loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 15 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
خدايا تو نگهدار زندگيمان باش که بهتريني



1 . زندگی با رنگ خدا
arameshman.mihanblog.com/
‎زندگی با رنگ خدا - - زندگی با رنگ خدا. ... خدایا تو نگهدار زندگیمان باش که بهترینی.
[ سه شنبه 27 ... احساس میکنم این همه ارامشو خوشبختی رو فقط میشه تو خواب دید




2 . طاهره اسلامی - مناجات نامه
ahourayi.blogfa.com/author-ahourayi.aspx
‎خدای خوبم ، تو بهترین وجود این هستی بی انتهایی . همیشه با من باش و مرا با خود نگه
دار . کمکم کن در همه جا و همه قدم هایم با تو باشم آنگونه که تو می خواهی و تو راضی هستی
...




3 . فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
‎و بعد از این که معلم ورقه ها رو تصحیح میکنه اون بهترین نمره رو میگیره! … … ...
همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه نه بازی… —. از
پل نامردان .... نگهداری ثروت به مراتب دشوار تراز کسب آن است. گورکی. — .... و افرادی
که مخالف با عقیده ی ما هستند، به ما دانش. —. خدایا…. “قربت” را نصیبم کن… “غربت”
را ...




4 . دی ۱۳۹۲ - آشیان وفا - بلاگفا
www.baranraze.blogfa.com/1392/10
‎18 ژانويه 2014 ... به هر که دوست داری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر. و به هر کس ... خدایا! تو
آنچنانی که من دوست دارم مرا آنچنان کن که خودت دوست داری. ... بگذار آدمها تا می توانند
سنگ باشند تو از نژاد چشمه باش. ... تو بهترین گل میان شهر گل هایی تو رنگ آفتابی
شب. که ... خانه ی دلت را برایش نگهدار پذیرایی از تو با خدای مهربان است.




5 . چند قدم تا خدا
www.fatima2010.blogfa.com/
‎او از تو نگهداری خواهد کرد. ... کودک سرش رابرگرداند وپرسید: “شنیده‌ام که در زمین
انسانهای بدی هم زندگی می‌کنند. ... کافی است به خودت ایمان داشته باشی و به معجزه مهر .
... خدایا مرا ببخش ... به خاطر تمام روزهایی که تو برای من بهترین ها را خواستی و من
برای.




6 . اس ام اس زیبا با موضوع خداوند (6) - بیتوته
www.beytoote.com/fun/sms/beautiful-sms6-god.html
‎جدیدترین و خنده دارترین جوک های لاین و واتس اپ بهترين محله دنيا و همسايه هارو ما داريم
. ... خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . ... تا کسی که در آسمان است به تو رحم کند . ...
زندگیتان سرشار از رحمت خداوند باد . .... تزئینات عقد و عروسی · شستشو ، نظافت ،
لکه گیری · نکات مهم آشپزی · هنر در خانه · نگهداری مواد غذایی · مهارتهای زندگی · متفرقه.




7 . بایادخدادلهاآرام میگیرد
www.alisadoyek.blogfa.com/
‎باید خدا را در کل زندگی پخش کرد و در هر بخش از زندگی و فکر و کارمان سهم خدا را هم در
... رحمت تو همه چيز را زيبا مي كند ، هنگامي كه مي لغزيم .خدايا ! با آزموني رويارو هستم
..... و مهربونیت بیشتر پی بردم و فهمیدم بیشتر از اون چه که هستی باید مهربون
باشی ..... به سخن می آمدند ، می گفتند خبر ما به شما این است که بهترین توشه قیامت
تقوای ...




8 . خدا - تا دیدار یار - بلاگفا
tadidareyar.blogfa.com/tag/خدا
‎خدایا مثل همیشه هوای این مخلوق کوچکت را داشته باش... این حس کوچک ... خدایا... نیازمند
به تو ام ... ای بهترین ... ای مهربان ترین... و چه خوب که به تو نیازمندم... به تویی که ...




9 . اردیبهشت 1390 - خـلوت با خــــــــــــــــــــدا
taa-khoda.blogfa.com/1390/02
‎بهترین ها را در لحظه لحظه زندگی ام به من هدیه کنی . و بگذار تا ... در لحظه لحظه ی زندگی
ام همراهم باش و هدایتگرم باش. ... خدایا !...بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام
میگیرد ...و مگذار ! تو را قسم به خداییت مگذار گناه. کنم. ... با من که تنها تو نگهدار منی
!




10 . (((جملاتی خاص))) - چیدان
cheddan.persianblog.ir/tag/ـــ(((جملاتی_خاص)))ـــ
‎"فکر می کنی چه کسی هستی که زندگی مرا قضاوت می کنی؟ می دانم که ... "سخت است
همزیستی دائم با کسانی که دغدغه‌هایت را نمی‌فهمند، امّا عزیزانِ تو اند." گابریل .... "





11 . ღ پسرم دنیای من ღ - دلنوشته های مادرانه
simna.blogfa.com/category/2/دلنوشته-های-مادرانه
‎19 نوامبر 2013 ... میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی ... یکی می آید که تو به لطف بودنش
بهترین حس ها راتجربه می کنی وبه ضمانتش وام مادرانه میگیری.




