loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 21 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
آي دنيا با توام



1 . (((( من با توام ))))
ali-93.blogfa.com/
‎( من با توام )))) - دلسوز زنی هستم که زنانه ترین احکامش را مردان مینویسند... ... به
دنبال خود می کشد و ملاحظه ای که نگهش می دارد. [ سه شنبه ششم مرداد .... تا کجای دنیا آدم




2 . آهای با تو ام گوش کن!
gushkon.persianblog.ir/
‎ع بالی حبیبی. در فکر منی ای عشق من. لیلة ال-البسلک الالبیض. یک شب برایت
سفید می پوشم. وتصیر ملــکک والدینی تشهد. و تو پادشاه می شوی و دنیا نظاره گرند.




3 . دانلود آهنگ محسن یگانه به نام آی خدا دلگیرم ازت
www.presssong.ir/mohsen-yeganeh-ay-khoda-delgiram-azat/
‎چه اعتراف تلخیه انگار رسیدم ته خط. وقتی خلاصی از همست آی دنیا بیزارم ازت. ♫♫♫.
آی خدا دلگیرم ولی احساس غم نمیکنم. چون با توأم پیش کسی سر رو مو خم نمیکنم.




4 . من با توام - شوهر جان !
pws.blogsky.com/1392/02/31/post-777/
‎ایستادم به ارادت، چه بود گر بنشینی / بوسه ای بر لب عاشق چه شود گر بنشانی. می




5 . توانی ... گر به کنج بی کسی آمیختی با درد خویش / دلگران از مردم دنیا شدی من با توام
.




6 . دانلود آهنگ محسن یگانه به نام آی خدا دلگیرم ازت متن
radio-javan-irani.com/.../دانلود-آهنگ-محسن-یگانه-به-نام-آی-خدا-دلگ/
‎28 نوامبر 2014 ... چه اعتراف تلخیه انگار رسیدم ته خط وقتی خلاصی از همست آی دنیا بیزارم ازت آی خدا
دلگیرم ولی احساس غم نمیکنم چون با توأم پیش کسی سر رو مو خم ...




7 . ديوان ابوسعيد ابوالخير - رباعيات - قسمت ششم - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/003S
‎دنيا طلبان ز حرص مستند همه. موسي کش و فرعون ... مي رويم از آنسان که توام کاشته اي.
اي غم که حجاب صبر ... خواهي که بري به حال او با همه پي. رو بر سر مي حباب را بين که ...




8 . ديوان عراقي - رباعيات - قسمت اول - نوسخن
www.nosokhan.com/library/Topic/0SN8
‎زيرا که تو بس لايق حالي دل را. سوداي تو کرد لاابالي دل را. عشق تو فزود غصه حالي دل
را. هر چند ز چشم زخم دوري، اي بينايي. نزديک مني چو در خيال دل را. تا با توام، از تو ...
Images for آي دنيا با توام




9 . دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس با نام عاشقم
pop-music.ir/آهنگ-جدید-مهدی-مدرس-با-نام-عاشقم
‎ Rating: 4.3 - 25 votes25 مه 2014 ... متن آهنگ جدید مهدی مدرس با نام عاشقم : عاشقم ، عاشق اون لحظه ای که کنارتم. عاشق اون
نگاه بی قرارتم عاشقم. با توام با توام تا آخر دنیا با توام.




10 . عاشقانه - فروغ فرخزاد
farrokhzad-forough.persianblog.ir/post/100/
‎16 آوريل 2009 ... ... توام سنگین شده. ای به روی چشم من گسترده خویش ... با توام دیگر ز دردی بیم
نیست. هست اگر، جز درد ... رفته تا اعماق دنیا های من. ای مرا با شور شعر ...





11 . یه دنیا دلتنگی - با توام
donya821.blogfa.com/post/179
‎با توام. ای لنگر تسکین ! ای تکانهای دل ! ای آرامش ساحل ! با توام. ای نور ! ای منشور !
ای تمام طیفهای آفتابی ! ای کبود ِ ارغوانی ! ای بنفشابی ! با توام ای شور ، ای دلشوره
...




12 . negin_s: آی دنیا...با توام...حواست هست...یا فراموش کرده ای؟؟؟برو ...
cloob-fa.ir/view/post:31153
‎30 جولای 2015 ... آی دنیا... با توام... حواست هست... یا فراموش کرده ای؟؟؟ برو با هم قد خودت بازی کن... تو
کجا...اشرف مخلوقات کجا... حرمت نگه دار لعنتی. 3 امتیاز / 0 ...




