loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 15 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
وبلاگ ها و وبسايت هايي که بنده مديرمسئول آنها هستم



1 . اخبار سایت بلاگفا - حضور در رسانه ها
news.blogfa.com/category/4/حضور-در-رسانه-ها
‎کاری که بنده بلد هستم یا تلاش میکنم تا حدی آنرا انجام دهم ایجاد یک بستر مناسب ...
با وجود چنین افسرانی بنده با بیل آن گوشه ها در حال پر کردن کیسه های خاک هستم. ...
شده در جشنواره ای رنگارنگ وبلاگ نویسی که به خاطر چنین جشنواره هایی ایجاد شده اند
...




2 . ارسال خبر و مطلب برای سایت مخابرات ما | مخابرات ما
mokhaberatema.ir/?page_id=30255
‎شنیده ها حاکی از این است که مرکز عملیات فنی و تجاری متشکل از سه معاونت تجاری
شبکه و ... دوست گرامی آن تاریخ هایی که گفته میشود مربوط است به روزهای دیگر ... من
یک کارمند شرکتی هستم که ۱۰ سال در اداره تمرکز خراسان رضوی مشغول هستم . ....
گفت: به هر حال هر دو نفر در برخی موضوعات مقصر هستند اما شخص بنده وزارت
ارتباطات را ...




3 . اردیبهشت 1390 - محله - Blogfa
www.nezafati.blogfa.com/9002.aspx
‎در اين ديدار حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان نيز از مواضع ... و ایشان طی
بررسی هایی که انجام دادند گفتند: وبلاگ شما از سروری در شهر کرمانشاه و توسط خط
تلفن . ... از مدیر بلاگفا تقاضا کردم تا وبلاگ را از کنترل آن افراد خارج کند؛چرا که
آن ... ام هستم و از تمامی دوستانی که آدرس برخی نوشته هایم را بر روی وبلاگ ها یا سایت
های ...




4 . جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
rasoultalebi.blogfa.com/
‎اوقات خوش آن بود · اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت ... من یک آدم برنده هستم ·
همیشه در حساس ... با شب هایی که بغض کرده و گریسته چقدر است ... تاريخ : دوشنبه ...
این جهنم ،از آنچه که مادرم شب ها برایم می خواند ،سوزان تر هست مادر... قطره ای از .... اگر
آنچه را که گفتم برایم انجام دهید، همیشه زنده خواهم ماند.. هدف وبلاگ: بازگشت به "
خویشتن ...




5 . از وبلاگ های قدیمی وبلاگستان فارسی چه خبر؟ | یک جوان
www.1javan.com/2014/12/02/whats-old-persian-blogosphere-blogs/
‎2 دسامبر 2014 ... همیشه به وبلاگ های قدیمی علاقه زیادی داشتم وبلاگ هایی که نوع نوشتنشان فرق می
کرد. ... در طرف هستم و حجم کار هم واقعا زیاد است از طرفی سر زدن به تک تک این وبلاگ
ها ... هایی که آخرین آپدیت شان امسال بود را در این لیست آوردم و بقیه وبلاگ ها با ...
است طوری که چند استارت آپ طراحی کرده که مهمترین آنها وب سایت خبری ...




6 . وبلاگ نیوز » 28 روش برای کسب درآمد از وبلاگ
weblognews.ir/news/7120/7120/
‎14 آوريل 2010 ... مقاله های زیادی در اینترنت درباره ی کسب درآمد از سایت و وبلاگها نوشته شده است اما ...
مزیت این روش ها اینست که شما میتوانید بسیاری از آنها را با هم بکار ببرید. ....
استفاده از خوراکهای خبرخوان (RSS) بسیاری از وبمسترها دنبال روش هایی هستند تا
..... راستش بنده تقريبا دو ساليه كه دنبال كسب درامد اينترنتي هستم ولي ...




