loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 88 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود



1 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود | ورزش 3
www.varzesh3.com/news/?itemid=1104647
7 مه 2014 ... تراشتگن 22 ساله گفت :« من همیشه مدیون مونشن گلادباخ هستم ولی این کار آسانی
نیست.انتقال من به بارسا 100 درصد نهایی شده است ولی همیشه خود را ...




2 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir/fa/news/.../تراشتگن-انتقال-من-به-بارسلونا-نهايي-مي‌شود
7 مه 2014 ... تراشتگن 22 ساله گفت :« من هميشه مديون مونشن گلادباخ هستم ولي اين کار آساني
نيست.انتقال من به بارسا 100 درصد نهايي شده است ولي هميشه خود را ...




3 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود | بارسانیوز
barcanews.org/post/17771
‎7 مه 2014 ... تراشتگن 22 ساله گفت :« من همیشه مدیون مونشن گلادباخ هستم ولی این کار آسانی
نیست.انتقال من به بارسا 100 درصد نهایی شده است ولی همیشه خود را ...




4 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می شود / ورزش ۳
khabarfarsi.com/ext/9139884
کد خبر: 1104647 زمان: 1393/02/17 08:48 تعداد بازدید: 366. تراشتگن : انتقال من
به بارسلونا نهايي مي‌شود. دروازه‌بان ملي پوش آلماني به طور رسمي اعلام کرد در پايان ...




5 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود
www.messi-10fc.rozblog.com/post/186
تراشتگن 22 ساله گفت :« من همیشه مدیون مونشن گلادباخ هستم ولی این کار آسانی
نیست.انتقال من به بارسا 100 درصد نهایی شده است ولی همیشه خود را یک گلادباخی می
...




6 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود - صفحه اول
xinniangwang.cc/view/index.php?id=922081
‎تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود · Tabnak 3, 6, 2015. دروازه‌بان ملي
پوش آلماني به طور رسمي اعلام کرد در پايان فصل بوندسليگا تيم بوروسيا ...




7 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود | بی باک نیوز
vista.ir/news/.../تراشتگن-انتقال-من-به-بارسلونا-نهایی-می‌شود
‎7 مه 2014 ... تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود. دروازه‌بان ملی پوش آلمانی به طور رسمی
اعلام کرد در پایان فصل بوندسلیگا تیم بوروسیا ...




8 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود | مثلث
vista.ir/news/.../تراشتگن-انتقال-من-به-بارسلونا-نهایی-می‌شود
‎7 مه 2014 ... تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود ... مطلوب و موجود تربیت فرهنگی-
هنری دانش‌آموزان و تبیین آن با توجه به مؤلفه‌های اصلی آموزش و پرورش ...




9 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود | میهن پست
mihanpost.com/تراشتگن-انتقال-من-به-بارسلونا-نهايي-مي/
تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهایی می‌شود. ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ 33 بازدید. روزنامه
بیلد آلمان نوشت مارک آندره تراشتگن که در این باشگاه پرورش یافته است پس از ۱۸ ...




10 . تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي ميشود - تالار گفتگوی نجف ...
www.nejebadiha.ir/thread6051.html
‎7 مه 2014 ... تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي ميشود روزنامه بيلد آلمان نوشت مارک آندره
تراشتگن که در اين باشگاه پرورش يافته است پس از 18 سال اين ...





11 . مونشن گلادباخ تایید کرد؛ حتی اگر بارسا نشد، تراشتگن در تابستان ...
www.isport.ir/.../مونشن-گلادباخ-تایید-کرد-حتی-اگر-بارسا-نشد-تراشتگن-در-تابستان-جدا-می-شود
‎با توجه به اینکه انتقال تراشتگن به بارسا در مراحل نهایی بود، اکنون آینده او نیز به
فرجام خواهی باشگاه بارسلونا گره خورده ... من نمی توانم تصور کنم که هیچ سناریویی
بتواند باعث ماندن او در اینجا شود." ... شما بنویسید: پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ 15:10.




12 . با تعلیق محرومیت بارسا، انتقال تراشتگن می تواند نهایی شود | طرفداری
www.tarafdari.com/.../با-تعلیق-محرومیت-بارسا،-انتقال-تراشتگن-می-تواند-نهایی-شود
‎23 آوريل 2014 ... با تعلیق محرومیت بارسا، انتقال تراشتگن می تواند نهایی شود ... گفته می شود الن
هلیلوویچ هم می تواند در تابستان سال جاری، به بارسلونای ب منتقل شود. ... من چند بار
کامنت دادم که نمی تونم اما پیگیری نشد به ایمیل مسولای سایت (در ...




13 . اخرین اخبار تیم بارسلونا - انجمن تخصصی فروم باز
forum-baz4.ir/printthread2804-29.html
‎5 جولای 2014 ... زوبيزارتا به همراه دو نفر از اعضاي کميته فني بارسلونا به نام‌هاي آلبرت والنتين و
نارسيس جوليا ... تراشتگن : انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود




14 . مطالب قدیمی‌تر - استقلال قهرمان
fcest.blogfa.com/?p=4
‎عليرضا حقيقي هم به جمع ملي‌پوشان اضافه شد ... تيم منتخب بازيکنان آزاد تراشتگن
: انتقال من به بارسلونا نهايي مي‌شود کشته شدن پسر مربي دروازه‌بان‌هاي نفت آبادان ...




15 . 90tv.ir :: عکس/ کری خوانی من سیتی برای بارسا
90tv.ir/news/66650/عکس-کری-خوانی-من-سیتی-برای-بارسا
‎21 فوریه 2015 ... عکس/ کری خوانی من سیتی برای بارسا ... به گزارش وبسایت نود ، پوستری با نام "
دنباله" که اشاره به حذف سیتی در مقابل بارسا در سال گذشته و انگیزه انتقامی این
تیم دارد ... جایزه برترین واکنش سال فوتبال اروپا به تراشتگن تعلق گرفت .... و
بیلبائو; ۰۱:۰۹ انتقال درکسلر به یووه تا ۲۴ ساعت آینده نهایی می شود؟




16 . فقط بارسایی ها بیان تو!
www.only-barcelona.blogfa.com/
‎توافقات نهایی با اتلتیکو برای انتقال آردا توران به بارسا. تاريخ : سه ..... مارک آندره
تراشتگن اعلام کرد با بارسلونا به توافقات نهایی رسیده است. به نقل از ... "من پیش
بینی می کنم مارک به همان باشگاهی که در رسانه های اسمش شنیده می شود بپیوندد. "




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,999
  • بازدید ماه : 7,999
  • بازدید سال : 31,072
  • بازدید کلی : 292,160