13 . جنگجوی روشنایی - با توام ايرانه خانم زيبا! (دکتر رضا براهنی)
lightwarrior.blogfa.com/post-86.aspx
‎جنگجوی روشنایی - با توام ايرانه خانم زيبا! (دکتر ... بي‌تو گدايم ببين گداي كوچه‌ي
دنيا با توام ... خفتن و مردن درون چشم‌هايي كه در بُراده‌‌ي خونين مژگان مي‌گريند آي وطن!




14 . مرجع وب فارسی | با توام آی حضرت باران؛ظهر روز دهم کجا بودی؟!
namnamebaranepayiz.chess0831.ir/post-674351.html
‎تو که حال رباب را دیدی. تو به درد دلش دوا بودی. با توام آی حضرت باران. ظهر روز دهم کجا
بودی؟ وقتی آن روز رفت سمت فرات. در دلش غصه های دنیا بود. تو اگر در میانمان بودی.




15 . مهدی اخوان ثالث Quotes (Author of زمستان) - Goodreads
https://www.goodreads.com/author/quotes/125127._
‎یک فریب ساده و کوچک آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را جز برای او و جز با او نمی
خواهی. ... ای وای راستی ایا رفتی با باد ؟ با توام ، ای! کجا رفتی ؟ ای راستی ایا جایی
...




16 . غزل معاصر - فریدون مشیری (showing 1-33 of 33) - Goodreads
www.goodreads.com/topic/show/56008
‎اي نازنين كه هيچ وفا نيست با منت تو آسمان آبي آرام و ... بيمار خنده هاي توام بيشتر
بخند خورشيد آرزوي مني گرم .... ای شرار افشاند غنیمتی است که دنیا بهشت خواهد شد




17 . جستجوی بلاگ -با توام ای مه مهتاب شبان با توام زلف پریشان جهان بی ...
ahmadesmaeili.searchblog.ir/.../با توام ای مه مهتاب شبان با توام زلف پریشان جهان بی تو صد خاطره ام گریان است بی تو اشکم نف...
‎"تو" که از راز دلم با خبری!"تو" چرا رسم وفايت گم شد؟! برق چشمان سیاهت گم شد؟!با "
توأم " اي مهِ مهتابِ شبان...با " تو " اي زلف پريشان جهان... بي "تو" صد خاطره ام گريان ...




18 . دنيا كثيفه ، با اشكاي توام تميز نميشه ..... - پنجره ای به یک رویا
https://www.facebook.com/Window.To.A.../265027477030346
‎دنيا كثيفه ، با اشكاي توام تميز نميشه .. مادر < > ... پنجره ای به یک رویا · July 20,
2014 ·. دنيا كثيفه ، با اشكاي توام تميز نميشه .. مادر. <>. Like Comment.




19 . دانلود آهنگ زیبای عارف به نام سلطان قلبها
behmelody.org/1392/11/سلطان-قلب/
‎پیش عشق ای زیبا زیبا خیلی کوچیکه دنیا دنیا با یاد توام هرجا هرجا ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی دروازه‌های دلم را شکستی پیمان یاری به قلبم تو
بستی




20 . گنجور » باباافضل کاشانی » رباعیات
ganjoor.net/babaafzal/robba/
‎رباعی شمارهٔ ۱: گر با توام از تو جان دهم آدم را. رباعی شمارهٔ ۲: اندوه تو ... ب. رباعی شمارهٔ
۶: ای دل تو ز هیچ خلق یاری مطلب ... رباعی شمارهٔ ۳۷: چندین غم مال و حسرت دنیا چیست.





21 . با توام اي مهربانم | بدو بوسه دات کام
www.bo2bo3.com/1902/با-توام-اي-مهربانم/
‎15 آوريل 2015 ... صفحه اصلی / شعر ها / با توام ای مهربانم ... عاقبت باید رها شد روزی از زندان دنیا ... با:
خانه اي از جنس ايمان خط زمان خورشيد فروزان درياي جنون زندان دنيا ...