7 . پشت پرده پرونده دادگاه وِیژه رسایی چیست؟! - هفته نامه 4دي فومن
4dayfooman.blogfa.com/post-18.aspx
‎وی که در صحن علنی همواره از مدافعان دانشگاه آزاد و وقف آن به حساب می آید ، پس از آن ...
من البته در برابر این اقدام دروغ و تهمت ها و اقدام غیر اخلاقی کاظم دلخوش – که قبلا ... آن
شرکت داشتند، برخی از نمایندگان محترم حضور یافتند که از جمله آنها نیز بنده بودم .
... حمایت برخی از نمایندگان و مسئولان عالی وقت استان از یک سوء و واسطه هایی که از ...




8 . اخبار-واکنش 3 صفحه ای جلال یوسفی به دو خط نورآنلاین و نظرات مردم
noronline.ir/.../واکنش-3-صفحه-ای-جلال-یوسفی-به-دو-خط-نورآنلاین-و-نظ
‎23 ژانويه 2015 ... مدیر مسئول/ سردبیر سایت نورآنلاین ممسنی با سلام و احترام فراوان پیرو نامه به
اصطلاح سرگشاده بنده به آقای شفیعی که تعداد آن در طول ... به نماینده شهرستان نوشته
و در سایت ها و وبلاگ های شهرستان منتشر شده است.» بنده بنا به درخواست برخی از
دوستان و نتیجه صحبت هایی که انجام ... اما هم چنان منتظر جواب شما هستم.




9 . تسنیم،رهپوی آفتاب ولایت (من یمنی هستم)
www.kooche-beheshti.blogfa.com/
‎تسنیم،رهپوی آفتاب ولایت (من یمنی هستم) - *عشق به ولایت،هر دیده ای را بینا می کند
* ... سایت حفظ و نشر آثار استاد رحیم پور ازغدی · وبلاگ استادم(روح الله متفکر آزاد)
.... را به اتمام خواهم رساند...به دعای هم دیگر محتاجیم. التماس دعای فرج و شهادت. بنده خدا
... مشهدی هایی که سن آن ها کفاف دهد،می دانند مسجدی که در آن نماز می خواندم،همیشه مملو از ...




10 . ايمان رنجكش
iman-ranjkesh.blogfa.com/
‎در پایان از حسن اعتماد مدیرمسئول محترم نشریه به بنده کمال تشکر را دارم. ... مدتی
است که وبسایت ها و پایگاه های خبری، تحلیلی نیز با قرارگرفتن در کنار رسانه های





11 . وبلاگ اختصاصی فرج اله سلحشور
www.fsalahshur.blogfa.com/
‎برای اطلاع از برنامه ها و مصاحبه های اینجانب به سایت موسسه تبیان فیلم مراجعه
فرمائید ... خبرگزاري فارس: هيئت منصفه مطبوعات استان تهران، مدير‌مسئول روزنامه
همشهري را در مورد ... آنها که میلیاردها میلیارد از سرمایه مردم را به جیب خود و آقازاده ها و
بستگانشان ..... نداده باشم و آنها اینگونه گمان نکنند که بنده شیفته تعریف و تمجید
ها هستم.




12 . دولت به جای پاسخ به منتقدان درحال پرونده‌سازی برای آنهاست - فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931127001168
‎16 فوریه 2015 ... مدیر مسئول 9 دی اظهار داشت: دست اندرکاران هفته نامه 9 دی که بنده کوچکترین آنها هستم
همگی از نیروهای ارزشی مطبوعات هستند که به امام ... راحل و مبانی آن رهبر عظیم الشان در
بخش هایی از بدنه دولت در رفت و آمدند و حتی ... دیگر یا در سایت شخصی ام یا در شبکه
های مجازی ای که دارم، این مطالبات را دنبال و اطلاع رسانی می کنم.




13 . تاملی به درنگی بر یادداشت یک مدیر مسئول! - مبارز
mobarez33.blogfa.com/post-140.aspx
‎به قلم فردی معلوم الحال که خود را مدیر مسئول آن سایت معرفی کرده بود، منتشر کرد.»
.... به ایشان می نویسد: «سوال بنده از شما این می باشد مصاحبه با رسانه ای که که رسما
می ... به مدیران یا سردبیران رسانه هایی که علیه اهل سنت مرتکب بی انصافی ها شده اند،
.... آن روحیات ژورنالیستی را که شما سنگ آن را به سینه می زنید، بیش از آن دارا هستم و
...




