loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 19 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
فريادي در گلو



1 . فریادی در گلو - آهستان
ahestan.parsiblog.com/93228.htm
فریادی در گلو. یکشنبه 85 مهر 9 , ساعت 1:7 عصر. جنگ ما با عراق 8 سال به طول
انجامید . 8 سال سخت آنهم نه تنها با عراق بلکه به گواه آگاهان مسائل سیاسی و نظامی با
45 ...




2 . چه می پرسی ز فریادی که پنهان در گلو دارم - پشوتن
pashootan.blogsky.com/1392/11/01/post-462/
‎علیرضا تبری. چه می پرسی ز فریادی که پنهان در گلو دارم. که مهر خامشی بر لب ز بیم
آبرو دارم. وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی. گشاید عقده هایی را که پنهان در گلو ...




3 . زن؛ فریادی که هر روز در گلو خفه می شود! - شفقنا افغانستان - Shafaqna
afghanistan.shafaqna.com/.../7002-زن؛-فریادی-که-هر-روز-در-گلو-خفه-می-شود.html
‎زن؛ فریادی که هر روز در گلو خفه می شود! باری دیگر ۲۵ نوامبر، روز جهانی محو خشونت
علیه زنان رسید؛ ۲۵ نوامبر در افغانستان و جامعه سنتی کشورمان، در شرایطی فرا می ...




4 . بيانيه پيرامون بسيج همگاني و مشاركت الزامي در جنگ، فريادي در گلو
nedayeazadi.org/cd/fmi/bayanieh/66/html/022basij.htm
‎بيانيه پيرامون بسيج همگاني و مشاركت الزامي در جنگ. فريادي در گلو. مملكت آباد هر
خرجي بر آن تحميل كني تحمل مي‌كند و خرابي زمين منحصرا از تنگدستي اهل آن ناشي ...




5 . Nice stories - فریادی در گلو - داستان های زیبا
nicestories.mihanblog.com/post/129
18 ا کتبر 2013 ... فریادی در گلو. سلام بر هم وطن همیشه آشنا. وبلاگی ساختم و بر آن شدم تا فریاد های
خفته در گلو را با کلمات، نقش کنم تا شاید عقده ی دل وا شود،.




6 . چه میپرسی ز فریادی که پنهان در گلو دارم که مهر خاموشی - کلوب
www.cloob.com/.../چه_میپرسی_ز_فریادی_که_پنهان_در_گلو_دارم_که
‎10 ا کتبر 2012 ... چه میپرسی ز فریادی که پنهان در گلو دارم که مهر خاموشی بر لب ز بیم آبرو دارم میان
گریه میخندم میان خنده میگریم خدا را با خیال خویش خود اینسان ...




7 . ایسنا - فریادی که در گلو می‌شکند
isna.ir/fa/news/93070804836/فریادی-که-در-گلو-می-شکند
‎فریادی که در گلو می‌شکند. » سرویس: استان ها - قم. کد خبر: 93070804836. سه‌شنبه
۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴. 760.jpg. گوشهایش توان شنیدن ندارد اما احساسات ما را درک می‌کند، ...




8 . ღ بهــــــــــــــــار احسـاس ღ - فـــــــــــــــریادی در گلـــــــــو
l3aharrr.blogfa.com/post-25.aspx
‎ღ بهــــــــــــــــار احسـاس ღ - فـــــــــــــــریادی در گلـــــــــو - ღ تــــو مپنــــدار كــه
خامـــوشیِ مـــــن ، هــست برهـــانِ فرامــوشیِ مـــن ღ - ღ بهــــــــــــــــار احسـاس ღ.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 237
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,427
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,216
  • بازدید ماه : 5,216
  • بازدید سال : 28,289
  • بازدید کلی : 289,377