loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 22 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
گفتم که دعايي کنم ازبهر ظهورت



1 . گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت - پایگاه اطلاع رسانی بازتاب بروجرد
borujerdbaztab.ir/.../گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت/
‎2 آگوست 2015 ... دعای ما به در بسته میخورد،ای کاش/خودت برای ظهورت دعا کنی آقا.




2 . گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت
www.aghaaa.blogfa.com/
‎ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت. دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت. مانند مرده ای
متحرک شدم بیا. بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت. می خواستم که وقف تو باشم تمام
عمر.




3 . گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت - دعای ما به در بسته میخورد،ای کاش ...
www.aghaaa.blogfa.com/post-19.aspx
‎گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت. دعای ما به در بسته میخورد،ای کاش/خودت برای ظهورت
دعا کنی آقا. خدا کند که مرا با خدا کنی آقا. ز قید و بند معاصی جدا کنی آقا. دعای ما به ...




4 . مدافعان حرم - گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت
rezaaskari.mihanblog.com/post/55
‎26 جولای 2015 ... خدا کند که مرا با خدا کنی آقا. ز قید و بند معاصی جدا کنی آقا. دعای ما به در بسته
میخورد،ای کاش. خودت برای ظهورت دعا کنی آقا. = = = = = = = =.




5 . گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت - تی نیوز
tnews.ir/news/0D0045608018.html
‎گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت. دعای ما به در بسته میخورد،ای کاش/خودت برای ظهورت
دعا کنی آقا. کد خبر: ۸۴۴۱. تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۷.




6 . ظهورت
wiki-code.ir/ظهورت
‎در انتظار ظهورت ای گل نرگس گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت ... فعلا برای ظهورت
بهونه سازی میکنیم نگاه منتظر گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت خودت برای ظهورت دعا
...




7 . زخم دل هجران زد گان را تو شفایی - نخل میثم
nakhlemeysam.ir/page/zakhme-dele-hejran-zadegan-ra
‎ای کاش که یک لحظه به چشم همه عالم زآن گوشة شش گوشه، به ما رخ بنمایی ما پیش تو
بودیم ولی حیف نبودیم تو در دل مایی و ندانیم کجایی گفتم که دعایی کنم از بهر
ظهورت




8 . 7 - رنگین کمان
kuoroshss.rasekhoonblog.com/7/
‎گفتم که دعایی کنم از بهر ظهورت. دیدم تو دعایی، تو دعایی، تو دعایی. میثم همه گوش
است که از خویش بگویی. کعبه همه چشم است که در کعبه درآیی. غلامرضا سازگار (میثم
).




9 . ما با همه گفتیم که تو صاحب مایی - رنگین کمان
kuoroshss.rasekhoonblog.com/show/423033/
‎2 ژوئن 2015 ... گفتم که دعایی کنم از بهر ظهورت. دیدم تو دعایی، تو دعایی، تو دعایی. میثم همه گوش
است که از خویش بگویی. کعبه همه چشم است که در کعبه درآیی.




10 . اشعار امام زمان (عج) - هیئت فاطمیه آذربایجانی های مقیم مشهد
www.f-az.ir/article/sect_articles/.../اشعار امام زمان (عج).html
‎تو با آهومهربان بودی با کبوتر هم مهربانی کن. اجرا شده توسط ... خواستم تا که دعایی
کنم از بهر ظهورت. چه دعایی کنم ای ... شب تا سحر نخفتم با ماه راز گفتم چشمم به دور ...





11 . ظهورت - بیشتر... - آس موزیک
bimariha.as-music.ir/ظهورت.html
‎3 آگوست 2015 ... گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت ... وبلاگ " مدافعان حرم " نوشت: خدا کند که مرا با خدا
کنی آقا ز قید و بند معاصی جدا کنی آقا دعای ... بیشتر.




12 . مداح اهل بیت مهدی دولتی
mmdolati1353.blogfa.com/
‎وای بر من که اگر ترک عزا خانه کنیم ... بهتر است تا که نمازی سوی ویرانه کنیم ...... دل
مایی و ندانیم کجایی گفتم که دعایی کنم از بهر ظهورت دیدم تو دعایی، تو دعایی، تو ...




