loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 93 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
وبلاگ تکوني اساسي



1 . جالب و خواندني - خونه تکونی اساسی
hamechyi.blogfa.com/tag/خونه-تکونی-اساسی
‎جالب و خواندني - خونه تکونی اساسی - arnhamech - جالب و خواندني. ... من علیرضا
هستم امید وارم شما استفاده خوبی از این وبلاگ برده باشید این وبلاگ درباره ی
سرگرمی ...




2 . نوروز واقعی یعنی یه دل تکونی اساسی... از وبلاگ طنز و کاریکاتور ...
weblog.city/.../3596886-نوروز-واقعی-یعنی-یه-دل-تکونی-اساسی.htm
‎3 مارس 2015 ... وبلاگ «نوروز واقعی یعنی یه دل تکونی اساسی...» به صورت خودکار از وبلاگهای
معتبر فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده شده است همچنین ...




3 . شاید وقت یه خونه تکونی اساسی باشه... لااقل تو مغزم! | وبلاگ 24
weblog24.com/weblog/hazrateeshghhhh/1039327
8 سپتامبر 2014 ... پست با عنوان شاید وقت یه خونه تکونی اساسی باشه... لااقل تو مغزم! در این صفحه
نمایش داده شده است. همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان ...




4 . من و همسر طلبه من - خونه تکونی چه موقع؟؟
zeinabmosavi.blogfa.com/post/12
‎ميتونم يه خونه تكوني اساسي كنم و دلي از عزا دربيارم. من عاشق تنوعم.از همين الان كه
هنوز خبري نيست هزارتا برنامه برا خودم ريختم.شستن تموم فرش و موكتها و چيدمان جديد
...




5 . حرفهای خودمانی - خونه تکونی
manlili.blogfa.com/tag/خونه-تکونی
‎پیش خودم گفتم منم بیام همین کار رو بکنم این دم عیدی یه خونه تکونی اساسی این دل
رو بکنم گفتم بیام تو این سالباعث دلخوری هر کسی شدم ازش معذرت خواهی بکنم و هر ...




6 . یه وبلاگ تکونی اساسی با شادمهر عقیلی!!!!!!!!!!!! - Black night
www.peggii.blogfa.com/post-24.aspx
‎3 آگوست 2010 ... یه وبلاگ تکونی اساسی با شادمهر عقیلی!!!!!!!!!!!! هفتم بهمن ماه سال 1351 خورشيدي در
شهر تهران ( خيابان هاشمي ) متولد شد . خودش دوران بچگيش را ...




7 . خونه تکونی اساسی - مدرسه عشق
loveschool.persianblog.ir/post/1/
خونه تکونی اساسی. دوستان عزیز و گلم و بچه مدرسه ای های عزیز ، تمام مطالب ، نوشته
ها ، نظرات و هر چی ... فرهاد اصغرزاده. من : پروفایل فرهاد اصغرزاده · ایمیل مدیر وبلاگ ...




8 . خونه تکونی اساسی!!!!!!!!!! - شاه پریون
zeinab-b.niniweblog.com/post91.php
‎خونه تکونی اساسی! ... خوش اومدید به وبلاگ زینب کوچولو قلب ... اینم از کل خونه
تکونی ما والبته این همه کار از روز جمعه هفته گذشته آغاز وتا به امروز وفردا وپس فرداو.




9 . حیاط خلوت - خونه تکونی
miladmiral.blogfa.com/post-1.aspx
‎فکر کنم بهتر از این واسه من نمیتونست باشه. خیلی به یه خونه تکونی اساسی نیاز
داشتم. انگار دلم هم همین. مغزم هم همین. خلاصه که همه پست هارو پاک کردم که یه بار دیگه ...




