loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 16 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
آروم بگير دلم



1 . هیـــــس...آروم بگیر دلم
boghze-felfel.blogfa.com/
‎هیـــــس...آروم بگیر دلم - گاهی تنها ماندن بهای آدم ماندن است.




2 . ...دل من آروم بگیر
raheshiriii.blogfa.com/
‎دل من آروم بگیر - ...حالم را پرسیدند گفتم: روبراهم...نفهمیدند، رو به راهی ام که تو رفته
ای.
Images for آروم بگير دلم




3 . ××( دلشکسته تنها)×× - اروم بگیر دیگه بسه دلم
adeel1359.blogfa.com/post-14.aspx
‎تک درختی تیره بختم. که در سکوت صحرا. فریاد من ... شکسته در گلویم !!! تک
درختی بی پناهم. که دشت آرزوها. گردید آخر ... مزار آرزویم !!! خشک و بی بارم پس ثمرم
کو.




4 . آروم بگیر دیگه بسه ، بسهبسهبسه | دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک
bia4music.com/tag/آروم-بگیر-دیگه-بسه-،-بسهبسهبسه/




5 . ‎متن آهنگ عادت بکن به تنهایی دلم علی عبدالمالکی. http://up.teh-music2.ir/up/
azadmusic100/. آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم هیشکی به دادت نمی رسه دلم دلم دلم.




6 . بوی خیس باران خورده ی روزهای من - دل من آروم بگیر...
raddekhi3baran.blogfa.com/post/50
‎دل من آروم بگیر... همیشه حس میکنم باید انتظاراتمو از دیگران به حداقل ممکن برسونم
چون حس میکنم آخر هر ارتباطی و بعد وابستگی این منم که دلم بیشتر از همه درگیر ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 156
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 5,368
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,157
  • بازدید ماه : 7,157
  • بازدید سال : 30,230
  • بازدید کلی : 291,318