13 . امام زمان عَجّلََ اللهُ تعالی فَرَجَهُ
salem-313zolfaghar.blogfa.com/1392/05
‎دعای عهد و زیارت ال یاسین دگر چه بخوانم, دگر چه بگویم که کار ساز شود برای ظهورت
شاید اینها ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز
...




14 . اشعار حاج غلام رضا سازگار معروف به میثم,نخل میثم,گزیده ای از اشعار ...
maliwerdi.tk/?p=1536
‎ای کاش که یک لحظه به چشم همه عالم زآن گوشه شش گوشه، به ما رخ بنمایی ما پیش تو
بودیم ولی حیف نبودیم تو در دل مایی و ندانیم کجایی گفتم که دعایی کنم از بهر
ظهورت




15 . افسران جوان جنگ نرم - خودت برای ظهورت دعا کن...
www.afsaran.ir/link/488600
17 ژانويه 2014 ... افسران - خودت برای ظهورت دعا کن... rahgozar898 ... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن
گفتم ز هجران ... گفتم که شام تا دلها را سحر کن گفتا دعا همواره با ...




16 . حرف لر | کانون وبلاگ نویسان - jetlink.ir
jetlink.ir/5aBrm
This site may harm your computer.ایمیل های ایرانی. منتظران ظهور. گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت · تحریمی که همه از یاد
بردند... برای مهدی(عج) دعا کنیم. ایثار و شهادت. خیلی حال میده بچه خوشتیپ داشتن!




17 . اشعار فراق امام زمان - کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج)
knoon.persianblog.ir/page/delneveshteh
‎ذکرمن امن یجیب است به مضطر حقیقی من دعا کردم ولی روح دعا مهدی نیامد یابن الحسن
یابن ... گفتم این بار که بر نامه من می نگرد خوشحال است نه، اشکش به دلم گفت که من
رو سیهم بدبختم .... مولا تو خود برای ظهورت دعا نما ز آن رو که حق قبول نماید دعای تو. امام
صادق ..... کم کم دلم ز هر چه غیر تو دلگیر میشود از بهر دیدن روی ماهت بی تاب می شود.




18 . چهل غزل از استاد سازگار - هیئت محبان الرضا(ع) مداحان اهل بیت (ع ...
mohebanalreza.com/index.php/component/content/.../260-ghazal
‎16 آگوست 2014 ... فاش می خواندم و می گفتم اگر کفر نبود. که خدا .... غبارم کن که از جا خیزم و بر پات
بنشینم. نسیمم کن که دور ..... گفتم که دعایی کنم از بهر ظهورت.




19 . حرف لر | کانون وبلاگ نویسان
iranwiki.net/detail/1676683/article/5
‎ایمیل های ایرانی. منتظران ظهور. گفتم که دعایی کنم ازبهر ظهورت · تحریمی که همه از یاد
بردند... برای مهدی(عج) دعا کنیم. ایثار و شهادت. خیلی حال میده بچه خوشتیپ داشتن!




20 . دی 1391 - امام زمان
mona71z69.blogfa.com/1391/10
‎گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن. گفتم ز هجران تو
قلبی تنگ ... مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را / تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت





21 . نسخه قابل چاپ
zandiehshirazy.blogsky.com/print/post-107
‎گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز هجران تو
قلبی تنگ دارم .... تا رسد ز کعبه مژدة ظهورت یاورانت آیند همه در حضورت آل پیمبر مهدی
...




22 . گفتم تعليم ال - علوم انسانی
olomeensani.ccfun.ir/گفتم-تعليم-ال.html
‎15 آگوست 2015 ... از بنى اسراييل بود كه خداوند به اين جوان عنايت كرد و صلوات را تعليم . ... گفتم که
دعایی کنم ازبهر ظهورت - الا که راز خدایی، خدا کند که بیایی / تو ...




23 . سرای اهل بیت(ع) - غزل
madah1241.blogfa.com/post/100/غزل
‎بر آن فرشته ای که به صحنت کبوتر است. روح هزار عیسی مریم در ... شاد است ازاین که
عفو تو ازجرم او سراست. ******. ۳. دوای درد عالم ..... گفتم که دعایی کنم از بهر ظهورت.