10 . چه جوری برای عید آماده شم؟ - چی نپوشیم؟
chi-napooshim.blogfa.com/post/76
‎نگارا جون عید رو دریاب که فرصت کمه و یه سوال اساسی تو ذهن همه است که چی بپوشم؟
... ازتون می خوام یک خونه تکونی اساسی توی کمدتون انجام بدین و لباسهایی که بهتون





11 . زغال سپید - خونه تکونی
www.zoghalesepid.blogfa.com/post-20.aspx
سلام دوباره... رسم ما ایرانی ها اینه که حداقل هر سال یک بار در آستانه نوروز یه خونه
تکونی اساسی می کنیم . البته اگه خونه مجردی و دانشجویی نباشه چون تقریبا همه می
دونن ...




12 . وبلاگ تکونی - آیتا بلاگ
darvag-toos.aytablog.com/page-707612.html
‎یه وبلاگ تکونی اساسی کردم امروز.چه خبر شده که از وبلاگ نویسی رو برگدون شدن
دوستان.خب شاید این صفحات اجتماعی پر رونق تر و دردسترس تر هستن.ولی من
هردوشون ...




13 . سکوت تلخ - وبلاگ تکونی
sokootetalkheman.blogfa.com/post-59.aspx
‎سلام... میخوام از دفه بعد یه وبلاگ تکونی اساسی داشته باشم... این وبلاگم تا اینجا که
به درد عمه ام می خوره. نوشته شده در یکشنبه 26 آبان1392ساعت 2:38 قبل از ظهر ...




14 . وبلاگ تکونی - εïз لحظه های من εïз
days-of-my-life-iran.blogfa.com/post/37
‎10 آگوست 2013 ... سلام. خیلی وقت بود میخواستم یه تحول اساسی تو وبلاگ انجام بدم؛ ولی امان از دست
تنبلی! امشب این کار رو انجام دادم. همین الان تموم شد. تغیرات به وجود ...




15 . عشق شکست خورده - خونه تکونی...
www.teresa1371.blogfa.com/post/152
‎خونه تکونی... سلام . خوبین؟ امروز یه خونه تکونی اساسی کردم. امیدوارم که خوشتون
بیاد. خواهش میکنم که با نظراتتون منو خوشحال کنید بگید که خوب شده یا نه؟؟ [
دوشنبه ...




16 . فریاد بی صدا - « خونه تکونی دل و خاطرات خط خطی شده »
www.faryade-biseda70.blogfa.com/post-25.aspx
‎چه خوب میشه یه خونه تکونی اساسی هم به دلهامون بدیم ... گرد و غبار خاطراتمون رو
بگیریم ، خاطرات خوب وبد رو از هم سواش کنیم ... بدها رواز دلهامون دور بریزیم خوبها رو
یه ...




17 . خونه تکونی و آقا طوفان بد......... - دل نوشته های ساچلی - Blogfa
sacheli.blogfa.com/post-102.aspx
‎یک هفته ایی مشغول خونه تکونی بودیم .تا اینکه امروز مثلا آخرین روز خونه تکونی
بود که یه طوفانی شده دوباره همه چی شده خاک خالی.و باید دوباره ... منم دپرس حالم اساسی
گرفته شده بود .اشکم دم مشکم ... تو این وبلاگ از خودم و روزمرگی هام می نویسم . یه عشق
...




18 . وب تکونی حسسابی....
dokhtaraye-mokh-yokh.blogfa.com/post/37
‎دیگه یه وب تکونی اساسی لازمه.. :29: همه با هم باید تلاش کنیم که وبو دوباره
سرپاکنیم! :355: راستی من هرچی میگردم نمیتونم کد بارش گوسفند در وبلاگو پیدا
کنم.




19 . ۹۲/۱۰/۰۱ - ۹۲/۱۰/۳۰ - آدم بارانی
www.adam-barani.blogfa.com/1392/10
‎6 ژانويه 2014 ... پاک کردم .چند وقتی هم وبلاگ ،بدون مطلب و بدون مخاطب به زندگی خودش ادامه داد. اما
وقتی ... بعد از یه خونه تکونی اساسی دوباره سلام... این وبلاگ دو سال ...




