loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 26 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
نبوديم آمديم اما اينجا نه



1 . شعرهای ماندگار - محمد علی بهمنی
akhavanmohamad.blogfa.com/cat-1.aspx
‎15 ژانويه 2014 ... محمد علی بهمنی (من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم-انتشارات فصل پنجم). سه. بگیر
دست مرا ... نه احتیاج به سیب و نه گندم است اینجا. هبوط، تجربه ای ... دیشب من و تو
بسته ی این خاک نبودیم. من یکسره آتش، ... خواهر سلام ! با غزلی نیمه آمدم.




2 . بهترین اشعار برای تو که نیستی - محمد علی بهمنی
ghambarak.blogfa.com/tag/محمد-علی-بهمنی
‎«عشقت نه سرسری ست که از سر به در شود». آرامشم همیشه مرا رنج ... دیشب من و تو
بسته ی این خاک نبودیم. من یکسره آتش،همه ... دانه و دام در این راه فراوان امّا. مرغِ دل سیر زِ
هر ... خواهر سلام! با غزلی نیمه آمدم ..... اینجا نه جای ماندن خوبان راستگوست هرکس که دم
زند ...




3 . محمد علی‌ بهمنی - آوازه های من
avazehayeman.persianblog.ir/tag/محمد_علی‌_بهمنی
‎خانگی گشته ام ای خیل خیابانی من ... دیشب من و تو بسته ی این خاک نبودیم. من
یکسره آتش،همه ذرات هوا تو ... اینجا. نه احتیاج به سیب و نه گندم است اینجا. هبوط،
تجربه ای در تداوم است اینجا. نپرس وسوسه ی آدم است یا حوا .... با غزلی نیمه ‌آمدم تا با
شما قشنگ ...




4 . نبودیم نبودید « طنز و کاریکاتور - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-19720.htm
‎19 آوريل 2015 ... یادش بخیر قدیم تر ها، خیلی قدیم ها را نمی گویم به سن ما بعد از جنگ ها هم قد ...
کامیزاکی دارم، در این جا بچه هایی که معمولا کمتر از هشت، نه سال سن دارند که .... ها فوق
دوری هایمان آمدیم نبودید بود، اما این جدیدتر ها حداقلش نبودیم نبودید است.




5 . بانوی کارآفرین ایرانی؛ از تحصیل در فرانسه تا کشاورزی در ... - مهرخانه
mehrkhane.com/.../بانوی-کارآفرین-ایرانی-از-تحصیل-در-فرانسه-تا-کشاورزی-در-مزارع-برنج
‎زمانی‌که ما به این روستا آمدیم، این‌جا نه جاده آسفالته داشت، نه آب لوله‌کشی و نه برق. ما
حتی ماشین هم ... ما بلد نبودیم با روستایی‌ها کنار بیاییم، اما این کار را یاد گرفتیم.




6 . صدای پـای زنـدگی (hamrang)
www.hamrang.blogfa.com/
‎صدای پـای زنـدگی❤ (hamrang) - دل نوشته عاشقانه متن و اس ام اس عاشقانه.رمان و
کتابهای ... اینـــجا صدای پای زندگی می آید ❤. خدایا. .... مي بینیم كه نه تازه اول
گرفتاريهاست... بعضي ... مرا ببخش که اینگونه امشب غمگین آمدم. ..... یا ماسهم قسمت
نبودیم.




7 . از تحصیل در فرانسه تا کشاورزی در مزارع برنج - پایگاه خبری زنان قم
www.zananeqom.ir/news/9539
‎زمانی‌که ما به این روستا آمدیم، این‌جا نه جاده آسفالته داشت، نه آب لوله‌کشی و نه برق. ما
حتی ماشین هم ... ما بلد نبودیم با روستایی‌ها کنار بیاییم، اما این کار را یاد گرفتیم.