24 . منتظر وچشم به راه آمدنت...
montazermouood.blogfa.com/
‎منتظر وچشم به راه آمدنت..., , سوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت ؟ اگر که
آمدی من ... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز هجران تو ... به راه آمدنت. نوشته شده
توسط سیدصالح در ساعت 15:50 موضوع گفتم به جان مادرت من را دعا کن | لینک ثابت
...




25 . گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی
www.montazeriin.blogfa.com/
‎شمارگان نفس هایم د انه های تسبیح انتظار را به پای ظهورت بی قرارمی سازد . ... اگه تو
برا فرج من دعا کنی منم برا سلامتی تو دعا. می کنم !تو وقتی به فکر من باشی منم به
فکر توام ! ... گفتم که دیدار تو باشد آرزویم ... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن




26 . ...روزی تو خواهی آمد
ghamur.blogfa.com/post-20.aspx
‎ای منتظر بیا و نظر کن که داغ هجر / با لاله‌های سوخته دامان چه می‌کند. در حسرت تو
دربدری شد ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن / گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن.
گفتم ز هجران تو قلبی تنگ .... جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . . . . . بر
چهره پر ز نور ...[PDF]




27 . 23 . 1 ی از غزلیات استاد سازگار ) جلسه آموزش مداحی نور - آستان وصال
www.astanevesal.ir/media/file/گلچین غز_1422382418.pdf
‎و سر کنم. تا باز جان دهم به رهش جانم آرزوست. از دامنی که سوخت به صحرای کربال ...
فاش می خواندم و می گفتم اگر کفر نبود. که خدا ...... گفتم که دعایی کنم از بهر ظهورت.




28 . محبوب دلها...
www.vesal1993.blogfa.com/
‎منم که زمین را از عدالت لبریز می کنم،جنان که از ستم آکنده است. ... برای تعجیل در
فرج بسیار دعا کنید که فرج من فرج شما نیز هست. ... این روز جمعه است و آن روز تو
است که در آن انتظار ظهورت و فرجت می شود برای مومنین بر دست تو وکشتن کافران به
شمشیرت ومن ای مولایم ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا
کن




29 . شعر هایی فوق العاده زیبا در مورد امام زمان(عج) - ظهور بسیار نزدیک است
zohor59.blogfa.com/post/21
‎در انتظار ظهورت چه رنج ها كه كشیدیم برفت عمر و نشد بارور درخت امیدم. به یاد دیدن
رویت چه ... گفتم اگر وفا كنی هست در انتـظار تـو سینه ی داغدار من خاطر بی قرار من.
شعر5: دلـم ز هـجر تو در ... اگر به گوشه ی چشمی نظر كنی اِی دوست دعای خسته دِلان
مستجـاب می افتـد. شعر6: یارب كه كارها همه ... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن. گفتم
ز هجران تو ...




30 . قلبی تنگ دارم ... که روز وصل را در انتظارم. ما تا وصول فصل ظهورت ، زندگی نمی کنیم
.
Previous





31 . مهدی موعود - تقدیم به دلهای منتظر...
www.1gole.blogfa.com/category/9
‎حفص بن غياث مى گويد، عرض كردم: اگر گنهكارى را ببيند و به سبب بى گناهى و
پاكدامنى خود، خويشتن را از او بهتر بداند چه؟ ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا
که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز ... تنها کاری که این بنده میتواند برایت بکند
فقط دعا برای فرج است ... ای جان جانانم، رهبرم سید علی را تا ظهورت در پناه خویش نگاه
دار.




32 . انتظارم - جستجو در پست ها - سنگریها
sangariha.com/search/tab:posts/s:#انتظارم/pg:3
‎گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز هجران تو
قلبی تنگ دارم گفتا ز .... جز ظهورت ای گل زهرا ….. به خدا حاجتی ندارم کجایى اى همیشه
...




33 . حرف شما با آقا... :: بایگانی نوشته ها
harfeshomabaagha.mahdiblog.com/archive-1392-7.html
‎شيطان عرض كرد: تو نيز با من عهد كن كه مرا در روز قيامت شفاعت نمايي. حضرت رسول
اكرم(ص) در فكر ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن
گفتم ز هجران تو قلبی ... نیست در سینۀ من غیر ظهورت حاجت. ذکر هر روز من و نالۀ
شبهای ...