20 . همیشه دو دلم - خونه تکونی
www.hamishe2delam.blogfa.com/post/67
‎یه خونه تکونی اساسی لازمه و دست تنها شروع کردم به خودم قول دادم جو گیر نشم و ریز
ریز پیش برم اول از اتاقای پایین بعد آشپزخونه و اتاق بالا و پذیرایی و حمام و ...





21 . نفـــــــــــــس
www.gham-nabini.blogfa.com/
‎قسم راست يک نفر باشد. خیلی بی پرده برم سر اصل مطلب یه تکون درست حسابی دارم
به وبلاگ میدم یه لینک تکونی اساسی :) اما شما نگران نباش دوست من جات خیلی امنه ...




22 . بچه شیعه - من هم مامان شدم
mamani87.blogfa.com/9003.aspx
‎قالب وبلاگ · بچه شیعه. وقتی یک مدت طولانی ... تو اون هیر و ویر 2 روز مونده به عید
دست به خونه تکونی هم زدم و خونه رو هم تقریبا اساسی تکوندم.البته اگه شستن دیوار
رو ...




23 . آرام مامان
aram-delaram.blogfa.com/
‎سلام خیلی وقته از وبلاگ نویسی دور شدم حالا سلام بر همه دوستان ... مشغولیت های زیاد
نرسیدم سری به وبلاگ ارامم بزنم اما تصمیم گرفتم یه خونه تکونی اساسی بکنم.




24 . فرجه شماره - Other Beginning, forever...
8819483.blogfa.com/post-14.aspx
‎ميخوام يه کارايي تو اين وبلاگ بکنم... يه خونه تکوني اساسي! اوناييتون که منو




25 . ميشناسيد، ميدونيد که تفريح من تو زندگي، فقط موسيقيه... اونم نه ساز زدن... يا خوندن
.




26 . دلم حرف میزنه....!!
delamharfmizane.blogfa.com/
‎... که یادگار روزهای قبل بود ، روزهایی که برای این وبلاگ تبلیغ می کردم ، یادش
بخیر چقدر ... جالا می خوام که با یه خونه تکونی اساسی برگزدم باز هم به همین جا ، جایی
که ...




27 . خونه تکونی دل - وبلاگ شخصی محمد رضا احمدی - بلاگ اسکای
geysarag.blogsky.com/1392/12/21/post-194/خونه-تکونی-دل
‎خونه تکونی دل - وبلاگ شخصی محمد رضا احمدی , آغاز کسی باش که پایان تو باشد ... همه
شروع کردن به خونه تکونی یادتون نره قلب هامون هم یه خونه تکونی اساسی میخواد گرد ...




28 . • کُـلبـه آبـی •
kolbehvarzesh.blogfa.com/
‎18 فوریه 2014 ... وبلاگ طرفداران *سیدمهدی رحمتی* · عشق من استقلال ... قالب وبلاگ فرهاد مجیدی.
برچسب‌ها وب ... 92/12/15 لینک تکونی اساسی داریم. هرکی سرنزنه حذف ...




29 . 6.تَرَنجَبین بانو - ساختمان همسران
hamsaraan.blogfa.com/author/mac
‎18 نوامبر 2012 ... قالب وبلاگ ... هم خونه تکونی ساختمون ها و واحد ها هم خونه تکونی دل!! خدا کنه ما ... اهالی ِ
ساختمون ما هم مثل خیلی های دیگه دست به یه خونه تکونی اساسی زدن!




30 . دوره همی
oneveb.blogfa.com/
‎تاريخ : جمعه یکم آذر ۱۳۹۲ | 12:40 | نویسنده : دورهمی. تصمیم دارم یه لینک تکونی
اساسی کنم . ... قالب وبلاگ · قالب های پیچک. آرشیو لینکها. آرشیو مطالب. بهمن ۱۳۹۲.