8 . نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست
www.sanaz3494.blogfa.com/
‎امـــا . . . בلــم! پیش تـــو آرومـﮧ . . . سایت عاشقانه ساکار. بـد خـلقی هـایت بـا مـن ... نه نه
نه. الان برنگرد دورت خیلی شلوغه. بزار وقتی تنهایت گذاشتند باهات حرف دارم ...
Naghmehsara (574). اینجا ..پاییزمیبارد از آسمان. و من ! دارم سر میروم از باران .....
وقتی تمام راه را آمدم. وقتی تا تو هیچ نمانده بود. چه قدر دیر یادش آمد خدا. که ما قسمت هم
نبودیم.




9 . پایگاه خبری الف 21 دی 1393 ساعت 10:10 http://alef.ir ...
alef.ir/getgqn9xyak9nu4.rpra.html
‎11 ژانويه 2015 ... بعضي وقت ها پنج صبح هم مي آمديم و بعضي وقت ها روزهاي تعطيل. ... مي دهد مي گويد
كاش كاري بود، نه حاضر است با خودم كار كند و نه كاري برايش پيدا مي شود. ... از روند
مذاكرات ١ ٥ خبردار است و مي گويد: اگر ما اينجا نبوديم معلوم نبود مردم از ...




10 . نبودیم نبودید! | شیرین طنز
shirintanz.ir/نبودیم-نبودید/
‎13 آوريل 2015 ... اما جدیدتر ها دیگر خبری از آن قدیم تر ها نیست عید که می شود انگار هنوز عمو نوروز ....
کامیزاکی دارم، در این جا بچه هایی که معمولا کمتر از هشت، نه سال سن دارند که ... می آمد





11 . غربت - و این منم زنی تنها...
vazanitanha.persianblog.ir/tag/غربت
‎11 نوامبر 2014 ... زندگی من، خانواده ام، دوستانم و تمام خاطرات خوبم بود که به امید یه ... اینجا همه چی هست اما
نه برای من. من. ... تا نمی آمدم و نمی ماندم نمی فهمیدم که زندگی در. اینجا .... یکی دوتا که
نبودیم که رفتیم خرید، از برادرم و خانمش و مادرم و پسرم و خاله خودم.




12 . محمد علی بهمنی (23) - غزل معاصر
ghazal-moaaser.blogfa.com/cat-21.aspx
‎نه شنیدی و مباد آنكه ببینی روزی. ماتمی را كه به ... گرچه ویران خاكش اما آشنا با خشت
جانم. ها . ... سیاوش وار بیرون آمدم از امتحان گرچه ... اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است.




13 . سایت سارا شعر - شاعران معاصر - محمد حسین شهریار - گزیده غزلیات
sarapoem.persiangig.com/link7/shahriyar.htm
‎خوان نعیم و خرمن انبوه نه سپهر ته سفره خوار .... چه انصافی رود با ما که نه فخریم و نه
رازی عروس طبع را ..... به خود باز آمدم نقش تو در خود جستجو کردم خیالت ساده .... یک
دسته چو من عاشق بی‌پا و سر اینجاست هر ناله که .... شکر ایزد که نبودیم به پا خار
کسی




14 . به دنــــــیا امدم اما دنــــــیا ندیدم
jomjome2014.blogfa.com/
‎به دنــــــیا امدم اما دنــــــیا ندیدم - ... علی تو اینجا نیستی،من تو لباس عروسم،ولی تو
کجایی؟ ... اما نمیدونستن که آرزو های من تو نگاه تو بود علی نه تو دستات. ..... تا که
بودیم نبودیم کسی، کشت ما را غم بی هم نفسی تا که رفتیم همه یار شدند، خفته ایم و
همه ...




15 . گنجور » بیدل دهلوی » غزلیات
ganjoor.net/bidel/ghazalbi/
‎غزل شمارهٔ ۱۷: در خموشی همه صلح است‌، نه جنگ است اینجا ... غزل شمارهٔ ۳۵: خط آوردی و
ننوشتی برات مطلب ما را ...... غزل شمارهٔ ۸۷۰: آمدم تا صد چمن بر جلوه‌نازان بینمت.