34 . 14- Mahdi / امام مهدی موعود | Saheb Az Zaman
sahebazzaman.nl/imam-zaman-mahdi/
‎دیدار چهره او به سختى میسر است، آن هم براى انسان هاى صالح و پاک، در صورتى که
حضرت مهدى(ع) صلاح بداند. 6. شعر زیبای ... اگرچه بهر ظهورت نکرده ام کاری بیا و بر
لب ... گـفـتـم بـه جـان مـادرت من را دعا کن. گـفـتـا کـه جـانـت پـاک از بهر خدا کن. **
گـفـتـم ...




35 . شعر کوتاه درباره امام زمان
www.bargozideha.com/tag/شعر-کوتاه-درباره-امام-زمان
‎ای که گفتی دردمندان را مداوا می کنی ما که مُردیم، پس چرا امروز و فردا می کنی؟ ... از خود
مرنجان گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز ... دلم
دوباره ببین که شده پریشانت عزیز فاطمه ای جان من به قربانت برای روز ظهورت، برای
...




36 . ابا_صالح | Search Instagram | Pinsta.me - Instagram Online Viewer
pinsta.me/tag/ابا_صالح
‎گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن گفتم به ...
مرنجان گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز ... چون
دیگر آنقدر سرگرم گناه و معصیت شدیم که شاید با دعا مون ظهورت و عقب تر بندازیم.




37 . عج - در انتظار ذوالبر
zolber.loxblog.com/.../اشعار در وصف حضرت بقیه الله (عج).htm
‎گفتم غروب جمعه تو از راه مي رسي ... از اشک در ره تو فشانديم دانه ها باشد که مرغ وصل
بيفتد بدام ما ... اول برای روز ظهورت دعا کنیم ... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن.




38 . #حضرت_مهدی_علیه_السلام Instagram Photos | Webstagr.am
webstagr.am/tag/حضرت_مهدی_علیه_السلام
‎نمیدانم شاید چون از اول نبودی ( به معنای ظهورت ) طعم نبودنت را نمی فهمم ، نمیدانم اگر ...
خود مرنجان گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز ...




39 . تاپیک تفریحی - درد دل با امام زمان عج
dardehezareh.tapic.ir/
‎آقا جان شرمنده ام که نتنها کاری برای ظهورت نمی کنم بلکه با گناهانم ظهورت را هم به
تآخیر می اندازم . .... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن




40 . 1 - شبکه مذهبی منتظران - جستجو در پست ها
www.m-12.ir/search/tab:posts/s:#ظهورت/pg:1
‎سرخوش آن عیدی که آن بانی نور / ازکنار کعبه بنماید ظهور ... هر جا روم برای ظهورت دعا
کنم ... هجر تو مرا کشت ندیدم رخ ماهـــــت از بهر ظهور و فرج خویش دعا کن خواهد «شرفی»





41 . شعر هایی فوق العاده زیبا در مورد امام زمان(عج) :: بسم الله الرحمن الرحیم
kalamehag.blog.ir/.../شعر هایی فوق العاده زیبا در مورد امام...
‎8 آگوست 2013 ... در انتظار ظهورت چه رنج ها که کشیدیم برفت عمر و نشد بارور درخت امیدم. به یاد دیدن
رویت چه ناله ها ... تو دیده ی اشکبار من. گفتم اگر وفا کنی هست در انتـظار تـو سینه ی
داغدار من خاطر بی قرار من ... اگر به گوشه ی چشمی نظر کنی اِی دوست دعای خسته دِلان
مستجـاب می افتـد .... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن. گفتم ز هجران ...




42 . مرداد 89 - رایحه
www.rayehe.ir/Archive/مرداد 89/
‎گفتم که دیدار تو باشد آرزویم / گفتا که در کوی عمل کن جستجویم ... گفتم به جان
مادرت من را دعا کن / گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن .... من آیا زنده ام وقت ظهورت اگر که
...




43 . شایداین جمعه بیایدشاید-اشعارمتعلق به آقاامام زمان [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-24515.html
‎14 سپتامبر 2007 ... ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند نمایید.ان شاالله با ذكر یك ... وفرا رسیدن ماه مبارك
رمضان چند شعر زیبا از آن حضرت به دستم رسید كه به لطف خدا و كمك سایر عزیزان ... كه
كور گشتم و از يوسفم خبر نرسيد به كودكان .... شده‌ از بهر وجودش‌ همه‌ عالم‌ خرسند دل‌ ما
مست‌ ..... جمعه ای كه بيايو واژه ی انتظارو شرمنده ی ظهورت كنی... جمعه ای كه ...




