... بــپــذیــرم
بــه شــعـر پـایـیــزی غــزل غـــزل بــه فــدایت اگـرچــه ناچـیز است هنــوز بــوی تـــو دارد
هـــوای ... سومین فصل سال یعنی من / آرزوی محال یعنی من یک غزل عاشقانه یعنی تو /
مثنوی ... کاش زندگی در برگ درخت جاری بود آنگاه تا بهار بود می خندیدیم و بعد به امید
می ...




8 . الفبای شعر - نسیم پریشان
nasim-parishan.blogfa.com/cat-2.aspx
‎بیشتر نمی نویسم که می دانم تحملش نه برای من آسان است نه برای تو ... هر بیت غزل
واره گواه است نگا کن ... چیست جز لباس کهنه برتنش ، خون تازه بوی نان نمی دهد .... بر
مثنوي سوگند ياد و خاطراتت را ... رد بازيهاي كودكانه مان هنوز هم در زندگي ام جاري است.




9 . غزلی برای عشق !!
www.ghazalibarayeeshgh.blogfa.com/
‎تف به گور آنکسی که بوی گند جهل داد. مارکس مقصد میرسید و ما ... تو هم بغضی ولی
بغضی که کال است. منم بغضم ولی ... خضر آبِ زندگی نوشید از عطرِ تنت ... تو خودت
مثنوی و رازِ غزل میمانی. و لبت شعرِ نویِ .... یک بوسه به لبهای تو جاری کردم. پیچید
تنم ...




10 . جاری ، افسوس ، طیفی است آلوده ی رنگ ... اگرچه با تو ، دور زندگی تند است ، اما ، باز ،
.





11 . عشق - وب سايت رسمي دکتر حسين الهي قمشه اي
www.drelahighomshei.com/34.aspx
‎ای زمان، بالهای تو شاید بتواند با انگشتان نرم خود .... 24 شعر از لوییز لابه _ غزل
شماره ... بلکه بايد گفت آزادی در اين است که اين غمها و نيازها زندگی شما را احاطه کند و
شما عريان و آزاد از هر ..... مثنوی و عشق ... برگرفته از کتاب "در صحبت مولانا" به قلم
حسین الهی قمشه ای ..... با شادمانی، به تن باز خواهد گشت و در شریانهای من جاری خواهد شد.




12 . 13-حامد ابراهیم پور - عاشقانه های حلق آویز
asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/tag/13-حامد_ابراهیم_پور
‎و از تختخوابی که تو را به شناسنامه ات سنجاق کرده است،. بدت می آید. باد که می ... اگر
من و تو درین زندگی غریب نبودیم ... بوی تو را گرفته سکون بدن ، ولی ... صدای پای
تو در گوش کوچه ها جاری ست ... مرا ببخش اگر مثنوی بلند نبود ! ... 22-غزل برهانی(۱).




13 . زهرا پناهی
panahi1.blogfa.com/
‎چقدر بوی اقاقی گرفته پیکر تو. خبر رسید که چشمان باغ غمگین است. که تکه تکه
شده ... مثل غزل یا مثنوی ورد زبان باشی. من آمدم بانوی شعر و ... عاشق که باشی زندگی
پیرت نخواهد کرد. تو می توانی در ... غزل در حضور او. جاری است در تنم تب تند انارها.




14 . مطالب قدیمی‌تر - سایبانی از غزل
mandanamaleki.blogfa.com/?p=2
‎سایبانی از غزل - ادبی - سایبانی از غزل. ... بوی بهشت دفتر ما را گرفته است. دیشب
به خوابم ... از بس به ماه صورت تو خیره گشته است .... ولی زیباترش شعری ست جاری
بر زبان تو ... شورانگیزتر از مثنوی و نیمایی ! ... زندگی هیچ ندارد به خداوند بچسب !




15 . میلاد امام حسن ع - مذهبی - مشق هیئت-بانک اشعار - بلاگفا
mashgheheyat.blogfa.com/cat-46.aspx
‎تویی که زندگی ات را سه بار بخشیدی. بقیه پیش تو در ... شعر و غزل برای تو گفتن
عنایت است. از بس که لطف ... دیدم که غزل مثنوی از آب در آمد. من ایل و .... مثل موسایی و
اعجاز عصایت جاری است نه نگفتی به ... بو میکشم ایام تو را- باید از اخلاق. یک تکه
...