22 . شعر/ با توام باران، ظهر روز دهم کجا بودی؟ - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...
www.mashreghnews.ir/fa/.../شعر-با-توام-باران-ظهر-روز-دهم-کجا-بودی
‎تو به درد دلش دوا بودی با توام آی حضرت باران ظهر روز دهم کجا بودی؟ وقتی آن روز رفت
سمت فرات در دلش غصه های دنیا بود تو اگر در میانمان بودی شاید الآن عمویم اینجا بود




23 . عاشقانه های دل من(خدا و آرامش با او ) - با توام ای خدای مهربان
dear-me.blogfa.com/post-17.aspx
‎با توام اي غم، غم مبهم اي نمي دانم هر چه هستي باش اما كاش... نه جز اينم آرزويي نيست ...
یه مدته که احساس میکنم که تو دنیا غرق شدم یا بیهوده و خالی از خیلی چیزها شدم.




24 . توهمی به نام عشق !!!!! - بهترین بازیگر دنیا با توام...
www.2sensetive18.blogfa.com/post/68
‎توهمی به نام عشق !!!!! - بهترین بازیگر دنیا با توام... - ... ای کاش می شد فهمید در دل
آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشکتوهمی می ریزد
...




25 . هیس اره باتوام ازت بدم میاد
baranghamm.blogfa.com/
‎11 سپتامبر 2014 ... هیس اره باتوام ازت بدم میاد - جملات عاشقانه غمگیننننننن. ... ای اشک دوباره در دلم درد
شدی / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی .... دنیا متلاشی میشود.




26 . رویا باقری - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/رویا_باقری
‎دنیا برای عشق جای کوچکی بوده. بارفتنت شاید به من ... ای کاش میشد که شبیه تیغ
ابراهیم در لحظه ی آخر نمی .... یعنی از اینکه باتوام هرلحظه خوشحالم. وقتی که چشمت دم ...




27 . پیش عشق ای زیبا زیبا خیلی کوچیکه دنیا دنیا با یاد توام هر ... - هم میهن
www.hammihan.com/post/6513140
‎پیش عشق ای زیبا زیبا خیلی کوچیکه دنیا دنیا با یاد توام هر جا هر جا ترکت نکنم.




28 . ما سربازان داعش بار سنگینی را بر دوشمان تحمل می کنیم!
www.daesh.ir/1393/06/.../ما-سربازان-داعش-بار-سنگینی-را-بر-دوشمان/
‎14 سپتامبر 2014 ... با تو ام خوک کثیف حیف که این اسم رو خدت گذاشتی میدونم از کجا داری کامنت میدی
اگه دل جیگر شو داری ادرس ...... ای مردم دنیا مامنتظران امام زمان هستیم.




29 . متن کامل ترانه های فرهاد - فرهاد مهراد/Farhad Mehrad
kolbedel.persianblog.ir/page/matn
‎ای زندگی بیزار از توام و بیزار از این حالا بیگانه ام باسیمای تو دیوانه ی دنیای تو. ...
دستان نااهل تو باید مثل هر عاشق رها باشد. تو هم از ما نبودی! تو هم با من نبودی یار! ای
آوار! ای سیل مصیبت‌بار! شبانه ..... شراب که از اون لولیم تو این دنیا وقتی خوردیم ...




30 . درد دل با خدا اه ای خالق ما با توام که دادی این دنیا - کلوب
www.cloob.com/u/shahin.../درد_دل_با_خدا_اه_ای_خالق_ما_با_توام
‎6 جولای 2008 ... اه ای خالق ما با توام که دادی این دنیا رو به ما ببین انسان چی شده دنیای خوب تو بیهوده
شده کاشکی نبود این دنیا کاشکی نبود کسی مثل من تنها





31 . سلطان قلب‌ها (ترانه) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/سلطان_قلب‌ها_(ترانه)
‎سرشارم از آرزو و تمنا, ای یار زیبا. یه دل می گه برم برم, یه دلم می گه نرم نرم. طاقت نداره
دلم دلم, بی تو چه کنم. پیش عشق زیبا زیبا, خیلی کوچیکه دنیا دنیا. با یاد توام ...




32 . قلب من چشم تو - سید علی صالحی
negahivayadi.blogfa.com/cat-20.aspx
‎باري اي عشق ، اکنون و اينجا ، هواي هميشه‌ات را نمي‌خواهم نشاني خانه‌ات .... من با توام مي
خواهم آغشته عطر تو زندگي کنم اين رد عطر توست که از حيرت بادهاي شمالي شب را به ...




33 . قلبی خسته از تپیدن
www.atrebaroon.blogfa.com/
‎برچسب‌ها: حتما در این دنیا جایی هست, که لحظه ای به دور از هیاهو من و تو, مـــــا شویم حتما
... برچسب‌ها: تمام راه با توام, با تو پرندگان را تماشا می کنمبا تو زیر سایه ی درخت, ...