14 . ندای اندیشه
nedaye-andisheh.blogfa.com/
‎کل روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری این استان رو بگذارید کنار هم! ... روزنامه
هایی مثل تماشا، افسانه و نیم نگاه هم با همه هزینه هاشون دیگر پیاده نظام های جریان ...
هزینه گرداندن حافظ نیوز در این ماه ها بین سیصد تا چهارصد هزار تومان هست که بنده ...
دوستانی هم که در خدمتشون هستم از خبرنگار و تحلیلگر ممنون و شرمندشون هستم که
طرف تو ...




15 . وبلاگ شخصی حمیدسوریان
h-sourian.blogfa.com/
‎و آنجا درخدمت عزیزان دلم هستم. تنها پیجی که توسط خودبنده ... وقتی طعنه ها آزارم
میدادند حس میکردم به خدا نزدیکتر میشوم ... حضور کوتاه مدت بنده در این نقش سیاسی
در وهله ی اول تنها این بود. که بگویم ... و فرزند خاکی که پهلوانان و اساطیر بی شماری
در آن خفته اند. پهلوانانی که ... خدارو شاکرم که به من نعمت هایی رو داده که اگر تا پایان
عمرهم.




16 . دل گفته ها - كتابداري و اطلاع رساني
zabedini.blogfa.com/cat-1.aspx
‎دل گفته ها - كتابداري و اطلاع رساني - حرفهای زیادی هست که حرف دله و باید گفته بشه
. ... از قضا، بنده هم در آنجا سخنرانی داشتم که شرح کامل آن در همین وبلاگ و در اینجا آمده.
..... من از آن دسته کتابدارنی هستم که هیچ تعصبی ندارم که داد سخن دهم که کتابداری ...
را برایتان بازگویم که اگر خدای ناکرده روزی، روزگاری چنین گویه هایی را دیدید و ...




17 . محمود اکبری کیا - Blogfa
akbarikia.blogfa.com/
‎وب سایت تحلیلی خبری اینجا همدان (مصطفي شير محمدي) ... این روز ها خبر های منتشر
شده حکایت از آن دارد که فرماندار شهرستان به همراه جمعی از ... آنچه که بسیاری از سرمایه
گذاران بومی غیر مقیم در گفتگو هایی که با نگارنده ... **مدیر مسئول و سردبیر




18 . پایگاه خبری رزن جوان** ..... بسیاری افراد که بنده مفتخر به همشهری بودن با آنها هستم
.




19 . دکتر محمد لطفی زاده - دامپزشک - بررسی مسئله نجاست سگ
drlotfi.blogfa.com/post-1487.aspx
‎ضمناْ مصرانه خواستار مشارکت همه دوستان در این زمینه هستم تا به یک نتیجه منطقی و
با ... ضمناْ لازم است اشاره کنم که نجاست سگ یک مسئله است و نگهداری آن در منزل یک
... با توجه به مطالبی که در وب سایت شما (منظور سایت کانون گفتمان قرآن است) دیدم و
..... هم بحث هایی در این زمینه ادامه داشت و تعدادی از شرکت‌کنندگان از مواضع مدیر
مسئول ...




20 . My Virtual World
vahidmasoumi.mihanblog.com/
‎13 ژوئن 2015 ... دوستان و عزیزانی که قصد خرید یا فروش اکانت Clash of Clans را دارند، در قسمت «
پیشنهاد» .... وبلاگ ها و وبسایت هایی که بنده «مدیرمسئول» آنها هستم.