44 . مذهب اهل سنت و جماعت در مورد آمدن عیسی علیه السلام ،مهدی - سلام آقا
salamagha.persianblog.ir/1391/3/
‎نمی دونم ما بیشتر به یاد اماممون بودیم و برای فرجشون دعا کردیم یا ایشون به فکر و
یاد ما بودند و برای ما به خاطر ... ای کاش می فهمیدیم که ما همان کسانی هستیم که باید
زمینه ظهور آقا را فراهم کنیم . .... گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن گفتا تو هم از
معصیت صرف نظر کن ... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ..... من آیا زنده‌ام وقت
ظهــــــورت




45 . مرداد 89 - رایحه
rayehe.parsiblog.com/Archive/مرداد 89/
‎20 آگوست 2010 ... گفتم که دیدار تو باشد آرزویم / گفتا که در کوی عمل کن جستجویم. گفتم بیا جانم
پر از شهد ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن / گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن. گفتم
ز هجران تو قلبی .... من آیا زنده ام وقت ظهورت اگر که آمدی من رفته بودم




46 . یا_مهدی_ادرکنی Hashtag Media - #TagTag
tagtag.org/یا_مهدی_ادرکنی
یا مهدی ادرکنی گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن گفتا تو هم از معصیت صرف نظر ...
از خود مرنجان گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز
.... خوشا آنکه غیر از ظهورت نگارا شب قدر دیگر دعایی ندارد ید اللهی و حق بجز دست ...




47 . اشعار - مبارزه با شیطان
www.antilucifer.ir/cat/11
‎گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن. **********. گفتم ز
هجران تو ... نرگس، که چون علی(ع) تنها به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست **




48 . اشعار مهدوی - مبارزه با شیطان
www.antilucifer.ir/cat/12/Mahdavilyrics.html
‎به روزگارجوانی جمعه رامنتظربودیم که می دانستیم آن آفتاب. نیمروز از مشرق .... گفتم
که دیدار تو باشد آرزویم گفتا که در کوی ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که
جانت پاک از بهر خدا کن. ********** ... به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست **




49 . اس ام اس امام زمان و انتظار فرج - اس ام اس خور
smskhor.ir/اس-ام-اس-امام-زمان-و-انتظار-فرج/
‎اقای خوبم دعا کن بمیرم که کسی نباشم که مانع ظهورت است. ... گفتم که خدا مرا مرادی
بفرست ..... گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم ” مینویسم روی هرگل نام زیبای تو
را ” تا که شاید، این شب جمعه ملاقاتت کنم ” بی قرارم *مهدیا* از بهر دیدار رخت ” تا به
کی ...




50 . امام زمان علیه السلام: مرصاد
javad-smaty.mersada.ir/
‎علوم و معارف قرآنی. قرآن حاوی علوم و معارفی است که لااقل در آن زمان هیچ بشری
نمی‌توانسته به آنها دست یابد. ..... و زمان ظهورت را نزديك و يار و ياورت را بسيار گرداند





51 . عاشقان اهل بیت ورهبران
ahlbait.persianblog.ir/
‎12 آوريل 2013 ... در این جا این سؤال پیش می آید که دعای شیعیان در این زمینه چه تاثیری می تواند در پی
داشته باشد؟ ... گفتم به جان مادرت من را دعا کن / گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن.
گفتم ز هجران تو ..... جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . . .




52 . گنجینه ی شعر برای امام زمان (عج) [بایگانی] - رایت المهدی
rayatolmahdi.com/archive/index.php/t-1618.html
‎من چه کنم که از درون دست تو می کشد کمان ... اگر حجاب ظهورت وجود پست من است! ...
گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن




53 . 4
dokhtaramtarannom.niniweblog.com/tat1392-3.php
‎22 جولای 2013 ... صداي دعاي سحر كه از راديو كوچك مشكي رنگ قديمي به گوش ميرسيد . غذا حاضر و ....
خوشا آنکه غیر از ظهورت نگارا، شب قدر دیگر دعایی ندارد. ید اللهی و ... گفتـــــــم بیا
جانـــــم پر از شهد صفــا کن ... گفتـــا که جانت پاک از بهـــــر خدا کن




54 . امام زمان(عج) - ب الزمان... در انتظار بهار ظهور... ...یا صاح
mogalat.persianblog.ir/tag/امام_زمان(عج)
‎گفتم به جان مادرت من را دعا کن / گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن ..... می دانیم که خود
چقدر چشم انتظاری تا پروردگار امر ظهورت را امضا کند و به امداد جهانیان بپردازی.