34 . با توام دنيا... - ایمپریا
imperia.ir/poems/love-poems/combined-with-the-world
‎1 آگوست 2015 ... با توام دنيا... آري با تو با من چه كرده اي؟؟ گم كرده ي راهم.. درگير تنهايي گم شده در روبا
روياي تكراري غرق شدم در عشق "عشق نافرجام" نبودنش اينجا




35 . حرفهای نگفته ام با تو
baharhaghshenas.blogfa.com/
‎دلتنگ توام که زودآمدی اما هر گز نرفتی. هنوز تورا باردارم. ای عجیب ترین حس دنیا.
عصای پیری ام را کجا بردی؟!... بالا می آورم همه چیز را. طعم این روزهابدجور تلخ شده.




36 . دانلود آهنگ با توام ای زمونه از علی داریانی - دانلود موزیک
music10.ir/song/9760/ba-toam-ey-zamouneh
‎پخش و دانلود آهنگ زیبای با توام ای زمونهاز علی داریانی - دانلود آهنگ جدید. ... جوزانی به
عنوان مردی که بالاخره با گذراندن تجربیات مختلفی در همه جای دنیا، ولی هم‌چنان آن روح ...




37 . پایان ماراتن مذاکرات، توام با برد است یا باخت؟ - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/435666/Politics/parties
‎13 جولای 2015 ... در آخرین روز از مذاکرات هسته ای ایران با 1 5 در وین، تیتر نخست اکثر روزنامه های
کشور به این موضوع اختصاص یافته بود. ... پایان ماراتن مذاکرات، توام با برد است یا
باخت؟ سیاست > احزاب ... باید ایران رابطه اش رو با همه دنیا حسنه کنه.




38 . دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام عاشقم
nicmusic.org/1393/03/دانلود-آهنگ-جدید-مهدی-مدرس-بنام-عاشقم/
‎ Rating: 1 - 1 vote26 مه 2014 ... دانلود آهنگ عاشقم «. متن آهنگ عاشقم از مهدی مدرس : عاشقم ، عاشق اون لحظه ای که کنارتم
عاشق اون نگاه بی قرارتم عاشقم با توام با توام تا آخر دنیا با توام




39 . عاشقم عاشق اون لحظه ای که کنارتم عاشق اون نگاه بی قرارتم عاشقم با ...
www.tak3etare.ir/.../عاشقم عاشق اون لحظه ای که کنارتم عاشق اون نگاه بی قرارتم عاشقم با توام با توام تا آخر دنیا با توام توی بیداری ...
عاشقم عاشق اون لحظه ای که کنارتم عاشق اون نگاه بی قرارتم عاشقم. با توام با توام تا
آخر دنیا با توام توی بیداری و رویا با توام با توام. مگه میشه تو نباشی یا بخوای ازم ...




40 . درباره مولانا - Maulana House
www.maulanahouse.com/fa/درباره-مولانا/
‎من با تو چنانم ای نگار ختنی. کاندر غلطم که من توام یا تو منی ... بام دنیا..و بلخ شریف
هم میگویند پدر مولانا بهاءالدین محمد معروف به سلطان العلما خطیب و دانشمند بزرگ ...





41 . Negar me - هرجای این دنیا که باشی ، من با توام ، تنهای تنها ...
negar.me/
‎ای یار غلط کردی با یار دگر رفتی. از کار خود افتادی در کار دگر رفتی. صد بار
ببخشودم بر تو به تو بنمودم. ای خویش پسندیده هین بار دگر رفتی. صد بار فسون
کردم ...




42 . هان با توام ! مپيچ سر و رخ نهان مکن(حسین جنتی)
pichak.iran.sc/m/posts/2819
‎هان با توام ! مپيچ سر و رخ نهان مکن! تاچند نشنوي که چنين و چنان مکن؟ اي پير
کارکشته که خود "زنده اي هنوز" خود را چنين مليجک مُشتي جوان مکن. دنيا دني ست ،
خوبترک ...




43 . افزايش ثروت، افزايش روزي، سعادت دنيا و زندگي توام با آرامش و آسايش ...
hadianalborz.ir/1394/.../افزايش-ثروت،-افزايش-روزي،-سعادت-دنيا-و/
‎14 آگوست 2015 ... افزایش ثروت، افزایش روزی، سعادت دنیا و زندگی توام با آرامش و آسایش از ... فیلم
محمد(ص) در سینما هجرت کرج اکران می‌شود · تصادف زنجیره ای در آزاد ...




