loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 16 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
اگر ميدانستم



1 . اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم، به تو می‌گفتم ...
doctorshiri.com/fa/.../اگر-می‌دانستم-این-آخرین-دقایقی-است-که/
‎28 آوريل 2014 ... اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم، به تو می‌گفتم «دوستت دارم» و
نمی‌پنداشتم تو خود این را می‌دانی. همیشه فردایی نیست تا زندگی ...




2 . با چشم دل سخن دل را بخوان - اگر میدانستم
forouzesh.mihanblog.com/post/23
‎اگر میدانستم.....از عشق واقعی قلبم را پر می ساختم تا متکبر و گستاخ نباشم، خود
پسندی و حسادت را از خود دور سازم و تا زمانی که زنده ام عشق را تجربه کنم زیرا هیچ ...




3 . سیاه‌سرفه - اگر می‌دانستم...
zitana.blogfa.com/post-309.aspx
‎سیاه‌سرفه - اگر می‌دانستم... - ونه‌گات برایم گفت، روزی این دنیای دیوانه، باید که به
آخر برسد.




4 . شعرترانه ای از عبدالله اوزدوغان - اگر میدانستم هرگز بزرگ نمیشدم ...
mujan.miyanali.com/.../شعرترانه_ای_از_عبدالله_اوزدوغان_-_اگر_میدانستم_هرگز_بزرگ_نمیشدم_!
‎1 مارس 2014 ... اگر میدانستم هرگز بزرگ نمیشدم ! Vefa var , sadakat gerçek ve aşk müspet
sanırdım خیلی مثبت فکر میکردم که وفایی باشد ، صداقت و یا عشقی !




5 . کشکول بی‌غم - اگر میدانستم چه میخواهم!؟
kashkoolebigham.blogfa.com/post-41.aspx
‎اگر میدانستم چه میخواهم!؟ آیا این گفته های شماست!؟ ،باید این شغل را رها کنم،تا به
آنچه به واقع میخواهم برسم، اما نمی توانم، نمی توانم چنین کاری را انجام دهم، من جدا عذاب ...




6 . سوسوسایت مجله زندگی » همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری ...
sososite.org/?p=1681
‎اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم، چنان محکم در آغوش می‌فشردمت
تا حافظ روح تو گردم. اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم، به تو ...




7 . عموی تروریست سعودی: اگر می‌دانستم او را می‌کشتم - العالم
fa.alalam.ir/news/1716245
‎4 جولای 2015 ... عموی تروریست انتحاری سعودی که مسجد شیعیانِ کویت را منفجر کرد، ضمن "عذرخواهی"
از این جنایتِ برادرزاده‌اش، گفت: اگر می‌دانستم چه نیتی در سر ...




8 . اگر میدانستم چه میخواهم
www.shahbaziafshar1.blogfa.com/
‎20 ژوئن 2014 ... می خواهم فریاد. بزنم! اما اگر نتوانستم سکوت می کنم خاموش بودن بهتر از نالیدن است ..
. به من بگو :نگو ، نمی گویم؛ اما نگو نفهم ، که من نمی توانم نفهمم.




9 . اگر می‌دانستم چه می‌خواهم - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/442478
‎اگر می‌دانستم چه می‌خواهم: چگونه آنچه را می‌خواهید کشف کنید و چگونه به آن دست یابید.
اگر می‌دانستم چه می‌خواهم: چگونه آنچه را می‌خواهید کشف کنید و چگونه به آن دست ...




10 . فرکی: فکر می کنید اگر می دانستم ۶ بازیکنم را در اختیار نخواهم داشت ...
www.bornanews.ir/.../309898-فرکی-فکر-می-کنید-اگر-می-دانستم-بازیکنم-را-در-اختیار-نخواهم-داشت-سرمربی-سپاهان-می-ماندم
‎مطمئن باشید اگر می‌دانستم 6 بازیکن اصلی من تا به امروز این گونه از دستم رفته
باشند، فکر می‌کردید برای دومین بار سرمربی‌گری سپاهان را انتخاب می‌کردم؟





11 . اگر میدانستم - عشق ابدی
maggichat.in/post/77/اگر میدانستم
‎3 جولای 2015 ... وبلاگ عاشقونه.98لاو.چت مگی,اگر میدانستم.




12 . چه چیزهایی هستند كه اگر می‌دانستم استرس حین بارداری را كم می‌كرد ...
nini.2dy.ir/2015/08/31/چه-چیزهایی-هستند-كه-اگر-می‌دانستم-است/
‎12 ساعت قبل ... «به یاد داشته باشید هر مشكلی راه حلی دارد و اعتماد كردن به كسی كه به شما نزدیك است
یا فكر می‌كنید كه می‌تواند شما را یاری یا حمایت كند، قدمی رو به جلو ...




13 . كلوپ: اگر مي‌دانستم تيمم به اين فرم مي‌رسد اول فصل اعلام بازنشستگي ...
home.abrarnews.com/.../14455-كلوپ--اگر-مي‌دانستم-تيمم-به-اين-فرم-مي‌رسد-اول-فصل-اعلام-بازنشستگي-مي‌كردم!.html
‎سرمربي بورسيا دورتموند عنوان كرد اگر مي‌دانست با خبر بازنشستگي او در پايان
فصل جاري، عملكرد بازيكنانش بهتر خواهد شد زودتر اعلام بازنشستگي مي‌كرد.




14 . کتاب اگر می دانستم چه می خواهم - کتاب فروشی فردا
www.fardabook.com/اگر-می-دانستم-چه-می-خواهم.html
‎آيا اين گفته‌هاي شماست كه بايد اين شغل را رها كنم، من راه‌هاي زيادي را امتحان كرده‌ام اما
برايم سودي نداشته است، من مي‌توانستم هر كاري را انجام دهم، فقط اگر مي‌‌دانستم كه آن كار
...




15 . من اگر می‌دانستم دنیا اینقدر شلوغ... - عاشقانه های عباس معروفی
https://www.facebook.com/Abbas.Maroufi1336/.../459806350788970
‎من اگر می‌دانستم دنیا اینقدر شلوغ است نمی‌آمدم آرامش قشنگم! صبر می‌کردم بعدها... آخر
اینهمه راه آمدم دلم می‌خواست تنها تو را ببینم دلم می‌خواست تو را...




16 . من اگر می‌دانستم دنیا اینقدر شلوغ است - سایت عاشقانه 98 لاو
www.98love.ir/Forum/Post/88519
‎26 آوريل 2015 ... لعنت به اين زمونه اي كه مرد بودن درد داره نامرد بودن كيف لعنت به زمونه اي كه خوبي كردن
تاوان داره بدي كردن احترام لعنت به زمونه اي كه پاك بودن تنهايي ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,191
  • بازدید ماه : 2,191
  • بازدید سال : 25,264
  • بازدید کلی : 286,352