21 . آبان 1389 - كوروش فيلم
www.kouroshfilm.blogfa.com/8908.aspx
‎از آنجا که مطالب این وب خرد است و نمی توان به طور کامل، اخبار روز مربوط به سینما ... و
پهناور هنر می باشد که آن هم بنا بر سلیقهَ بنده یا اعضاء گروه گنجانده می شود. اما بر
حسب وظیفه ای که بر دوش خود می دانیم، تلاش شده است از میان سیل عظیم سایت ها و
وبلاگ های ... و مجالی هم باقی بماند برای دلنوشته ها و دست نوشته هایی برای شما
بزرگواران.




22 . کلام آخر در زیر آسمان سوئد
www.underskyofsweden.blogsky.com/1392/11/23/post-201/
‎باید به عرض خوانندگان محترم این وبلاگ برسانم که در حدود سه سال پیش نیز نامه ای از
... تا سوءتفاهم ها برطرف شود اما ظاهرا مشکل این سایت با این وبلاگ در جای دیگریست
و ... برای بنده بعنوان نویسنده، حفظ این وبلاگ با وجود چنین غرض ورزی هایی دیگر ...
حالا دیگر عرصه ی دنیای مجازی برای این سایت و سایرین باز است و آنها می توانند با ...




23 . تصویر زن در ادبیات انقلاب اسلامی - از جنس خدا - azjensekhoda
azjensekhoda.com/?p=1411
‎2 مه 2013 ... نویسنده «لبخند مسیح» گفت: تنها کتاب هایی که در این زمینه به یاد می آورم «طوفان
دیگری در راه است» سید مهدی شجاعی و «دا» است که البته هنوز آن تاثیر ماندگار و
فراموش ... این همه کتاب درسی در مورد زبان اینگلیسی توی مدرسه ها خوندیم چی شد ! ...
بنده مدیر مسئول شبکه وبلاگی سایت روایت نو هستم وارد وبلاگ شما شدم از ...




24 . دی 1388 - با دوست پري شانم و بي دوست پريشان - Blogfa
baharandam.blogfa.com/8810.aspx
‎طرفه این که وبلاگ های بنده نخستین وبلاگ ها و یا صفحات مجازی بودند که این خبر ....
برای پر نمودن فضاهای خالی و صفحه بندی، اقدام به جمع آوری مطالب از سایت ها و وبلاگ
ها و دیگر ... اصل بر من این است مگر این که خلاف اش را ثابت کنی و پیش همه ی آن هایی
که شکلک ... من خود از مدافعان حقوق مولفین هستم حال چگونه می توانم چنین کرده باشم؟




25 . پایگاه فرهنگی مذهبی خبری بچه شیعه - یادداشت مدیر مسئول سایت ...
www.bacheshie.ir/article-print-1426.html
‎یاد داشتی برای مسئولین فرهنگی کشور،مدیران وبلاگ ها و سایت های همسو،و حتی برای
... و بسیج که هر از چندگاهی با تلفن های عدم نمایشگر( یعنی شماره های آنها مخفی می
باشد) ... من فرزند کسی هستم که در پشت پیراهنش نوشته بود می روم تا انتقام سیلی
... از برخی سازمانها و اشخاص سیاسی دست به چنین اقداماتی می زنید) که بنده و گروهم را
به ...




26 . منتقد (نه مخالف)، مستقل (نه جناحی) - رضوانی رئیس پردیس هنرهای زیبا
www.ehsanrastgar.blogfa.com/.../رضوانی-رئیس-پردیس-هنرهای-زیبا
‎منتشر شده بود، مطلبی است که بنده شخصاً نگاشته بودم و مدافع آن نیز هستم. ... ی
دغدغه مند، ضعف ها، فسادها و پلشتی هایی را در جامعه –که دانشگاه نیز بخشی از آن است-
مشاهده می کنم، نمی توانم مانند ... مدیر مسئول سایت خبری-تحلیلی «شفاف» ... این
وبلاگ، دومین وبلاگ برتر «چهره 89» در سطح ملّی، پس از وبلاگ آهستان شد؛ در
فروردین 1390.