44 . فاضل نظری...شعرهای جدید
emperorcries.blogfa.com/
‎امید به اینکه سال توام با سلامتی و دوستی و همراه با موفقیت را آغاز و به پایان ببرید.
... اگر جای مروت نیست با دنیا مدارا کن ... ای من، به آخرین شب دنیا خوش آمدی.




45 . هی خره با توام !!!
sahratagmtgs.blogfa.com/
‎گذشته ای که پر از آدم های آشنا و دوستی های عمیق و لحظه های خوبه ... چرا . .... باور کن!
قدیما یه خر ریش سفیدی بود همیشه این حرفو می زد..!!! هی خره!!! با توام!!!... تاريخ ...




46 . جمله های زیبا برای عزیزترین معلم دنیا
a-marzeih.blogfa.com/cat-9.aspx
‎با توام ای لنگر تسکین! ای تکان‌های دل! ای آرامش ساحل! با توام ای نور! ای منشور! ای
تمام طیف‌های آفتابی! ای کبود ِ ارغوانی! ای بنفش ابی! با توام ای شور، ای دلشوره‌ی ...




47 . شعرهای ماندگار - محمد علی بهمنی
akhavanmohamad.blogfa.com/cat-1.aspx
‎15 ژانويه 2014 ... شعرهای ماندگار - محمد علی بهمنی - مجموعه ای از برترین شعرهای شاعران مختلف - شعرهای
ماندگار. ... اسیر سحر کلام توام، بگو بنشین. مطیع برق پیام ... که رقص شعله ات در
پیچ و تابش دود با خود داشت ... دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است!




48 . هزار و یک آهنگ دانلود آهنگ توی گسترده ی رویا (با تو ام ای که تو فکرت ...
www.1013mp3.ir/?p=20095
‎مطالب مرتبط دانلود آهنگ اگه دنیا رو بری بگردی میدونم نرفته بر میگردی – دارمت ...
مطالب مرتبط دانلود آهنگ در عشق سلیمانم (سر گشته) از شهره دانلود آهنگ با تو ام با تو
...




49 . با توام ایرانه خانم زیبا» از رضا براهنی - Deutsche Welle
www.dw.com/fa-ir/یک-دقیقه...با-توام-ایرانه...زیبا.../a-6377272
‎29 دسامبر 2010 ... بی‌تو گدایم ببین گدای کوچه‌ی دنیا با توام ایرانه خانم زیبا ... خاطره‌ای از تو هیچ
نیاید خویش بیایی عور بیایی فکری هیچم کنی هم تو کنارم با توام ای ...




50 . شب 4 محرم 91: با توام ای دشت بی پایان سوار ما چه شد؟ - میثم مطیعی
https://www.rasekhoon.net/.../شب-4-محرم-91-با-توام-ای-دشت-بی-پایان-سوار-ما-چه-شد-میثم-مطیعی/
‎19 نوامبر 2012 ... شب چهارم محرم 1434 - هیأت میثاق با شهدا / دانشگاه امام صادق علیه السلام. ... معروف
ترین مرگ های انسان توسط حیوانات · برترین مخترعان جوان دنیا انتخاب شدند ·





51 . دورترازخودم - با توام و پنجره ای که ...
akbarfarhadi.blogfa.com/post-30.aspx
‎امیدوارم که سال خوبی توام با موفقیت داشته باشین . ... با توام و پنجره ای که بازه
نفس چه خوبه تو هوای تازه. با تو ... تویی که " دور تر از خودم " دیگه نیست ... تا آخر ِ
دنیا.




52 . غزلخانه - من با توام
ghazalkhane.mihanblog.com/post/761
‎31 مه 2012 ... ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام خسته دل از هر كه ، وز هر جا شدی من با توام. گر به
كنج بی كسی آمیختی با درد خویش دلگران از مردم دنیا شدی من با ...




53 . و خداوند سکوت را آفرید
talangooor.blogfa.com/
‎بعضي سکوت را به رشوه اي کلان مي خرند و با سودي سرشار، به اسـم حق السکوت، مي
فروشانند بعضـــي بـــا سکوت .... دنیا همونه که پیش از این بود: ... از سفينه اي كه مي
رود به سوي ماه از مسافري ...... اینک من در درگاهِ تو هستم و بیچاره ی تو ام در درب خانه ی
تو.




