loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 14 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
کاش ميدانستي



1 . کاش میدانستی
2eshtebah.mihanblog.com/
‎کاش میدانستی - راستی شعر مرا میخوانی؟ - کاش میدانستی.
Images for کاش ميدانستي




2 . ای کاش می دانستی مرز خواستنم تا کجاست
tiamin.blogfa.com/
‎ای کاش می دانستی مرز خواستنم تا کجاست - دوست داشتن پرتگاهیست که باید
داوطلبانه در آن سقوط کنی یا به بینهایت می رسی و یابه زوال - ای کاش می دانستی مرز ...




3 . کاش می دانستی ... - کافه تنهایی
cafealone.ir/کاش-می-دانستی.html
‎کاش می دانستی، من سکوتم حرف است، حرف هایم حرف است، خنده هایم... خنده هایم حرف است
. کاش می دانستی، کاش می... کاش می دانستی، می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم.




4 . کاش میدانستی که جهانم بی تو الف ندارد
www.mina-7392.blogfa.com/
‎کاش میدانستی که جهانم بی تو الف ندارد - Hush...Girls don't Scream.




5 . تیر 1392 - دوستت دارم ای عاشقانه ترین شعر زندگی ام.
www.nazenin6418.blogfa.com/1392/04
‎اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم. لحظه ای مرا نمی آزردی. که این غریبه ی تنها ، جز
نگاه معصومت ، پنجره ای. و جز عشقت ، بهانه ای برای زیستن ندارد. ای کاش می دانستی.




6 . عشق بی پایان - ای کاش زبان نگاهم را می دانستی....!!!!
bpayan.blogfa.com/post-36.aspx
‎ای کاش زبان نگاهم را می دانستی. و با این همه سکوت. مرا به خاموشی متهم نمی کردی. کاش
می دانستی من همیشه. با زبان چشمانم با تو سخن می گویم. چشمانی که از ندیدنت.




7 . از من... براي تو - كاش ميدانستي ...
n4u.blogfa.com/post-123.aspx
‎از من... براي تو - كاش ميدانستي ... - << بين من و دنيا شيشه ايست، نوشتن راهي است
براي گذر از اين شيشه بي آنكه بشكند >>




8 . کاش می دانستی.... - ناگفته‌های عاشقانه (چطوری بگم دوستت دارم؟)
justlove.persianblog.ir/post/171/
‎کاش می دانستی.... نویسنده: مهری روحی - ۱۳٩۱/۱٢/۱٤. کاش میدانستی که تو را نه از روی
بیکاری می خواهم... نه به خاطر تنهایی... نه به دلیل خواب بودن رویاها... من تو را به خاطر ...






10 . ای کاش میدانستی - دل تنگي ها ي من
zendooni_tanha.persianblog.ir/post/106/
‎ای کاش میدانستی. اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم. سکوت را فراموش می کردی
تمامی ذرات وجودت، عشق را فریاد می کرد. اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم. چشمهایم





11 . عشق آبــــــی - کاش می دانستی من سکوتم حرف است
hastinaznazi.blogfa.com/post-103.aspx
‎عشق آبــــــی - کاش می دانستی من سکوتم حرف است - اگر این سطح پر از آدمهاست پس
چرا این همه دلها تنهاست؟




12 . سکـــــــــــــوت تنهـــــــــــایی - کاش میدانستی...
www.taranehghorbat.blogfa.com/post-157.aspx
‎سکـــــــــــــوت تنهـــــــــــایی - کاش میدانستی... - ارام تر سکوت کن صدای بی تفاوتی
هایت خــــــردم می کند.




13 . غریـــــــــــب آشـــــــــنا - کاش میدانستی جهانم بی تو"الف"ندارد!!
www.bikas16.blogfa.com/post-30.aspx
‎غریـــــــــــب آشـــــــــنا - کاش میدانستی جهانم بی تو"الف"ندارد!! - اون تیـــکه گوشتــی
کـه بــهــش میــگــن دل..اگه فرامـوشـت کـنه میـذارمـش زیرگـل..




14 . کاش میدانستی | تیپ تاپ
tiptap.ir/405/کاش-میدانستی.html
‎کاش می دانستی چقدر دلم بهانه ی تو رو میگیره هر روز کاش می دانستی چقدر دلم هوای با
تو بودن کرده کاش می دانستی چقدر دلم از این روزهای سرد بی تو بودن.




15 . جوجه گرافیست
www.nafas17.lxb.ir/
‎به نسل های بعد بگویید ... که نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز ... نسل ما خود پیاز بود
... که هر که ما رو دید گریه کرد. نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:,.