27 . "منطق نیوز" با مداح و شاعر جوان کرمانی مهندس محمدعلی عرب نژاد(عاکف)
maddahanekermani.blogfa.com/post/24
‎تغزل بیشترین و عمده ترین قسمت محتوایی شعر بنده را شکل می دهد که بطور عُرفی ...
علل متفاوتی دارد؛ اصلی ترین آن همینکه خودم شخص منقد و معترضی هستم معمولاً
ادبیات ... میخواهیم هم ما و هم خوانندگان و دوستان دیگر، شنیده هایی از این جریان بدانند.
.... یک پایگاه اینترنتی کردم(۲) که بعدها با کمک سایر دوستان هیأت، سایت ها و
وبلاگ های ...




28 . مصاحبه با اقای سید علی انصاریان مدیر وب سایت صالحون - گلستان بلاگ
golestanblog.ir/مصاحبه-با-اقاي-سيد-علي-انصاريان-مدير-وب/
‎16 آگوست 2014 ... بنده سید علی انصاریان هستم ، چند سال قبل در آخرین روز فصل بهار متولد شدم و ...
انتخاب و تا امروز هم خیلی جاها بنده رو با نام صالحون می شناسن ، حتی در قرار هایی که ...
محل زندگی هستم ، از سایت های اداری ، شخصی ، خبرگذاری ها ، وبلاگ ها و … ... همکاری
جدی هم در زمینه های مرتبط با مهارت هام در آینده ان شاء الله با سایت خبری ...




29 . خط خطی می کنم، پس هستم. - نقد و نظر Viewpoint
semosijan.blogfa.com/category/5/نقد-و-نظر-Viewpoint
‎کتاب شعر طنزی از یک بانوی شاعر اصفهانی که چند جلدی از آن را برای شهبازی ......
امداد خودرو ميباشد كه بنده پيشنهاد ميدهم شركتهاي خودروسازي جداگانه شمارا محكوم كنند.
... گاه مطالب سايت ها، وبلاگ ها و همچنين كامنت هايي كه در آن ها نقد و نظرها (و گاه بحث و
جدل ...




30 . شبکه ولایت - چرا شیعه هستم؟
shia-soni.blogfa.com/tag/شبکه-ولایت
‎به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از جام نیوز، این اظهارات مدیر مسئول و کارشناس با ... از
آن دسته دروغ هایی است که همواره شبکه های وهابی از گفتن آن هیچ ابایی نداشته و ندارند.





31 . بگو در ماه خاکم کنند
farazbehzadi.blogfa.com/
‎چرخ خوردن این گزینه ها در ذهن ساده ام دوامی نیافت، چرا که تهدید(ببینید کامنتهای فردی
به نام بهرامی را). ... سایت اجازۀ تأیید آن‌ها را داده بود، منتشر شد و جالب اینکه جناب مدیر!
... سپید را دادند و نپذیرفتم و بعد از دوسال، مجدداً اصرار ورزیدند و بنده پذیرفتم. ... از
فضای مجازی برده و با نهایت بی انصافی درحوزه هایی که کوچکترین ارتباطی به ...




32 . آذر ۱۳۹۲ - خاطرات جبهه
davodabadi.blogfa.com/9209.aspx
‎می گوید من خواسته‌ای ندارم، من هنوز بدهکار این انقلاب هستم، یعنی اصلاً از نسل امروز ...
کنی که در خون خود آغشته ام، تا بدین وسیله آن را از همه آلودگی هایی که به واسطه اعمالم در
این دنیای ... امید آن دارم که قسم مرا به محبوبترین بنده ات رد نکنی و از من در گذری، ای
...... دفاع مقدس در اینترنت: نشانی سایت ها و وبلاگ های دفاع مقدس و ضدصهیونیستی




33 . راهنمای ساخت کتاب های صوتی
audiolib.ir/راهنمای-ساخت-کتاب-های-صوتی
‎در بین سایت ها و وبلاگ های فارسی چند سایت و وبلاگی هستند که جسته و ... کتاب
هایی را صوتی کنید که از نخستین چاپ آن ها حداقل ۱۰ سال گذشته باشد ..... بنده
کمترین مدیرمسئول انتشارات کتابخانه پیرداد هستم و چند کتاب دارم که مشتاقم
بتوانم. آن ها ...