16 . کسی که آمدنی بود و هست می آید
www.atashferagh.blogfa.com/
‎اقرار میکنم که اینجا بدون تو،حتی برای آه کشیدن هوا کم است. ... عشق یعنی دلت می
خواست کمی استراحت کنی اما وقتی به بودن در شب جمعه در کربلا ..... از هرکجا می آمدم.
...... اینقدر بی خیال نبودیم، وگرنه دعای فرج خواندنمان از شوق بود نه شرم بی معرفتی.




17 . وقتی تمام راه را امدم.... - ماریا
zemzemeyetanhaee.blogfa.com/post/156
‎ஐزمزمـﮧے تـــ לּ ـﮧـــاܨஐ☆❤‿︵❤‿︵ - وقتی تمام راه را امدم.... - ... چقدر دیر یادش امد
خدا که ما قسمت هم نبودیم ... از هر وبلاگی خوشم بیاید لینکش بلافاصله می آید اینجا.
نه به لینک شده ها خبر می دهم نه تقاضای لینک می کنم، لینک من برای همه آزاد است.




18 . دست نوشته ها - سیاوش دانش آذر
daneshazar.blogfa.com/1392/02
‎یک زمانی ما آمدیم این جا دو کلام از خاطره های مان در حو.زه ی هنری اورمیه ... و نه این که می
خواهم این جا را به یک چه می دانم منبر برای عقاید خودم تبدیل کنم ... نه من آدم منبری ...
زیاد با هم گرم نبودیم چون سرش همش تو کار خودش بود و با کسی کاری نداشت ... بعد هم
که ...




19 . صفحه بدون عکس - BBC.com
www.bbc.com/persian/.../story/.../070619_ar-refugeepostcards.shtml
‎19 ژوئن 2007 ... یک روز از شهرستان آمدم به لندن که یک دوستی را پیدا کنم. ... زیر سقف یک مغازه
ایستادم که باران نخورم و به خود گفتم خدایا من اینجا چه می کنم، ... یادم می آید آن اول ما را
برای مصاحبه به وزارت کشور بردند و هپچ کدام از ما انگلیسی بلد نبودیم. ... اما کجا؟
آمريکا، اسرائيل، سعودي؟ نه ديگه.هرجا که باشم ايرانيم و هرجا که ايرانی ...




20 . پایان تلخ عشق پسر20ساله و دختر16ساله؛ یکی خودسوزی کرد، دیگری ...
www.khabaronline.ir/detail/305661/society/1465
‎28 جولای 2013 ... پس از آن اما یاسمن و خواستگارش همچنان بر خواسته خود ایستادند، اما مقاومت آنان به‌جایی
نرسید. ... به پدر و مادرم پیامک می‌زد که من خودم را می‌کشم، اما اینجا و در خانه یاسمن نه،





21 . بهاییان ایرانی و تحصیل بر لبه‌ی تیغ | ایران | DW.DE | 29.05.2012
https://www.dw.de/بهاییان-ایرانی-و-تحصیل-بر-لبهی.../a-15982781
29 مه 2012 ... ما در محله‌ای هم نبودیم که تعصب باشد. من دختر بودم و ... من اول به قصد برگشتن آمدم
اینجا، اما راستش را بگویم که دلم نمی‌خواهد بچه‌ام با شرایط من بزرگ شود. من نمی‌توانم ...
نه! ما در خانواده خودمان خیلی‌‌ها را داریم که با غیربهایی ازدواج کرده‌اند.




