loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 34 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)
سيرم از دنيا



1 . خدایا سیرم از دنیا
khateratesookhteh.persianblog.ir/
‎1 ژانويه 2014 ... خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار خسته ام یا طلبم را بده یا طلبت را بگیر....
نوشته هایم را می خوانی… و می گویی: چه زیبا! راستی… دردهای آدم ها ...




2 . خسته ام از این دنیا
www.goodh.blogfa.com/
‎خسته ام از این دنیا - "افسوس که روزگارم بر خلاف آرزوهایم گذشت"‎هفته سوم آذر 1388 - ‎هفته دوم آذر 1388 - ‎هفته دوم تیر 1392 - ‎هفته چهارم آذر 1393




3 . مرداد 1391 - دل شکسته ی روزگار
www.delshekasteroozegar.blogfa.com/1391/05
‎زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ... من خسته ام...
خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام. [ شنبه بیست و یکم مرداد 1391 ] [ 0:5 ] [ شهرزاد ].




4 . ای خدا دلگیرم ازت...ای زندگی سیرم ازت
tahe-khat.blogfa.com/
‎9 دسامبر 2011 ... اونی که وقتی تو جاده اون پارک جنگلی دستاتو گرفته بود حس کرد دنیا مال اونه ... توی
این دنیا بهم نرسیم ولی بدون عاشقا تو اون دنیا بهم می رسن پس من




5 . کلبه غم های من.....!!! - توکل به خداوند
kolbe-bekasi.blogfa.com/post/34
‎از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ... من خسته ام... خدایا کمکم کن
خیلی وقته تنهام..... تنهـــايي..... تنهـــايي را دوسـت دارم زيـرا بي وفــــا نيست .




6 . دانلود آهنگ مجید علی اکبری به نام از دنیا سیرم - آوا موزیک
avamusic.ir/7723/دانلود-آهنگ-مجید-علی-اکبری-به-نام-از-دنی/
‎پخش آنلاین و دانلود آهنگ جدید مجید علی اکبری با نام از دنیا سیرم با کیفیت بی
نظیر ... شما میتوانید آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از دنیا سیرم از مجید علی اکبری را
هم ...




7 . شعر نو سیرم از دنیا
www.shereno.ir/list/سیرم از دنیا.html
‎ای وای کزین دنيا سيرم به خدا سيرم! در اوج جوانی من بشکسته دلی پیرم! مارا گله ای
نبود از خلق جهان آخر عمریست که من با خود هی قهرم و درگیرم مارا به خدا روزی یک بال و ...




8 . از دنیا سیرم! | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
moshavereh.porsemani.ir/content/از-دنیا-سیرم-0
‎از دنیا سیرم! باسلام من جوانی هستم که حدود یک سال است اززندگی سیر شده ام دنیا
رادوست ندارم میدانم از افرینش من هدفی بوده اما مگر لطف و عنایت اجباری است. من تحمل ...






10 . زمزمه دل - خدایا از دنیا سیرم
zemzemeyedell.blogfa.com/tag/خدایا-از-دنیا-سیرم
‎زمزمه دل - خدایا از دنیا سیرم - نشنو از نی ، نی نوای بی نواست ، بشنو از دل ، دل حریم
کبریاست - زمزمه دل.





11 . دنیایم باتو زیباست - سیرم از دنیا
mouna.mihanblog.com/post/144
‎7 آوريل 2012 ... باز هم دلم گرفته خدایا چرا این روز ها همه اش بدمی بینم چرا. خدایا دنیایت تا ته نامردی
مگه نه؟ خدایا در دنیای تو هم محبت را هم با خیانت میفروشند.




12 . خدایا خسته ام... - بیتوته
www.beytoote.com/fun/visual/tired1-readable.html
‎ای خدایم دیگر از. زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن




13 . صدایم ... من خسته ام... خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام. منبع: qametanhaii.blogsky.
com.




14 . (دختر بچه ای که در خیابان تهران میخواند ) دنیا ز تو سیرم - آپارات
www.aparat.com/.../(دختر_بچه_ای_که_در_خیابان_تهران_میخواند_)_دنیا
‎5 مارس 2013 ... نظام الاسلامی نمیدونستم عنوان این فیلم رو چی بذارم فکر کنم بدون شرح بهترین
عنوان بود به هر حال عنوانش دختر بچه ای که میخواند(بچه های خیابان)این ...




15 . بی تو از دنیا سیرم - آپارات
www.aparat.com/v/VZIFs/بی_تو_از_دنیا_سیرم
‎11 دسامبر 2014 ... تلویزیون اینترنتی رضوی نوحه " بی تو از دنیا سیرم" با صدای سید مهدی میراماد بی
تو از دنیا سیرم امام حسین ع , محرم , سید مهدی میرداماد , , تل.




16 . لطفا کسانی که مثل خودم از زندگی خسته شدن وارد شن - تالار گفتگوی ...
www.iran-forum.ir/thread-84620.html
‎23 سپتامبر 2010 ... از دست همه خسته ام ... از دست روزگار بی معرفت ، از دست مردم بی معرفت ، ای خدايم
ديگر از زندگی سيرم ... از خودم سيرم ... از دنيا سيرم...ای خدايم گوش کن ...




17 . دانلود آهنگ جدید مجید علی اکبری به نام از دنیا سیرم :: دانلود آهنگ های جدید
bir3da.blog.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مجید-علی-اکبری-به-نام-از-دنیا-سیرم
‎2 مارس 2015 ... دانلود آهنگ جدید مجید علی اکبری به نام از دنیا سیرم | دانلود با ک یفی ت ۱۲۸ و ۳۲۰ |




18 . دانلود آهنگ جدید مجید علی اکبری - از دنیا سیرم
dornamusic.com/majidali-akbari-az-donya-siram/
‎دانلود آهنگ جدید از دنیا سیرم مجید علی اکبری به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کد
آهنگ و دانلود با لینک مستقیم Download New Music MajidAli Akbari Az Donya ...




19 . دانلود آهنگ دنیا ز تو سیرم قاسم جبلی متن - SongText.in
songtext.in/40087_دنیا-زتو-سیرم-قاسم-جبلی.html/
‎دانلود آهنگ دنیا ز تو سیرم قاسم جبلی متن,دانلود آهنگ دنیا ز تو سیرم قاسم جبلی,
متن آهنگ دنیا ز تو سیرم قاسم جبلی,تکست آهنگ دنیا ز تو سیرم قاسم جبلی.




20 . donya ze to siram - YouTube
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 964
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 24,037
  • بازدید کلی : 285,125