34 . دفاع واحد حقوقی شرکت بیان از حریم خصوصی کاربران :: وبلاگ رسمی ...
https://bayan.blog.ir/1393/02/17
‎من به شدت در انتظار نرم افزار مهاجرت هستم که وبلاگ 6 ساله ام در بلاگفا را ببندم و .....
بعضی ها اصلا تشخیص نمی دند خون شهدا چه عظمتی داره که در نظرشان به آن استناد می
کنند. ... نکته ای که قابل درک برای بنده است اینه که شما به تخلف هایی که درون بلاگ
.... سایت شما را داون و شخص مدیرمسئول را بازداشت به قید قراری که صلاح بداند، کند.




35 . روش صحیح بهره بردن از کامنت ها برای بهبود برند و ترافیک - یک ادمین
1admin.ir/use-blog-commenting-the-right-way/
‎1 ژانويه 2014 ... یکی از راه هایی که در آن مطلب ذکر شد، کامنت گذاشتن در وبلاگ های دیگر ... چرا باید
کامنت نوشتن برای دیگر وبلاگ ها را جدی بگیریم؟ .... اما قبل از همه این‌ها یک وبلاگ
نویس هستم و با حدود پنج سال سابقه، امروز می‌توانم بگویم که یک بلاگر حرفه‌ای هستم
. ... نظر در وبلاگ و وب سایت هایی که نو فالو هستن در سئو تاثیر داره ؟




36 . سید علی انصاریان:«جایگاه فعلی صالحون از لطف خداوند متعال است»
www.golestan24.com/.../7712-سید-علی-انصاریان-جایگاه-فعلی-صالحون-از-لطف-خداوند-متعال-است
‎4 مه 2015 ... بسم‌الله الرحمن الرحیم ، بنده سید علی انصاریان هستم ، دانشجوی رشته نرم‌افزار . ... با
وبلاگ هایی مثل بچه شیعه و سرباز رهبر این فعالیت رو شروع کردم هم ... اون مطلب بدون
تغییر و به نام آن ها در سایت صالحون منتشر میشود که خب با ...




37 . آیا می توانم یک میلیون تومان از اینترنت درآمد داشته باشم؟ | رودین
rodin.ir/article/earn-money-in-web/
‎8 آگوست 2015 ... در همه ی آن مقاله هایی که گفتم، با یک سری کلمات به صورت مداوم برخورد خواهید داشت.
شاید حس کنید آن وبلاگ یا وبسایت با آن کلمات به سمت شما حمله ورد شده است. ... تون
خوب باشه، میتونید هر از گاهی تعرفه ها رو هم به مراتب افزایش بدید. ... کاری یا مشکلی
داشتی بنده در خدمت شما هستم، گرافیک هم که استاد بنده هستی.




38 . دانشگاه ها را درمقابل فضای امنیتی بیمه می کند - وب سایت تحلیلی و ...
naslekhordad.ir/fa/?p=2418
‎25 مه 2015 ... با برگزاری برنامه های سیاسی فرهنگی در دانشگاه ها کاملا موافق هستم ولی ... در کشور
ائتلاف دانشجویان برای انتخابات را در سال 92 کلید زدیم که بنده عضو ... در سال 89 در
مسابقات وبلاگ نویسی دانشگاه ارومیه رتبه نخست را کسب کردم و ... ایشان در دانشگاه
تهران را که فرمودند، “خدا لعنت کند دست هایی را که دانشگاه های ما ...




39 . سایت های مرتبط | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/سایت-های-مرتبط/
‎در این قسمت از سایت دکتر سلام قصد داریم وبلاگ ها و سایت هایی که در زمینه ی
پزشکی ... را راه اندازی کردیم معرفی سایت ها و وبلاگ های علمی است و دیگری حمایت از
آن ها.