22 . خانم معلم نانوا در همسايگي تهران
www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1431298
‎7 مارس 2015 ... اعتماد/ تنور خاموش شده، اما گرمايش هنوز نانوايي را گرم مي‌کند. ... «خيلي وقت است اين
قرتي‌بازي‌ها را کنار گذاشته‌ام، نه اينکه بد باشد، اما الان، اينجا، با اين مدل ... نانوايي را
هم هيچي بلد نبوديم. نه ... وقتي به سنجران آمديم، خانه‌دار بودم، کارگرهاي کارگاه شوهرم
که رفتند، تصميم گرفتم به کمکش بروم و جاي کارگرها بايستم.




23 . گنجینه نجوا با امام زمان (عج) - پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی
meysammotiee.ir/media/150
‎مجموعه صوتی " نجوا با امام زمان (عج) " که توسط حاج میثم مطیعی در هیئات مختلف اجرا
شده است، در ادامه ... ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم ... آقا خلاصه یار نبودیم و
نیستیم ... آمد و با خود گفت اینجا جای شماها نیست ... امشب هم آمدم و سینه زدم، تو دعوتم
کردی.[PDF]




24 . Khaiyam.pfd - Shahnameh.eu
shahnameh.eu/khaiyam.pdf
‎ﮔﻬﮕــــﺎه ﻧــــﻪ ﺑــــﺮ دوام ﺧﻮاﻧــــﻨﺪ آن را. ﻛﺎ. ﻧـــﺪ ... ة ﻣــﺎ اﺳــ. ﺖ. ﻓــﺮدوس دﻣــﻲ ز وﻗــﺖ آﺳــﻮد. ة ﻣــﺎ
اﺳــﺖ. ﮔــﺮدون ﻧَﮕـَــﺮي ز ﻗَــﺪِّ ﻓﺮﺳــﻮد. ة ﻣــﺎ اﺳــﺖ ..... زاﻳــﻦ ﭘــﻴﺶ ﻧــﺒﻮدﻳﻢ و ﻧَــﺒ ﺪ ﻫــﻴﭻ ﺧﻠــﻞ. و آﻧﺠـﺎ ﻣـﻲ
. و ﺣـﻮر .... از ﺧــﺎك ﺑــﺮ آﻣــﺪﻳﻢ و ﺑــﺮ. ﺑــﺎد ﺷــﺪﻳﻢ .... اﻳـــﻨﺠﺎ ز ﻣـــﻲ و ﺟـــﺎم ﺑﻬﺸـــﺘﻲ ﻣـــﻲ ﺳـــﺎز.




25 . اینجا حریم تنهایی من است....
faryadkhamosh1525.blogfa.com/
‎اینجا حریم تنهایی من است.... - ... قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد برای
درک آغوشم، .... امدم اما اینبار نه با پا بلکه به سر امدم دلم دودو زد و امدم اما........ اما تا ...




26 . قطعه 26 | اینجا قطعه ای از بهشت است؛ نه با قلم که با خون باید نوشت ...
www.ghadiany.ir/page/2
‎امروز اما نشان به نشان این همه حرف ناصحیح، آنهم نه توسط اپوزیسیون، بل توسط افراد
... آمدیم و دبیرخانه بعضی جاها، باز هم خواست درد سر برایم درست کند! ..... دیروز جمع
می‌شد این بساط، امروز مجبور نبودیم زیر بار توافقی برویم که اوباما در وصفش
بگوید؛ ...




27 . تعادل - خانم معلم نانوا - نسخه قابل چاپ
taadolnews.ir/prte7f8x.jh87ni9bbj.html
‎7 مارس 2015 ... اينجا روستايي است در ١٢ كيلومتري پايتخت، «سنجران» روستاي كم سكنه‌اي در منطقه
خجير. ... «خيلي وقت است اين قرتي‌بازي‌ها را كنار گذاشته‌ام، نه اينكه بد باشد، اما ...
نانوايي را هم هيچي بلد نبوديم. ... وقتي به سنجران آمديم، خانه‌دار بودم، كارگرهاي كارگاه
شوهرم كه رفتند، تصميم گرفتم به كمكش بروم و جاي كارگرها بايستم.