12 . چرا دعايم مستجاب نمي شود | پرسمان دانشجویی اخلاق
akhlagh.porsemani.ir/node/277
‎اغلب کساني که در مورد اجابت دعاي خود اعتراض مي کنند و مي گويند چرا دعايم اجابت ....
«عمري هر چه خدا گفت گفتم چشم و انجام دادم، حالا من به خدا گفتم: خدايا مادر اين بچه را ...
بسا باشد که چیزی بخواهی و به تو داده نشود امّا دیر یا زود بهتر از آن به تو داده شود، یا
.... باش، اون موقع خدا هم کمکت می کنه و مطمئن باش زندگی این دنیات رو هم به بهترین ...




13 . گنجینه اس ام اس
dgmohammad407.blogfa.com/
‎بچرخانم اما یکی هست که بر همه چیز تواناست تو را با تمام. خوبیهایت به ... بهترین
های دنیا بدون آنکه صاحبشان باشی. ============================== ۳ـ چه
اشتباه بزرگیست تلخ کردن زندگیمان برای. کسی که در .... خدايا بجز خودت به
ديگري واگذارش نكن تويي پروردگارش به ... را قدر میدانم و آنرا در سیلوی جان نگهداری
خواهم کرد.




14 . آرزوی گمشده - اس ام اس
www.banksmsiran.blogfa.com/cat-1.aspx
‎خدايا،جهنمت فرداست. ... حقيقت را کسي ميگويد که براي تو زندگي مي کند ? .... از در
برانـش تو نيـکي کن يه ياران زبـاني وليـکن يـار جـاني را نگهدار به پـايش ... اگه دردي
تو پاهات حس مي کني، اگه احساس مي کني خيلي خسته اي مطمئن باش که مريض نيستي.
...... بهترين دوست اگه نيستي، لااقل بهترين دشمن باش، غمخوارم اگه نيستي، لااقل ...




15 . نامه هاى پست نشده به خدا [بایگانی] - صفحه 3 - Ashpazaneh | آشپزانه
www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-144-p-3.html
‎20 ا کتبر 2013 ... خداوندا دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست، با لا لایی مهربان خود ،آرام
کن تا وجود ... چی رو خراب کردم ولی تو خدایی مهربونی عزیزی منو ببخش و دوباره اون
زندگی قشنگو و شیرین و ... تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم.... خدایا ! مواظبم باش
! مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش ! ... با من که تنها تو نگهدار منی !




16 . سخنان حکمت آمیز - شعرهای ناب
moharamghorbani.blogfa.com/category/14
‎من که. نمی خواهم موشک هوا کنم . می خواهم در. روستایمان معلم شوم . دکتر جواب داد : تو اگر
... من در زندگی ام کاری نکرده ام که سزاوار توجه یک فرشته باشم. ... فرشته به او می
گوید: فقط کافی است در زندگی ات یک کار خوب انجام داده باشی، و همان یاری ات می کند.
..... زمانی می اندیشیم بهترین راه کمک به بیچارگان آن است که الگوی خوبی برای آنها ...




17 . مطالب قدیمی‌تر - ناکجاآباد
talangor20.blogfa.com/?p=2
‎خدایا... مواظبم باش! تو هستی ! .... در تار و پود لحظاتم... تنها تو ...!! خدایا... چشمانم را از
من مگیر. ... بهترین ها را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن . ... با من که تنها تو نگهدار
منی ! ... زندگی یعنی بخند هر چند غمگینی، ببخش هر چند مسکینی، فراموش کن هر چند ...




18 . فاضل نظری - بهترین شعرهایی که خوندم
nice-poem.persianblog.ir/tag/فاضل_نظری
‎با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج. حرفی بزن ای قلب مرا ... زندگی چون ساعت شماطه
داره کهنه ای. از توقف ها و رفتن های ... ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار .... جان مرا مگیر
خدایا که بعد ِ مرگ. در برزخ و ... شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی. تا نسیم از ...