31 . همیشه دو دلم - خونه تکونی
www.hamishe2delam.blogfa.com/post/67
‎یه خونه تکونی اساسی لازمه و دست تنها شروع کردم به خودم قول دادم جو گیر نشم و ریز
ریز پیش برم اول از اتاقای پایین بعد آشپزخونه و اتاق بالا و پذیرایی و حمام و ...




32 . آرام مامان
aram-delaram.blogfa.com/
‎سلام خیلی وقته از وبلاگ نویسی دور شدم حالا سلام بر همه دوستان ... مشغولیت های زیاد
نرسیدم سری به وبلاگ ارامم بزنم اما تصمیم گرفتم یه خونه تکونی اساسی بکنم.




33 . گفت های ناگفته ... - خونه تکونی.... - خانه
sama-1991.blogfa.com/post-61.aspx
‎اومدم تا اینجا توی دنیای مجازی توی کلبه کوچیکم یک خونه تکونی اساسی بکنم....
میخوام از صفر شروع کنم به قول خواهرم مشکلاتمو شکلات کنم.. اومدم بگم هنوزم توی دلم
...




34 . خونه تکونی و آقا طوفان بد......... - دل نوشته های ساچلی - Blogfa
sacheli.blogfa.com/post-102.aspx
‎یک هفته ایی مشغول خونه تکونی بودیم .تا اینکه امروز مثلا آخرین روز خونه تکونی
بود که یه طوفانی شده دوباره همه چی شده خاک خالی.و باید دوباره ... منم دپرس حالم اساسی
گرفته شده بود .اشکم دم مشکم ... تو این وبلاگ از خودم و روزمرگی هام می نویسم . یه عشق
...




35 . خونه تکونی دل - وبلاگ شخصی محمد رضا احمدی - بلاگ اسکای
geysarag.blogsky.com/1392/12/21/post-194/خونه-تکونی-دل
‎خونه تکونی دل - وبلاگ شخصی محمد رضا احمدی , آغاز کسی باش که پایان تو باشد ... همه
شروع کردن به خونه تکونی یادتون نره قلب هامون هم یه خونه تکونی اساسی میخواد گرد ...




36 . تبادل لینک - خونه تکونی تو وبلاگم همراه با استخدام شدنم در بانک ...
www.zafa.blogsky.com/1391/03/25/post-1/
با سلام من تصمیم به یک خونه تکونی اساسی گرفتم و وبلاگ ام رو از نو این شکلی اش
کردم , شاید بعدا دوباره تغییرش بدم :). اما مهم نیست دیگه , حالا یک خبر خوب اینکه ...




37 . بین خواب و بیدار...(سُها) - بهشــــتی به وسعت قلــ ــب شما
beheshtibevosateghalbeshoma.persianblog.ir/post/57/
‎ امروز یه لینک تکونی اساسی کردم و فقط وبلاگ دوستان و وبلاگایی که خوشم میومد و
... خیلی دوستون دارم راستی به وبلاگ گروهی من با هم کلاسیام یه سری بزنین و ...




38 . بلاگ تکونی | وبلاگ پدرام - Pedram marandi
pedrammarandi.me/blog/126/
‎16 جولای 2015 ... درحال ایجاد تغییرات اساسی :) یک برنامه ریزی جدید برای نوشتن و زندگیم دارم میخوام
همه چیزو با عشق بیشتری انجام بدم.




39 . برای نفسم
eshghejavid.persianblog.ir/
‎9 سپتامبر 2014 ... پ.ن:این درخت حکایت خیلی از آدماییه که اطرافمونن. [ ۱۳٩۳/٦/۳ ] [ ۱٢:٠۳ ب.ظ ] [ saghar ]
[ نظرات (3) ]. اطلاعیه. سلام. میخوام یه وبلاگ تکونی اساسی بکنم.