28 . رباعیات خیام - سایت جامع گردشگری آنوباني‌ني
www.anobanini.ir/index/fa/1386/09/post_102.php
‎می نوش به ماهتاب ای ماه که ما بـسيار بـــگردد و ... غم خوردن و کوشيدن ما بيهوده است ...
وین طارم نه سپهر ارقم هیچ است خوش باش که در .... زين پيش نبوديم و نبد هیچ خلل زين
پس چو .... چون آب بر آمدیم و چون باد شديم .... اینجا به مِی و جام بهشتی میساز کانجا که ...




29 . ِ
varanearad.persianblog.ir/
‎16 ژوئن 2010 ... اما دیروز را ندانسته آمدیم، چون اگر در آن شکی بایدم کرد، کرده ام. در طراوت دنیا به دید
.... ای ره نه بویی گَ له اسفن نه ئاو په شت پا(اینجا نه بویی از اسفندِ نه آب پشت پا ) ...
اگر ما عقدهء آفرينش نبوديم. ته ماندهء افکار خدا که بوديم. نبوديم؟




30 . بیانات در دیدار جمعى از دانشجویان - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30255
‎11 جولای 2015 ... ... میشد بگوید بله، گفتم؛ یعنی ما نبودیم که از آنها میخواستیم اقرار بگیریم،
خودشان از خودشان اقرار میگرفتند. ... آمدیم داخل مسجد که خب کسی نبود، طبعاً





31 . خرمشهر ٢٥سال پس از پایان جنگ - روزنامه شرق
sharghdaily.ir/News/22168/خرمشهر-25سال-پس-از-پایان-جنگ-
‎مانده‌ام چطور باید بکوبم در خانه‌ای را که در ندارد، ساکنان این خانه‌ها حالا نه اعیان‌ها و
کارمندان ... قبلا در همین کوی آریا در دوطبقه‌های لب شط بودیم اما بعد صاحبش آمد و آمدیم
اینجا. .... گفتیم لااقل برای سال‌های جنگ بیمه رد کنید ما که در جنگ مقصر نبودیم و
سر ...




32 . فردا هرگز نمی میرد
deadman222.blogfa.com/
‎ما که برای مهربانی کردن امدیم خود مهربان نبودیم. ... گاهی انقدر سرد از کنار هم رد میشیم
بدون توجه به هم که انگار نه انگار که وجود داریم. ... اينجا همه نقابی بر چهره دارند .




33 . هیچ کاندیدایی به اندازه من جامعیت ندارد/ با رحیمی دوست هستم / فکر نمی ...
www.mashreghnews.ir/.../هیچ-کاندیدایی-به-اندازه-من-جامعیت-ندارد-با-رحیمی-دوست-هستم-فکر-نمی-کردم-کار-احمدی-نژاد-به-اینجا-برسد-ولایتی-...
‎9 مه 2013 ... مي آمدم هم به جلسات و محافل سر مي زديم و هم اگر اعلاميه اي، كتابي، جزوه ... كاري هم از نظر
امنيتي بلد نبوديم اما بالاخره كرمان را ول كرديم آمديم تهران و اينجا هم به .... نه اينكه دعوا
كرده باشيم اما خب بالاخره راي اعتماد داديم، استيضاح كرديم، ...




34 . حسینی هاشمی: بانک‌داری ما ادعایی ندارد که اسلامی است اما ربوی هم نیست ...
www.rajanews.com/news/204518
‎5 مارس 2015 ... وی گفت: آمدیم گفتیم چطور تأمین مالی کنیم که ربا رخ ندهد در حالیکه ربا ایجاد
نمی‌شد. ... این معامله ربوی هست یا نه همه می‌گویند نیست اما بانکداری اسلامی هم نیست. ...
وی عنوان کرد: جالب اینجاست که مقالات زیادی در ارتباط با بانک اسلامی وجود .... ازای هر
چرخش وجوه، کالایی ایجاد می‌شد اکنون شاهد تورم ۲۰-۳۰ درصدی نبودیم.