40 . reporter: وبلاگ نويسي Archives - سایت خبرنگار
www.reporter.ir/archives/weblog/
‎19 مه 2013 ... امروز مراسم تودیع دکتر علی اصغر محکی مدیر مسئول قبلی همشهری و معارفه ... در این
جشنواره که بنده نیز افتخار داوری آن را دارم ، وبلاگها در 3 گروه اصلی به .... با اینکه





41 . جلوگیری از کپی مطالب توسط فیدخوان ها | جستجو | - مرجع وب فارسی
gorgblog.ir/list/جلوگیری از کپی مطالب توسط فیدخوان ها.html
‎حتما شما هم با سایت هایی مواجه شدین که مطالب سایت شما (یا دیگر سایت ها)رو به صورت
... امشب قصد دارم یک قالب که توسط دوست بنده طراحی و توسط بنده کد شده است رو ...
این وبلاگ را به دوستان خود و نزدیکان خود معرفی کنید تا آن ها این مطالب را از دست
ندهند. .... در قسمت اول با صاحب امتیاز،مدیر مسئول ،سردبیر کل،مدیر اجرایی،
سردبیران ...




42 . سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
www.tebyan.net/
‎سرود قشنگ با نام «قنوت آخر» تقدیم به شهیدان عزیز ایران «زیر ویرانی هایی که از
جنس ... از شکوفه بودند و جوانه های سبز یکی یکی روی شاخه ها می نشستند و بزرگ می
شدند. ... بز به بچه هایش یاد داده بود که هر کی آمد پشت در و به آنها گفت: من ننه شما هستم
و از ...... پ ن: *بنده مخالف ساختن بنایی باشکوه نیستم اما منتقد بنایی اشرافی و بی
...




43 . خاکزار بفروئی از ورود دو خبرنگارتنها سایت خبری ... - بفرونیوز
bafroonews.com/?p=2115
‎8 آگوست 2015 ... به آنها میگوید که از تمام سایت ها یک نفر آمده اند که مدیر مسئول بفرونیوز میپرسد
حتی از ندوشن؟ ... اعصابمو به هم ریخت این خبر چه خصومتی با سایت داشته این بنده خدا
؟ ... چرا که با بررسی هایی که از این سایت انجام دادیم متوجه شدیم که فقط به ... اولیه
خودش برگردد و از خبرهای خود شهر بفروئیه بنویسد که مطمئن هستم اگر ...




44 . طلبه جوان و وبلاگ نویس استان گلستان - طوبی گلستان
toobagolestan.ir/نخبگان-گلستانی/6054-طلبه-جوان-و-وبلاگ-نویس-استان-گلستان
‎24 فوریه 2015 ... وبلاگ ها و سایت هایی که خودم بصورت مستقیم کار میکنم به شرح زیر است: .... بنده
مخالف خنثی سازی هستم بلکه موافق تولید صلاحی برعلیه آن هستم ...




45 . ریاضیات مقدماتی و تخصصی- مصاحبه با دکتر زهرا گویا
www.epmath.ir/Interview/ghooya.htm
‎صاحب دو فرزند هستم، سال ۶۳ به کانادا رفتم و مجددا در دوره آموزش ریاضی شرکت کردم و
... معیار و محک من برای قصاوت در این مورد نامه هایی است که دریافت میکنیم از
مخاطبانمان. ... بنده اطلاعی از میزان و حوزه جغرافیایی مخاطبان سایر محلات رشد ندارم،
ولی حدس ... نشریه دارای وبسایت مشخص و آدرس ایمیل مشخص است، مدیر داخلی آن مشخص
است.




46 . مرجع وب فارسی | تماس هایی - سایت هیات شطرنج استان کرمانشاه
chess0831.ir/posts/تماس هایی.html
‎تماس هایی. ... خط هستند که بنده به دلیل احترامی که برای دوستان قائل هستم همیشه
ترجیح می دهم .... (4.7) وظیفه نرم افزار BlackList مسدود کردن تماس ها و پیامک ها است.
..... وبلاگ، بخش امکانات وب) ذکر کنند تا در اولین فرصت دبیر مناسب به آنها معرفی
شود.