40 . خونه تکونی اینترنتی کردیم - وبلاگ مهندسی صنايع
young-en.persianblog.ir/post/83/
‎سلام. سال نو همگی مبارک . باتوجه به نزدیک شدن به نوروز اعضای وبلاگ تصمیم
گرفتن که یه خونه تکونی (اینترنتی) اساسی بکنن. و همون طور که خونه و اتاقشون رو





41 . خونه تکونی دلم از غم ها - همخونه
www.hamkhone.ir/member/13140/blog/view/190859/
‎6 مارس 2015 ... یه خونه تکونی اساسی کردم. از دلم. :) ... عافرین آیه جونم خونه تکونی دل بهترین کاریه
که باید دم عید اول از همه انجام بشه ... آخرین وبلاگ های همخونه ...




42 . کلبه دل سارا
sara2188.persianblog.ir/post/184/
22 مارس 2006 ... سلام بچه ها: گفته بودم مي خوام اسم وبلاگم و عوض کنم. سال جديد و وبلاگ جديد.يه
وبلاگ تکوني اساسي. بهتره بگم....کلبه دل سارا..... بهار به کلبه منم ...




43 . خونه تکونی ذهن - یک فنجان چای در بعدازظهر
acupofteaintheafternoon.persianblog.ir/post/37/
‎11 آگوست 2013 ... مطمئنم همه مون به یه خونه تکونی اساسی ذهنی نیاز داریم. نویسنده : زهرا کمالی ; ساعت ۳:
٢۸ ب. ... آرشیو وبلاگ. » صفحه نخست » عناوین مطالب وبلاگ




44 . سال جدید و سنت همیشگی کمیته تکونی - وقایع اتفاقیه
vaghaye-ettefaghie.persianblog.ir/post/88/
‎6 آوريل 2012 ... سلام به هم‌کمیته‌ای های عزیز و همه‌ی خوانندگان وبلاگ ... پورنگ بصیر، جمعی از بچه‌ها همت
کرده بودن و یک سری تغییر دکوراسیونهای اساسی داده بودن!




45 . پرسش‌های متداول - لذت کمتر داشتن
joywithless.com/2014/12/23/پرسش‌های-متداول/
‎23 دسامبر 2014 ... وقت نوشتن برای این وبلاگ همینجوری توی زندگی من که حتی به .... من دارم دونه دونه
پست هاتون رو میخونم و لی انرزی گرفتم برای خونه تکونی اساسی




46 . دختر - City Photo
cityphoto-nfkel.persianblog.ir/tag/دختر
‎بعد از قالبم می رم سراغ آهنگ و آیکون و کلا یه تغییر اساسی تو وبم ایجاد می کنم. کم
تر از یه ماه دیگه ... تا 29 تیر یه وبلاگ تکونی اساسی داریم. هر کس برای کمک ...




47 . خودنوشت - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/خودنوشت
‎اما مدتیه که دارم مطالبی که خودم هم در طول روز مینویسم رو میارم تو وبلاگ. ( دلیل افت
کیفیت ). تو برنامه دارم که یه خونه تکونی اساسی کنم و تمام مطالبی که از وبلاگهای ...




48 . سبزی پلو با ماهی = خونه تکونی - .:.رویای سبز.:.
mygreendream.persianblog.ir/post/21/
‎16 ژانويه 2010 ... خلاصه که یه خونه تکونی اساسی کردم و تمیز کاریم برای عید سبک تر شد چون خونه
نسبتاً تمیز ... این وبلاگ با قدرت پرشین بلاگ راه اندازی شده است.




49 . رونمایی از وبسایت جدید ایکس پی طرح - گروه طراحی چت روم ایکس پی ...
xptarh.ir/news1.html
‎26 ژانويه 2015 ... تیم طراحی ایکس پی طرح یه خانه تکونی اساسی انجام داده و این بار با امکانات جدیدی
پا به عرصه ی رقابت گذاشته است . دوستان خوبم از این پس لوگوی ...




50 . بغض کهنه
boghzekohne.persianblog.ir/
‎6 سپتامبر 2012 ... کلی دیر کردم ببخشید آخه هم امتحان داشتم هم که یه خونه تکونی اساسی از خودم .....
دوستای خوبم ممنون میشم اگه نظرتون رو راجب به ظاهر وبلاگ بدونم قلب.





