loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 27 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
دوستت دارم خدا



1 . خدا جون دوستت دارم...
khodayzamini.blogfa.com/
‎خدا جون دوستت دارم... - من .... عاشق خدا ... ... اما دریغ ؛ هیچکس دنبال خدا نبود و خدا به
دنبال همه … . . وقتی میشود با ایمان با خدا راه برویم دیگر نیازی نیست با ترس بدویم.




2 . خــــــــدا دوســـــــتت دارم
mylove-god.blogfa.com/
‎خــــــــدا دوســـــــتت دارم ♥♥ - خدایا! نمی دانم با همه اینقدر مهربانـے یا فقط با من؟! ولـے
مـے دانم فقط تو با من اینقدر مهربانـے - ♥♥ خــــــــدا دوســـــــتت دارم.




3 . خدا جون دوست دارم: هوالمحبوب
thankmygod.persianblog.ir/
‎17 مارس 2015 ... افسوس که هرکس را فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او
را به مسخره گرفتی. (یس 30). و از تمام پیامهایم روی برگرداندی ...




4 . خدایا دوستت دارم
kolbehmanokhoda.blogfa.com/
‎خدایا دوستت دارم - خدا جانشین تمام نداشتن ها در روی زمین است...




5 . خدا دوستت دارم
asteya.blogfa.com/
‎تقدیم با عشق. به همه کسانی که منو دوست دارند و من هم. دوسشون دارم. نوشته شده در
دوشنبه سی و یکم شهریور 1393ساعت 11:34 توسط lمریم| نظر بدهيد | ...




6 . خدایا دوستت دارم
www.zahra2771.blogfa.com/
‎خدایا دوستت دارم - - خدایا دوستت دارم. ... کســــــی که واقعا دوستــــــــــــت داشتـــه باشه
تــــــــو اوجِ اختلافــــــــات ... حتـــی در تــصـور خــُــدا هـم نبود ! حـق داشت کـه بـرآورده ...




7 . خـــدا جونــمـ خیلـیــ دوستـــ دارمــ...
www.skylove-92.blogfa.com/
‎خـــدا جونــمـ خیلـیــ دوستـــ دارمــ... - دلـــمـــ گرفتهـــ خــدا جونــــ ...




8 . خدایا دوستت دارم
deeeel.blogfa.com/
‎خدایا دوستت دارم ♥ - خدا بازم تو که هیچ وقت تنهام نزاشتی!!!!!






10 . خدا جونم دوستت دارم
leilyj.blogfa.com/
‎با نگاهت به خدا، چتر شادی واکن و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست هنوز. نوشته شده در
شنبه ۱۳۹۳/۰۹/۱۵ساعت 13 توسط لیلا | نظر بدهید. نمايش باکس نظرات.





11 . خدایا دوستت دارم | اگه هیچ کس نیست، خدا که هست...
mehdi.mirani.ir/1391/10/01/i-love-you-god/
‎بی آنکه دغدغه ی از دست دادنت را داشته باشم،بی آنکه بترسم که آدم باشی،بی آنکه
بترسم که بترسی، به سادگی هر چه اسمت،می گویم: خدایا دوستت دارم.خدا جان عاشقت ...




12 . دوستت دارم خدا جون.... - آپارات
www.aparat.com/v/D41y8/دوستت_دارم_خدا_جون....
‎26 فوریه 2015 ... المیرا(والیبالیست)آنلاینم اگه خدا رو دوست داری به کانالت اضافه کن......البته اگه
دوستش داری....خدا جونم دوستت دارم...:-*تقدیمی به:خدا جونم...درسا.....




13 . خدا جون دوستت دارم... - آپارات
www.aparat.com/v/gujeP/خدا_جون_دوستت_دارم...
‎5 نوامبر 2014 ... MOHSEN!! دوستت دارم بخاطر این همه مهربونی... خدا جون دوستت دارم... اهنگ , اهنگ نایس ,
عاشقانه , , !!MOHSEN!!




14 . خدا جون دوستت دارم - آپارات
www.aparat.com/v/eb5N4/خدا_جون_دوستت_دارم
‎26 مارس 2015 ... مهدی خدا جون دوستت دارم خدایا , , مهدی. ... ۲۵۲بازدید. ۳:۱۹ · خدایا دوستت دارم واسه هر چی که
بخشیدی. از فاطمه. ۱۴۱بازدید. ۱:۵۴ · خدا جون خیلی دوستت دارم:).




