loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 12 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
اوزيل:خودم را به مادريدي‌ها تحميل مي‌کنم



1 . اوزیل:خودم را به مادریدی‌ها تحمیل می‌کنم - میثم
messi10mz.mihanblog.com/post/692
‎20 آگوست 2010 ... مسعود اوزیل در گفتگو با نشریه کیکر اظهارداشت: مورینیو برای تصاحب من خیلی
زحمت کشید و طوری نشان داد که واقعا می‌خواهد مرا در تیمش داشته باشد ...




2 . اخبار دنیای فوتبال و بارسا
messi10mz.mihanblog.com/
‎20 آگوست 2010 ... اوزیل:خودم را به مادریدی‌ها تحمیل می‌کنم ... الان هم هدفم این است که خودم را در این تیم
بزرگ اثبات کنم و تا‌ جایی که امکان دارد، به عناوین بزرگ زیادی ...




3 . خواندن حمد و سوره قبل از ورود به زمین توسط بازیکن رئال مادرید!
www.doostiha.ir/.../خواندن-حمد-و-توحید-توسط-بازیكن-رئال.html
‎مسعود اوزیل بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه رئال مادرید قبل از ورود به
زمین در ... به هویت مسلمان و ترک خودم افتخار می کنم و به قبول شدن دعاهایم ایمان دارم.




4 . ستاره‌ی کُرد رئال مادرید در میدان فوتبال هم ندای اذان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد ...
www.islahweb.org/.../ستارهی-کُرد-رئال-مادرید-در-میدان-فوتبال-هم-ندای-اذان-را-بیپاسخ-نمیگذارد
‎20 مه 2012 ... ایمیل خود را وارد کنید تا آخرین مطالب به صورت خودکار برایتان ارسال شود: ... مسعود
اوزیل که در سال ۱۹۸۸ در گلزن کرشن آلمان متولد شد، پدرش به نام مصطفی از ... در
بولمک رشد یافت و پدرش مصطفی نیز در کارخانه‌ی سنگ مرمر کار می‌کرد.




5 . کریستیانو رونالدو - مسعوت اوزیل
ozil10ronaldo7.blogfa.com/tag/مسعوت-اوزیل
‎اردوي رئال در حالي به گرانادا رفت كه اوزيل دارد به رفتن به يونايتد فكر مي كند . ....
مسعود اوزیل به اتمام رسانده است که فصل سوم خود را برای رئال مادرید بازی میکند .




6 . آنچلوتی: نبود اوزیل در مادرید احساس نمی شود | طرفداری
www.tarafdari.ir/خبر/.../آنچلوتی-نبود-اوزیل-در-مادرید-احساس-نمی-شود
‎برای او آرزوی موفقیت می کنم، ولی از نبود او ضربه ای به ما وارد نشده، چون در خط حمله ....
اوزیل خودش نخواست بمونه و برای جای ثابتش بجنگه، باشگاه هم به پول احتیاج ...




7 . رئال مادرید - کریستیانو رونالدو - Blogfa
ronaldo.blogfa.com/1392/06/2
‎به همین علت بود که مادرید،به جای اینکه با یک بازکن ناراحت بمونه،اوزیل رو فروخت.
.... از اینکه با رئال مادرید قرارداد امضا کردم (به خودم) افتخار میکنم.از حمایت های شما ...




8 . خبر خوان ساتور->عباس‌زاده: نمی‌خواهم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم
www.sator.ir/.../106736-عباس-زاده-نمی-خواهم-خودم-را-به-پرسپولیس-تحمیل-کنم.html
‎16 جولای 2015 ... برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که از هواداران این تیم خاطره دارم و امیدوارم
که ... ایران بیشترین سهمیه داوران بین‌المللی در آسیا را به خود اختصاص داد ... رئال
مادرید با ارزش‌ترین تیم باشگاهی دنیا شد ... اوزیل در رادار یوونتوس ...




9 . 21 گل لیونل مسی به رئال مادرید در دیدار های ال کلاسیکو | ورزش 11
www.varzesh11.com/fa/soccer_video/...به...مادرید.../24/?...