51 . خونه تکونی!! :: فانوس جزیره
azf06.blog.ir/post/407
‎2 مارس 2015 ... -این همه خودتون را آزار میدید و خونه تکونی می کنید که چهار روز عید را کیف کنید؟ ....
همیشه میگم باید خونه یا کاری که میکنیم اساسی باشه و نه سطحی ، دیدید ... مطالب این
وبلاگ در کل بسیار غنیه و از دست ندادم وقتمو اگه بارها بخونمش.




52 . خانه تکانی زندگی رو از کجا شروع کنیم؟ [بایگانی] - MEHROOD ::: مهررود
mehrood.com/archive/index.php/t-1430.html
‎... شروع کرد.. از همین پیوندهای کنار وبلاگ که خیلی وقته خاک خورده. ... 09 اسفند 91,
11:54. بچه ها من یه خونه تکونی اساسی باید تو رفتارم انجام بدم :| ...




53 . طب سنتی لینک تکونی غذاهای شمالی - اینجا قلب زندگی است.
ghalb.persianblog.ir/post/310/
‎29 آوريل 2012 ... قالب وبلاگ ... در هر صورت پیچ و مهره هام شل شده اساسی. ... به دیر می نویسن واسه همین
اینجا خیلی سوت و کور شده می خوام یه لینک تکونی اساسی بکنم.




54 . بـرای حـ سام نـ واب صـ فــوی
n-hesam.loxblog.com/
‎من دم عیـدی یه خونه تکونی اساسی کردم، کلا آب منو بلاگفا تو یه جوب. نمی رفت "هفت"
... اگـه دوس داری نـظر بـده، یا عکس بده که با اسـم خودت تو وبـلاگ. بـزارم، یا عکس ...




55 . بعد از خونه تکونی!!! - مادر سپید
roshandel.persianblog.ir/post/128/
‎15 نوامبر 2003 ... يه خونه تکوني اساسي حالشو جا آورد و اين هم بيشتر مديون يوسفيم که خدا به دلش
انداخت ... راستی ۲۷ آبان تولد وبلاگ منه يک سال گذشت مثل برق و باد !




56 . اخبار فوتبال » اختصاصی استقلالی – هر آنچه که قلعه نوعی و هیئت ...
www.esteghlali.com/dignews/display_article/id...
‎16 مه 2015 ... استقلال نیاز به یه خونه تکونی اساسی داره. [پاسخ برای این نظر] ... استقلال نیاز به
یه خونه تکونی اساسی داره. کاملا اساسی. [پاسخ برای این نظر] ...




57 . منچستر یونایتد بهترين تيم دنيا - نقل و انتقالات زمستانی
www.mutd.ir/post/1512/نقل-و-انتقالات-زمستانی
‎من فکر کنم منچستر باید یک خونه تکونی اساسی بده.الان نشد خب ... همون اولی که
وبلاگ رو ساختیم سعی داشتیم که جایی باشه برای بحث و گفت و گو. درسته اسمش ...




58 . نظرات ياداشت ليله الرغائب - ساحل آرامش
sahel1414.parsiblog.com/Comments/15/
‎وبلاگ : ساحل آرامش; يادداشت : ليله الرغائب; نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي ... موافقم.
همين روزا يه خونه تکوني اساسي ميکنم ايشالا ...




59 . اسفند ٩۱ - پسر نازم سید علی
seidali1390.persianblog.ir/1391/12/
‎17 مارس 2013 ... قالب وبلاگ. نويسندگان. سیدعلی. آخرين مطالب. دشت ریواس ... چون یه خونه تکونی
اساسی میشه. این عکس طوطو را هم گذاشتم که سیدعلی عاشق طوطو ها ...