16 . هم نفس... - ای کاش میدانستی ...
jamande90.blogfa.com/post/198/ای-کاش-میدانستی-
‎ای کاش میدانستی که بیشتر از همیشه تو را دوست میدارم... ای کاش میدانستی از زمانی
که به سفر رفتم عاشقتر از گذشته شدم... کاش میدانستی این دل بی طاقت من در زمان ...




17 . شعر نو کاش میدانستی در خزانی که ازاین دشت گذشت
www.shereno.com/.../کاش میدانستی در خزانی که ازاین دشت گذشت.html
‎كاش ميدانستي كاروان دل من پشت در عشق تو ماند كاش ميدانستي عهد های دل ما بسته نماند.
..! كاش ميدانستي دل من در طلب عشق تو پوشید سیاه بی تو هر لحظه ی من دركش این جام ...




18 . كاش می دانستی من سکوتم حرف است | Facebook
https://www.facebook.com/.../كاش-می-دانستی-من.../188415404538158
‎كاش می دانستی من سکوتم حرف است . 1650 likes · 2 talking about this. متنهایی که
پایین اونا "طک" می‌بینید مال خودم هستن ولی‌ بقیه به دلیل اینکه دوستشون...




19 . تنها برای آنکه به عشقش زندگی میکنم
www.3nilofareabi.blogfa.com/
‎ای کاش میدانستی... چه زیباست بخاطر تو زیستن و برای تو ماندن. به پای تو مردن و به
عشق تو سوختن. چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن. و برای تو گریستن و به ...




20 . کاش می دانستی... - کلبه دلتنگی های گلنار...
shahfahim.persianblog.ir/post/60/
‎21 نوامبر 2013 ... کاش می دانستی چقدر دلم بهانه ی تو رو میگیره هر روز. کاش می دانستی چقدر دلم هوای با
تو بودن کرده. کاش می دانستی چقدر دلم از این روزهای سرد بی تو ...





21 . تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب - کاش میدانستی
ab-va-atash.blogfa.com/post-72.aspx
‎کاش می دانستی چقدر دوستت دارم ، شاید نگاهم می کردی ! شاید قلب بی قرارم را ساحلی
برای دریای دلتنگی هایت می یافتی ! شاید التماس چشمانم را، پاسخی عاشقانه داشتی ...




22 . کاش میدانستی... - زنی با یک فنجان عاشقانه های داغ
roznevesht12.persianblog.ir/post/117/
‎24 ژوئن 2015 ... کاش می دانستی چقدر دلم بهانه ی تو رو میگیره هر روز. کاش می دانستی چقدر دلم هوای با
تو بودن کرده. کاش می دانستی چقدر دلم از این روزهای سرد بی تو ...




23 . کاش میدانستی...
www.kolbe29.blogfa.com/
‎دنیا را بد ساخته اند....کسی را که دوست داری تو را دوست نمیدارد...کسی که تو را دوست
دارد تو دوستش نمیداری....اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد,به رسم ...




24 . كاش ميدانستي...! - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/Forum/Post/92595
‎11 ژوئن 2015 ... کاش میدانستی چقدر دلم از این روز های سرد بی تو بودن گرفته \" کاش میدانستی چقدر
دلم برای ضرب قدم هایت گرمی نفس هایت مهربانی صدایت تنگ شده ...




25 . کاش می دانستی
www.medaliom.blogfa.com/
‎دوستان شما ما رو به عنوان شعر عاشقانه لینک کنید و ما شما رو به عنوان وبلاگتون در 4
وبلاگ دیگر لینک میکنیم. نوشته شده در سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ...




26 . کاش می دانستی، من سکوتم حرف است، حرف هایم حرف است، - کلوب
www.cloob.com/.../کاش_می_دانستی،_من_سکوتم_حرف_است،_حرف_هایم_حرف
‎8 فوریه 2015 ... کاش می دانستی، من سکوتم حرف است، حرف هایم حرف است، خنده هایم، خنده هایم حرف است.
کاش می دانستی، می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم. کاش می ...




27 . شايدبهترين وبلاگ عاشقي - کاش میدانستی
miladi19.blogfa.com/post-58.aspx
‎شايدبهترين وبلاگ عاشقي - کاش میدانستی - عشق به اين ميگناااااااا.




28 . کاش ميدانستي که درون قلبم خانه اي داري تو که هميشه آنرا با شفق مي ...
www.hammihan.com/post/1491755
‎کاش ميدانستي که درون قلبم خانه اي داري تو که هميشه آنرا با شفق مي شويم و با آن
ميگويم که تويي مونس شبهاي دلم کاش ميدانستي باغ غمگين دلم بي تو تنها شده است
و ...