54 . سایه به سایه با توام - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/chashmebaz1/201531371857.html
‎فرزندان همه به گونه ای تربیت شده اند که بهتر از ایشان نمی توان یافت. ... و از زن در
دنیا به عنوان جفت و همسر مرد یاد می شود که باید با تکیه بر مرد و قوامیت او به کمال ...




55 . خدایا با توام حواست کجاست
www.farshad3nter.blogfa.com/
‎چقدر سخت است ۳۶۵ روز از سال را با خیال کسی زندگی کردن. ... ((ای کاش هیچ گاه
نگاهمان با هم آشنا نشده بود… ای کاش ... اگه قرار باشه ظرف 24 ساعت دنیا به پایان
برسه




56 . غریبه ای آشنا
www.garibeiashena.blogfa.com/
‎غریبه ای آشنا - دلم برای حضورت عجیب دلتنگ است. ... در گلو داریم یک دنیا صدایی
منجمد. کاش هرگز دل به این .... مي روم گر چه ظاهرا بي تو ،با توام با تو هر كجا باشم.




57 . میدونم توام مثل من تنهایی
www.venosraha.blogfa.com/
‎با دنیا عوض نمی‌کنم؛ بگذار یادم بماند.. تنهایی ام..، ماندنی تر از توست! یادم باشد
نفسی بودم.. که با رفتنم..، جان تازه ای خواهی گرفت..!! دوشنبه نهم دی ۱۳۹۲ 22:44 |-
raha ...




58 . بیمار خنده های توام بیشتر بخند
asheghetoam.blogfa.com/
‎بیمار خنده های توام بیشتر بخند - بیمار خنده های توام بیشتر بخند. ... لب باز کن ای
آنکه لبت با دم گرمش عمری به دم گرم مسیحا ... کی غیرِ تو اینگونه به دنیا زده طعنه !




59 . گنجینه ی بهترین شعرها - اشعار علیرضا آذر
temenna.blogfa.com/category/123
‎ای شعله به تن،خواهرِ نمرود بگو. دیوانه تر از من چه کسی ... با تو ام ای شعر به من گوش
کن. نقشه نکش حرف نزن گوش کن ... از همه جا رانده ی دنیا شدم. "ماهی برگشته ز دریا شدم.




60 . ای کریم ! بی نگاه لطف تو هیچ کاری به سامان نمی رسد ، نگاهت را از من ...
sobhan454h.persianblog.ir/
‎10 جولای 2011 ... اگر من بد بنده ای هستم تو نیکو خدا هستی ، پس با من آن کن که سزاوار مقام ... و با خدا
گفتم" ای پدر من فرزند توام تو با رحمت ومحبت مرا به دنیا آوردی.





61 . دل سنگ ترین دختر دنیا - هی با توام...
goleyakh1980.blogfa.com/post/253
‎دل سنگ ترین دختر دنیا - هی با توام... - ... انرژی والیبال ایران هسته ای بود!!! میدونم
دیره ولی ... هی با توام... عقاب همیشه تنهاست. حالا شما جوجه رنگیا. هی ریلیشن بزنید.




62 . ای عشق!مگر مسخره ی دست توام؟ - شعرهایم با گویش همدانی
www.leilakhalilikhoo.blogfa.com/cat-1.aspx
‎به روز مَ بینیشی و بیگیره اَ دنیا جِرِت. ایناره گفدَم بدانی چِقذ دِلُم خونه اَزِت. دلُم ماخوا
بازم بگم اَ راسی لِشِّ خِوِرِت. نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1389| ...




63 . ای چشم توام پیمانه - مه و مهر - بلاگفا
mahomehr570.blogfa.com/tag/تصنیف
‎ای چشم توام پیمانه، همسنگ دوصد خمخانه همه شور عشق و مستی‌ام از یک نگاه تو. از هر دو
جهان بیگانه، شد خانه‌ی دل میخانه چو تویی کنارم، غم ندارم، در پناه تو با تو دنیا، باغ ...




64 . جهان بین - دانلود آهنگ بگو کجایی (به سوی تو) با صدای کورس سرهنگ‌زاده
www.jahanbinnews.ir/vdcaa0n6.49n6y15kk4.html
‎15 ژ
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 820
  • بازدید ماه : 820
  • بازدید سال : 23,893
  • بازدید کلی : 284,981