60 . خونه تکونی - خاطرات
trump.persianblog.ir/post/4/
‎16 آوريل 2010 ... آرشیو وبلاگ فروردین ۸٩ ... خونه تکونی ... نزدیکهای عید بود(دو سه سال پیش) که با
مادر و مادر بزرگم قصد داشتیم یه خونه تکانی اساسی را بندازیم.





61 . مَن| آهنگ | عکس | فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت | چت روم
i64-bsky.loxfa.ir/
‎امروز در یک عملیات انتحاری خونه تکونی اساسی برا اتاقم انجام دادم و الان همه جا برق
میزنه و بوی تمیزی از همه جاش میاد :) وای که چقدر خوبه درس نداشته باشی. _ یه سری ...




62 . بیست و شش ماهگی یاشار - زندگی نامه یاشار
ninioma.persianblog.ir/post/84/
‎2 آگوست 2014 ... نویسندگان وبلاگ ... خدا رو شکر اتفاق بدی نیفتاده بود و خسارت زیادی هم وارد نشده
بود ولی خوب طفلیا مجبور شدن یه خونه تکونی اساسی انجام بدن .




63 . خونه تکونی - طلوع آرامش
arameshedastyaftani.persianblog.ir/tag/خونه_تکونی
‎10 مارس 2013 ... نویسندگان وبلاگ. دریا ... صبح جمعه با کمک همسری سرویسها رو شستیم و بالاخره
خونه تکونی من تموم شد خیلی احساس خوبی دارم . مونده چند تا کار .... پنجشنبه و جمعه
حفظ رژیم خیلی سخته بازم باید یه فکر اساسی بکنم اینطوری نمیشه .




64 . بهمن ٩۱ - زندگی در قاب عشق
tatamoj.persianblog.ir/1391/11/
‎18 فوریه 2013 ... دقیقا از جمعه هفته پیش تا حالا درگیر خونه تکونی هستم . ... من همیشه عادت دارم چند تا
چند تا وبلاگ باز می کنم همه رو می خونم بعد کامنت میذارم دیروز ...




65 . خونه تکونی - ابي اسموني
littlepansy.persianblog.ir/post/90/
‎من اين چند وقته حسابي درگير خونه تكوني بودم البته نه خيلي درگيره در گير
تقريبا نصف هر ... يه وعده دعواي اساسي دارن كه گاهي بدون ميانجي گري اين سيندرلاي
نازنين موضوع حل بشو نيست كه نيست! ... این وبلاگ با قدرت پرشین بلاگ راه اندازی
شده است.




66 . آنتی استقلال و هویت سرخ
antiesteghlal6taei.miladblog.ir/
‎ی مضوعی رو بگم این وبلاگ 4 سال فعال بوده ولی مدیرای بلاگفا خواستن سرور رو
ارتقا بدن بدتر ... بعد از اینکه قالب وب رو درست کردم میرم سراغ لینک تکونی
اساسی.




67 . دل نوشته - راه من...
raheman.persianblog.ir/tag/دل_نوشته
‎این وبلاگ را هم مدت‌هاست دارم با خودم می‌برم. اما بعد از چند سال‌ ..... چند وقته بد جور به
این دارم فکر می کنم که دوباره باید یه دل تکونی اساسی داشته باشم. حال و هوای دلم رو ...




68 . تردید ها تمام نمی شوند
tardidha.persianblog.ir/
‎21 مه 2015 ... اونجایی که خواننده ای هم ندارم آدرس وبلاگ هم عوض میشه چون ربط ... داد، خووب برای شروع
خیلی خوبه یه خونه تکونی اساسی هر چی نباشه داره بهار میاد هر چند ...




69 . اسفند ماه ، ماه شور و هیجان و انتظار - خبرگذاری آنلاین
rozegaremarzi.magpress.ir/page-707273.html
‎اون شور و هیجانی که همه برای خرید کردن و خونه تکونی و نو شدن خودشون و زندگیشون
دارن، خیلی ب
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1,472
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,261
  • بازدید ماه : 3,261
  • بازدید سال : 26,334
  • بازدید کلی : 287,422