35 . ساکنان خیابان دلگشا - فرارو
fararu.com/fa/news/234594
‎25 مه 2015 ... خرمشهر که آزاد شد نه یک شهر که گویی یک کشور آزاد شد، شهرها پر از شعف ... اما حالا...
مصطفی سلیمانی می‌گوید: فکر می‌کنی اگر ناچار نبودیم این‌جا زندگی می‌کردیم؟ ... نه
من‌ها. همه‌مان. ما تو بدبختی به دنیا آمدیم. تو بدبختی بزرگ شدیم.




36 . سماع
samae.persianblog.ir/1391/5/
‎16 آگوست 2012 ... هرچند اینجا هم کنار هم نبودیم اما می دانستیم هر وقت اراده کنیم چند ساعت بعد کنار همیم
واین ارامش بزرگی بود. ... پارسال همچین روزی به دیدنت امدم. ... یک لحظه به این فکر
کردم که نکند دیگر نبینمت اما بلافاصله به خودم پر خاش کردم که نه!




37 . سخنرانی النور مارکس در نخستین روز جهانی کارگر
https://www.marxists.org/farsi/archive/marx-e/.../avale-may.htm
‎ما نیامده ایم که برای احزاب سیاسی کاری یا فعالیتی انجام دهیم، بلکه ما به این جا آمده
ایم ... ما بیش از ده دوازده نفر نبودیم و به هاید پارک برای مطالبه ی قانون هشت ساعت کار
آمدیم، اما آن ... امروز من نه تنها به عنوان یک فعال اتحادیه ی صنفی، بلکه به عنوان یک ...




38 . مرز تنهایی
marzetanhaei.blogfa.com/
‎هیچی دیگه عاقا،ما تا امدیم سلام کنیم،یکهوئی دیدیم نیست و ما اینجوری شدیم...
پاشدیم گفتیم شاید خواب نبودیم...تو فیس بوکمونو گشتیم. ... برای این که
ببینی کیا بهت تبریک گفتن اینجا کلیک کن خانومم آخر هم از همه ی دوستای گلمون
... مرگ حق است اما نه زمانی که دیگری خانه ی رویاهایش را بر تو بنا میکند... مرگ حق
است اما زندگی حق ...




39 . 72-کلید امید اینجاست - شفا یافتگان
hr-shafa.blogfa.com/post-173.aspx
‎شفا یافتگان - 72-کلید امید اینجاست - قصه های واقعی و مستند از شفایافتگان حرم
... که الان اینجا نبودیم . ما این همه راهو اومدیم که دست پر برگردیم . مگه جز اینه ؟ - نه خاله
. ... با صدای حمید به خود آمدم و افکارم را رها کرده ، در نگاه پر سوال و ابهام او خیره شدم .




40 . بُراده‌های قلم - یومیه‌نویسی داری‌الدوله
dariushfar.blogfa.com/cat-4.aspx
‎(اینجا را آمدم سلنبه بگویم اما باز گیر کرد) جد بزرگوار فرمودند: حالا ... به نبیره
گفتیم نه شکم داری نه سبیل، دل‌مان را به چه چیز تو خوش کنیم؟ عرض کرد جد .... دق





41 . گفتگوی گلناز اسفندیاری با ثریا عبداللهی
www.saharngo.com/fa/story/1672
‎25 دسامبر 2011 ... اول که من به اینجا آمدم حدود سه یا چهار خانواده بیشتر نبودیم. ما فکر ... نه. نه. نه تنها
عضو این تشکیلات نبود بلکه ما این سازمان و این نام‌ها و عنوان‌ها را هم ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 249
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,221
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,010
  • بازدید ماه : 4,010
  • بازدید سال : 27,083
  • بازدید کلی : 288,171