55 . امام زمان علیه السلام: خانه
javad-smaty.accv.ir/
‎علوم و معارف قرآنی. قرآن حاوی علوم و معارفی است که لااقل در آن زمان هیچ بشری
نمی‌توانسته به آنها دست یابد. ..... و زمان ظهورت را نزديك و يار و ياورت را بسيار گرداند
و آنچه. وَعَدَكَ فَهُوَ ..... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن
گفتم ز ...




56 . مهدی بیا | mahdibiya.ir
mahdibiya.ir/cat-95.aspx
‎ز دو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی چه کنم که هست این ها گل باغ آشنایی. امام عصر(عج
) فرمودند: ... عزیز دل عالم و عالمیان، مهدی جان (عج) چشم انتظار ظهورت هستیم. منبع:
تبیان ..... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن گفتم ز
هجران ...




57 . خودت برای ظهورت خودت برای | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24
weblog24.com/list/خودت-برای-ظهورت-خودت-برای.html
‎نتایج جستجوی عبارت خودت برای ظهورت خودت برای از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای
... خدا کند که مرا با خدا کنی آقا ز قید بند معاصی رها کنی آقا دعای ما به در بسته می
خورد ای کاش ... تو شروع به زندگی می كنی اما نه از بهر « خود »، بلكه از بهر خدا. .... تو
چه بلاها که بر سرم آمدچه حاجت است به گفتن، خودت که با خبریهمیشه خیر قنوت تو می




58 . دانلود - قائمیه
download.ghaemiyeh.com/.../2096-f-13891120-najvaye-montazeran.htm
‎گفتم که از که پرسم جانا نشان کویت؟ گفتا نشان چه پرسی آن .... مگر برای دوستان
دعا دگرنمی کنی ..... یا صاحب الزّمان به ظهورت شتاب کن ..... دیده از بهر تو مشتاق شده




59 . ای خدا ، این جمعه هم آمد و رفت از یوسف فاطمه خبری نیست www.tebyan-zn.ir
www.tebyan-zn.ir/up/fardsaeid/...___/default.html
‎....گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن / گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کنگفتم به
نام نامیت هر دم بنازم / گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم . ... گفتم به جان مادرت من را دعا
کن / گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن .... جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . . .




60 . حضرت صاحب الزمان عجل الله - انتظار - سهیل عرب
www.ghasemiyoon.ir/category/18
‎یادم اگر کنی به دعای سحرگَهَت ... جان بقربان تو ای جان همه عالم و آدم/ پسر حضرت خاتم/
صاحب هر نَفَس و دم/ که ظهورت شده جانمایه ی ذکر و صلواتم/ تو به ایام محرم/ سر دوشت





61 . برای مهدی موعود، برای امام زمان... - رسانه مجازی کودک و نوجوان ایران
10006016.ir/baham/archive/index.php/t-424.html
‎با خودم گفتم امروز هم که جمعه ست و بهترین فرصته! پس این شما و اینم ... برای همتون
دعا می کنم در صورتی که محتاج به دعا هستم ..... گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن
گفتم ز .... سئوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقــــت ظهورت اگر که ...




62 . امام زمان علیه السلام: حلی
javad-smaty.helli1.ir/
‎علوم و معارف قرآنی. قرآن حاوی علوم و معارفی است که لااقل در آن زمان هیچ بشری
نمی‌توانسته به آنها دست یابد. ..... و زمان ظهورت را نزديك و يار و ياورت را بسيار گرداند
و آنچه. وَعَدَكَ فَهُوَ ..... گفتم به جان مادرت من را دعا کن گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن
گفتم ز ...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 241
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,037
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,826
  • بازدید ماه : 3,826
  • بازدید سال : 26,899
  • بازدید کلی : 287,987