47 . محمدرضا طهماسب پور | وبلاگ عکاسی | آرشيو بهمن 1387
tahmasb.akkasee.com/archive/1387/11
‎آقاي عباسي و ساير دوستان گرامي كه نگران حال بنده هستند، رويۀ من در انتقاد از حركت
هاي ... من به اعتبار رشتۀ عكاسي كه دانش آموختۀ آن هستم و گمان مي كنم كمي دربارۀ تاريخ
... در ايران و حركت هايي كه در اين حوزه انجام شده، آشنايي اندكي دارم و تكرار مكرراتي كه
... وبلاگ ها و سايتهاي عكاسي و اظهار نظرهاي افراد و غيره و غيره، البته و صد البته كه ...




48 . کسب درآمد از بازدیدکنندگان یا وبسایت خودتان از طریق پاپ آپ ...
boxiaozui.com/.../کسب درآمد از بازدیدکنندگان یا وبسایت خودتان از طریق پاپ آپ.html
برای شما پیش آمده که با وبلاگ ها يا وبسايت هایی روبه رو شده اید که مضنون آنها درآمد
های میلیونی فقط با چند کلیک ... در انتشار کتاب راهکارهای کسب موفقیت اقتصادی
همراه بنده باشید .... 5- خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش (زیر انداز) بياورید




49 . پرسـش ها و پاسـخ ها – شصـت و نـه پرسش | وب سایت رسمی محمد نوری زاد
www.nurizad.info/blog/28609
‎28 ژانويه 2015 ... (منتشره در وبلاگ سخن) «واله» شیفته شجاعت اش شده بود. ... مدیر مسئول آن نشریه با
توجه به شناخت قبلی که از سبک روزنامه نگاری بنده ... دراین نامه اگردقت کنید نکته
هایی هست که هرگز درنوشته های من نبوده و من نتوانستم آنها را نادیده .... بنده ارتشى
هستم ويكى ازدوستداران شما_سئوالى ازشمادرآستانه روزارتش داشتم.




50 . شاید یک جرقه
old.shomaha.ir/no1/post-9.html
‎ایده هایی برای هوا کردن وبلاگ ... در حقیقت بنده از آن‌هایی هستم که خدا قوه‌ی ابتکار
خوبی به‌شان داده است. ... کارها می‌شود به وسیله‌ی وبلاگ انجام داد که به‌خاطر بی‌هزینه‌





51 . سایت رسمی ارتباط مستقیم اسماعیل کهرم ومردم
kahrom.vamardom.com/
‎نخستین شبکه ارتباطی مجازی در ایران که با هدف برقراری ارتباط مستقیم و بی ...
داران زمین )هستم و از تمام کسانی که محبتشان شامل حال من میشود نهایت سپاس را دارم. ...
بعد از ماه ها سرما خانه ها را ترک و به طبیعت اطراف شهر ها میرویم ،درست در زمانی که که ...
2) در تابستان، جلسه و نشست هایی درباره محیط زیست برگزار میشود که بنده هم ...




52 . بیانیه بسیار مهم سایت
spidey.ir/اخبار-سایت/خبرهای-متفرقه/755-بیانیه-بسیار-مهم.html
‎3 ژوئن 2014 ... چون آنها عادت كرده اند اخبار و مطالب مربوط به اسپایدرمن و حتی دیگر ... آیا حیف نیست
رفاقت هایی كه در خلال بحث و گفتگوهای بخش نظرات سایت شكل ... را یا تعداد وبلاگ
های یا وب سایت هایی را كه از محتوای سایت كپی برداری كرده اند متذكر بشوم و . .... حاالا
که سایت انقدر پیشرفت کرده که کمیک ها چند روز بعد از اومدن ...




53 . ليست حوزه های علمیه سراسر کشور باآدرس و تلفن تما
برچسب‌ها:
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 23,724
  • بازدید کلی : 284,812