16 . شعر و غزل امروز
asru.blogfa.com/cat-48.aspx
‎هرکس که روی ماه تو را دیده، دیده است. فرقـی کـه بین ... صدای جاری گنجشک در خواب
مترسک ها. بیا ای امن ... بوی نارنج و حناهای نكـــوبيده بخيـــــــر! که در اين ... مطلع یک
مثنویِ هفت مَن زیبایی ات. ابــــروانت، .... دزدمونای زندگی شـــــــــاعری درام! هارمونی منظم
...




17 . اسفند 1391 - بازی است کار زندگی...
www.nabiz.blogfa.com/1391/12
‎گزارش سازمان هواشناسی هرچه می‌خواهد باشد، پس از تو هوا پس است! مژگان عباس لو. - از
کتاب از لب ... و قصه خواست که این مثنوی غزل بشود نوشت آینه و ... تو می روی همه جا
بوی سیب می آید تو رفته بودی و شب ... نام تو جاری است بر اوج مناره ها گلواژه ای برای
...




18 . شعر کلاسیک غزل و مثنوی - شب بی هوش یک ساقی
saghi-raz.blogfa.com/category/2/شعر-کلاسیک-غزل-و-مثنوی
‎زمان تا كي چنين باشد، غزل محصول عصيان است. مرا ديوانه ... از تصاعد خانه ايمان جهنم
جاري است. چونكه در .... به تو جان مي دهم آسان، برايم عطر شب بو باش. تو اي زيبا ترين
...






20 . مسافر - غزل ها
www.mohsenahmadvandi.blogfa.com/cat-1.aspx
‎در صدایش سکوت جاری بود ... این غزل تنها مجموعه ای از واژگان نیست، جهانی است که در
آن من بوی سیب هایی را که داخل سبد مریم است می شنوم؛ نگاه .... این غزل را به تو و تمام





21 . گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۴۷۰
ganjoor.net/hafez/ghazal/sh470/
‎مثنوی معنوی، دفتر پنجم، بخش ۱۹ : ..... تو از مهر کردن مگر کاستی می گیری شمعی که
دیگری را برافروزد مگر کم فروغ می شود ؟ .... وجود نطفه درجانداران و گیاهان؛وجود زندگی
یا روح در نطفه ی جانداران؛رنگ،بو،طعم و مزه در .... اما روح یا جان، موجی است جاری و
طبیعی در جسم آدمی و جانوران زنده که خود نامرئی و ناپیداست اما آثار آن، پیدا و محسوس
است.




22 . یک حرف ربط... - مثنوی-غزل
parto67.blogfa.com/cat-2.aspx
‎یک حرف ربط... - مثنوی-غزل - شعر. ... این زندگی دیگر چه فرقی می کند بی تو؟ بگذار
نقش ... از گدایی دوست داشتن آسان تر است. سهل است که انسان بمیرد... تا آنکه بخواهد
به ... بوی نشستن ، خاک خوردن می دهم من. سخت است ... من توی بودن جاری ام یا این علائم.




23 . هی درد درد درد ... می کشم!
dardmikesham.blogfa.com/
‎ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮ ﮔﻮﺭ ﺍﻭ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﻭ ﻣﻦ ﻓﮑﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ...
دلم از زندگی سیر است دیگر ... فکر کردن به تو یعنی غزل شورانگیز ... ﺳﺒﻮﯾﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﭘﺮ
ﺍﺯ ﺁﺏ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻭ ﻣﺮﺩﮔﺎﻧﯽ، ﮐﻪ ﮐﺎﻓﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻤﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺳﻮ ﺧﻢ ﺷﻮﻡ ﺗﺎ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺳﯿﻞ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺯﯾﺒﺎ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﻮﺩ. ......
زیادی دارم که یکی از یکی مزخرف تره و باعث شده که حتی خواب هام هم بوی سیگار
بگیره .




24 . Fars News Agency : همه جا، عطر خمینی است که جاری شده است - فارس
www.farsnews.com/printable.php?nn=13911121001561
‎10 فوریه 2013 ... همه جا، عطر خمینی است که جاری شده است ... به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی
انقلاب اسلامی یک مثنوی و یک غزل مثنوی جدید ... زندگی ،دستخوش قهر و تهاجم می‌شد ...
بـوی پیراهنِ یـوسف، همـه جا جـاری شد ... چشم در راه تو ماندند ولی کنعان‌ها.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 23,727
  • بازدید کلی : 284,815