29 . دختری در تاریکی - کاش میدانستی
www.girl-in-black.blogfa.com/post/7
‎دختری در تاریکی - کاش میدانستی - هرزه ام اما با تو از یک قدیسه پاک ترم...!




30 . اگر میدانستی چقدر دوستت دارم . . . ای کاش تمام اینها را می دانستی ...
tavab1.persianblog.ir/post/997/
‎14 فوریه 2014 ... ای کاش تمام اینها را می دانستی. به نام آنکه آموخت به تو فکر کنم. ولی یاد نداد بی تو
چه کنم....!! اگر میدانستی چقدر دوستت دارم .. سکوت را فراموش می ...





31 . دريچه - ای کاش میدانستی
nedarahimi.blogfa.com/category/31
‎ای کاش به غیر از نوشتن کار دیگری هم بلد بودم که آنگونه همه آنچه درون دلم می گذرد یا
حتی نیمی از آن یا شاید ذره ای از آن را بروز دهم. ای کاش می دانستی چقدر سخت است.




32 . شعر نو کاش می دانستی در خزانی که از این دشت گذشت
www.shereno.ir/.../کاش می دانستی در خزانی که از این دشت گذشت.html
‎کاش مي دانستي که بی تو زندگی رنگ تاریکی است کاش مي دانستي که بی تو جنگل
زیبایی ندارد کاش مي دانستي که بی تو زندگی معنا ندارد کاش مي دانستي که بی تو ...




33 . خلوت دل - کاش میدانستی که حرفها دارم
khalvatedel5.blogfa.com/post/93
‎خلوت دل - کاش میدانستی که حرفها دارم - وقتی خیلی تنها میشی بیشتر از همیشه می
فهمی که ... یکی رو داری.




34 . به تو می اندیشم
maryam1867.blogfa.com/
‎اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد بر من می دوختی تا من بر سکوت
نگاه تو رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم ای کاش می دانستی اگر می
...




35 . کاش می دانستی که من چقدر دوستت دارم - لیلی نام تمام دختران زمین است
5655.persianblog.ir/post/80/
‎30 سپتامبر 2011 ... کاش می دانستی که من چقدر دوستت دارم. منتظر نباش که شبی بشنوی از این
دلبستگی های ساده، دل بریده‌ام که عزیز بارانی‌ام را در جاده ای جا گذاشتم یا در ...




36 . مرجع وب فارسی | کاش میدانستی
chess0831.ir/posts/کاش میدانستی.html
‎کاش ميدانستي که حتی بعد از فهمیدن احساست بیشتر از قبل می خواهم از تو دور بمانم
از من این همه بیزاری و دوری...از تو این همه توجه ....چگونه؟؟؟ کاش می دانستی شان.




37 . ـجملهـ هایـ بیـــ ـمُخآطَبـ
salmanahmadi.blogfa.com/
‎ـجملهـ هایـ بیـــ ـمُخآطَبـ - این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد
اسلامی ایران رسیده است.




38 . TEAM COMPUTER NET - کاش ميدانستي
www.fakhraldin.blogfa.com/post-5.aspx
‎کاش ميدانستي که درون قلبم خانه اي داري تو که هميشه آنرا با شفق مي شويم و با آن
ميگويم که تويي مونس شبهاي دلم کاش ميدانستي باغ غمگين دلم بي تو تنها شده است
و ...




39 . تنها آرزوم تویی... - کاش میدانستی
tanhaarezom.blogfa.com/tag/کاش-میدانستی
‎کاش می دونستی چقــدر دلم بهانه ی تو رو مـــی گیره هر روز! کاش مــــی دونستــی ...
چقــــدر دلمـ هـــوای با تو بودن کــــرده کاش مـــی دونستی چقـــدر دلم از این روزهــــای ســرد




40 . کاش میدانستی بر من چه گذشت! - خاطرات با تو بودن
mehrabaneman.parsiblog.com/.../کاش ميدانستي بر من چه گذشت!/
‎سلام ماه آسمانم. لحظه های سختی داشتم. فکر نکن که بی تو و نه در فکر تو! که هر ثانیه
زخم نبودنت جانم را آزار می داد. تعریف کردنی زیاد دارم! دلم خیلی پر است! باشد برای ...





41 . كاش ميدانستي.. | جستجو | دنیای اینترنت
boxiaozui.com/list/كاش ميدانستي...html
‎عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش
بنشینم تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده كاش ميدانستي.




42 . اي کاش مي دانستي /طرح زیبای عاشقانه /صدا : میلاد شریف - YouTube
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,816
  • بازدید ماه : 7,816
  • بازدید سال : 30,889
  • بازدید کلی : 291,977