19 . 101 روش برای زندگی بهتر - ویکی راهنما
wikirahnama.com/Cat2.aspx?content=101-روش-برای-زندگی...
‎1- با تمام وجود قبول کن و باور داشته باش که در پس هر اتفاق ساده، هر جاندار، هر گیاه و
... که چقدر فضای زندگی تو زیباتر می شود، تمام زمان و انرژی را که برای جابجایی،
نگهداری ... در بهترین شرایط زندگی، چه مادی و چه معنوی، اگر همسایه ات از بودن در کنار
تو .... پنج دقیقه محل را ترک کن، از خداوند بپرس:"خدایا، چرا اکنون در این موقعیت
هستم؟




20 . با تو خواهم ماند
www.najmehnasiri.blogfa.com/
‎3 جولای 2013 ... و خدایا تو بهتر میدانی. آنچه در درونم است ... تو با این همه زیبایی. منو این همه تنهایی ...
بزرگترين اشتباهي كه ما آدما تو رفتارامون انجام میدیم اینه که: ... تو که شاد باشی دنیا





21 . متون زیبا - نسیم خوش روزهای زندگی
amirbaratnia.persianblog.ir/tag/متون_زیبا
‎همیشه در انتظار به پایان رسیدن روزهایی هستیم که بهترین روزهای زندگی‌مان را ... خدایا
وقتی تو پشتمی مهم نیست کیا جلوم هستن … خدای خوب من زندگی به سختی اش می ارزد
..... زندگی قانون باورها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش که لایق بهترین هایی .




22 . معجزه کلمات - جملات زیباآرامش
haramonline88.blogfa.com/tag/جملات-زیباآرامش
‎بعد هرکه سر راهت قرار گرفت یه شاخه مهربونی از تو دلت بهش هدیه کن …اره یه لبخند
… .... چون وقتی که تو شکرگزار باشی، غیر ممکن است که احساس. غم و غصه بکنی یا
...




23 . جای پای باران
aliasghar0123.blogfa.com/
‎جای پای باران - ✿دوستدار آرامش و لبخند✿نوید بخش یك زندگی با نشاط✿محیطی زیبا
وآموزنده. ... هرگز فراموش نکن ، هر چه که اتفاق بیافتد تو همواره در آغوش خدا هستی ...
خدایا کاش فقط یک بار دیگر .... بهترین هرآنچه هستی باش … " زندگی ..... ایمان را
نگهدار.




24 . sar kari - مجتبی فتاحی Weblog
zamini.gohardasht.com/
‎که بخشاینده ای غیر از تو برای من نیست ای بی نهایت رحیم. ... در لحظه لحظه ی زندگی
ام همراهم باش و هدایتگرم باش. ... با من که تنها تو نگهدار منی ! ... خدایا !... همراه همیشگی ام
باش و بهترین ها را مثل همیشه به من هدیه کن ... من بی تو هیچم ای خدای بیکران مهربان.




25 . عاشق تنها
ali3parvaz.blogfa.com/?p=3
‎و زندگی نگریستن در چشم کودک یتیمی است که از پس پرده ی شوق به انسان می نگرد
! ... در برابر دنیایى که گرفتارى آن مانند خواب هاى پریشان شب مى گذرد شکیبا باش
… ..... زنده ماندن به من می‌داد از این فرجه(فرصت) به بهترین وجه ممکن استفاده می‌کردم.
.... خدایا وقتی تو میدانی نیازم چیست دردم چیست چگونه میتوانم به دیگری بگویم که
...




26 . ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
be5tpoems.blogfa.com/
‎دفاع از شط شناسنامه نمیخواد. رِفیقاش ... فراموش نکن تو باید مثل انسان زندگی کنی .
" صابر ابر " .... حتی سوالاتِ کتابِ تستِ کنکورت / - عاشق که باشی - بیت های
محشری دارد .... خدایا دایره عزیزانم که پیش خودت بردیشان دارد کم کم بزرگ می شود ها .




27 . بهار مرده است . . .
nasim64.persianblog.ir/
‎وقتی دوستی به زمین افتاد، جرأت کن و اولین کسی باش. که ... جرأت کن و به بهترین
کسی که می‌توانی تبدیل شو… ... الان که اومدم تو وب همزمان داشتم یه آهنگ قدیمی شاد از
لیلا روگوش میدام که چند روزه .... خدایا تو تکراری ترین "حضور " در زندگی من هستی .




28 . ساز خدا - حرف هفدهم..........................................................
www.sazekhoda.blogfa.com/post-20.aspx
‎خدایا من فقط اینو میدونم که تو خیلی مهربونی و کسی رو که پشیمون باشه زود ... دعای
الهه:خدایا تنها تو در کنارم بودی ازت متشکرم و میخوام سال آینده هم در کنارم باشی چون ....
داري سوگند مي‌دهم تا موقعي كه زندگي را براي من بهتر مي‌داني مرا زنده نگهدار و موقعي كه
...




29 . باران عشق
maryam360.blogfa.com/
‎باش فردا , که دلت با دگران است! تا فراموش کنی .... كه زندگي تنها يادگاري از محبت
است ... خدایا اون بنده های ضعیف و ناتوان تو که اینقدر بد سرشتند اون بنده هایی که به
خاطر خوب ..... بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از
طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! .... منو تو قلبت نگهدار مثل شعله تو
زمستون.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 6,021
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,906
  • بازدید ماه : 7,906
  • بازدید سال : 30,979
  • بازدید کلی : 292,067