10 . مصاحبه مفصل ژوزه مورینیو: اگر به اسپانیا بازگردم قطعاً رئال مادرید را ...
www.tarafdari.com/.../مصاحبه-مفصل-ژوزه-مورینیو-اگر-به-اسپانیا-بازگردم-قطعاً-رئال-مادرید-را-انتخاب-می-کنم؛-خودم
‎او حتی به خود و همه ما کمک کرد تا تاریخ سازی کنیم و لالیگا را در مقابل بهترین
بارسلونا ... من به باشگاهی می روم با تعلق خاطر آنجا را انتخاب می کنم و به بازیکنان





11 . ویدیو ورزش 3 – بتیس 0-5 رئال مادرید(گل های بازی)► 1:35
video.varzesh3.com/spain/la-liga/بتیس0-5رئال-مادریدگل-های-بازی/
18 Jan 2014 - 2 minبله کیا بودن که میگفتن رئال بد بازی میکنه و فلان میکنه و داوری و و و و … ... به نظر شخصی خودم به عنوان یه بی طرف میگم که مسی تو این رقابت ...




12 . ویدیو ورزش 3 – بتیس 0-5 رئال مادرید(خلاصه بازی)
video.varzesh3.com/spain/la-liga/بتیس0-5رئال-مادریدخلاصه-بازی/
18 Jan 2014فقط کاتالان و دیگر هیچ، دولت اسپانیا همیشه از رئال پشتیبانی میکنه ولی بازم بارسا ازش بالاتره، نمونه پشتیبانیش هم ..... خوشحالم که ” دی ماریا ” تونست ...




13 . زیبا ترین گل رونالدو به بارسا - آپارات
www.aparat.com/v/QomcD/زیبا_ترین_گل_رونالدو_به_بارسا
‎21 ژانويه 2013 ... هه هه هه رئال مادرید. پاسخ : خوب دیگه ... به آرزو هات که یه روزی اوزیل 85 تا پاس بده و
رونالدو 90 تا گل بزنه هههههههههههه. پاسخ : خیلی بچه گونه کامنت مینویسی نزدیک 1
ساعته دارم با یه بچه کل کل میکنم برا خودم متاسفم. گزارش. Messi10.




14 . اخبار و رسانه ها - زندگی نامه مسعود اوزیل
ez98.blogfa.com/post/4
‎بازیکن برزیلی به باشگاه فوتبال یوونتوس رفت و اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو به




15 . باشگاه فوتبال وردربرمن رفت تا ... است که در رئال مادرید و تیم ملی آلمان بازی می‌کند
.




16 . صحبت های اوزیل مقایسه رونالدو سانچز | جستجو | دانلود آهنگ جدید
irblogs.tk/.../صحبت های اوزیل در مورد مقایسه رونالدو و سانچز.html
‎4 آگوست 2015 ... فن در فارت در مورد زمان حضورش در رئال مادرید صحبت کرد و در مورد مسائل مختلف دیگر
... وی گفت : به دو سال حضور در رئال افتخار می کنم. ... رئال کلاب - کریستیانو
رونالدو در سالهاي اخیر خودش را به عنوان یک گلزن قهار مطرح کرده است.




17 . پیام مسوت اوزیل به طرفداران رئال مادرید | طرفداری
www.tarafdari.com/خبر/.../پیام-مسوت-اوزیل-به-طرفداران-رئال-مادرید
‎اکنون من رئال را ترک می کنم، ولی برای شما و تیم رئال بهترین ها را در آینده آرزو دارم."
... انتقال اوزیل به ازای مبلغی در حدود 50 میلیون یورو، او را به عنوان گران ترین نقل و
... بعدش مایکل اوون تو اوج جوانی میذاره میره نه خودش چیزی میشه نه لیورپول لیگ ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 244
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,415
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,204
  • بازدید ماه : 4,204
  • بازدید سال : 27,277
  • بازدید کلی : 288,365