15 . خدا جون خیلی دوستت دارم
www.elista.blogfa.com/
‎من خدا هستم. امروز من همه مشکلات را اداره ميکنم. لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک
تو نياز ندارم.اگردر زندگي وضعيتي برايت پيش آيد که قادر به اراده کردن آن نيستي
...




16 . ...خدایـــــــــــــــــــــا دوستت دارم
aksekhoda.blogfa.com/
‎خدایـــــــــــــــــــــا دوستت دارم - !...من خدا را دوست دارم... واین چه شیرین است که تنهاییت
را تنها خدا پرکند - ...خدایـــــــــــــــــــــا دوستت دارم.




17 . دوستت دارم خدا - Blogfa
lamoon.blogfa.com/
‎ازتو درباره من می پرسند بگو من نزدیکم - دنیا از آن ما نیست بیایید به آن دل مبندیم.




18 . خدایا دوستت دارم
www.tanha-63.blogfa.com/
‎منو ببخش خدا. میخواستم بابت هر گناهی شمعی روشن کنم. سوختنش را ببینم و جهنم را
یاداور شوم. اما گناهانم انقدر زیاد بودند که ترسیدم. ترسیدم دنیا را به اتش بکشم!




19 . خدایا دوستت دارم
asemuneboland.blogfa.com/
‎سلام بر دوست ، بر تو که این لحظه میهمان دلمی ،تأمل کن بر سفره دل بنشین و یک جرعه
از عشقش ... دوستت دارم . .... ًخدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود،




20 . خدایــــا دوســـــــتتـــــــ دارمـــ
new-star98.mihanblog.com/
‎15 آگوست 2013 ... گفتم دلم تنگه گفتی مگه خدا نیست ؟! گفتم هست ، ولی من یه آدم عادی ام ... نه یه قدّیس
! گفتی خدا فقط مال آدمای خاص نیست می خواستم بگم بازم منظورمو ...





21 . 2 عشق
2looove.blogfa.com/
‎به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه الفجر، تکفیری‌های عضو داعش این تهدید را با این
استدلال مطرح کرده‌اند که خانه کعبه به جای «خدا» پرسیده می‌شود و باید تخریب شود!




22 . لبخند بزن خدا دوستت داره
www.haghighim2000.blogfa.com/
‎لبخند بزن خدا دوستت داره - - لبخند بزن خدا دوستت داره.




23 . خدایادوست دارم خدایا دوست دارم
shadijon.blogfa.com/
‎زن شرمناک تبسمی کرد و گفت: من هم مانند او تا سرحد مرگ دوستش دارم و تا زمان مرگ از
او جدا نخواهم شد و ..... بدون آفتاب آفتابگردان می میرد وبدون خدا انسان دوام نخواهدآورد.




24 . خدایا دوست دارم...
mozhgan69.blogfa.com/
‎چشمانم رابستم. به هرچه که خواهدشد. چون او به برگشت بنده اش امیدواراست و...!!! من به
آغوش دوباره اش... [ پنجشنبه هفدهم مرداد 1392 ] [ 10:49 AM ] [ sedaghat ] [ 30 نظر ] ...




25 . دانلود آهنگ دوستت دارم خدا از رضا صادقی - IRMP3
www.irmp3.ir/play/21266/آهنگ-دوستت-دارم-خدا-از-رضا-صادقی
‎پخش و دانلود آهنگ زیبای دوستت دارم خدا از رضا صادقی - دانلود آهنگ جدید - IRMP3.




26 . دوسِـــت دارم خدا
ehsan298.blogfa.com/
‎دوسِـــت دارم خدا - حرف هایی برای خدا. ... کسی که عزیز خدا بشه عزیز همه میشه ! و این
عزیز شدن. فقط با تقوا ... آمده بودم بگویم نکند دیگر دوستم نداری؟ آمده بودم بگویم ...




27 . خدای مهربونم دوستت دارم
www.mrs-zahra.blogfa.com/
‎خدای مهربونم دوستت دارم - میشه خدا رو حس کرد...تو لحظه های ساده - خدای مهربونم دوستت
دارم.




28 . خدا دوست دارم
www.lovergod.blogfa.com/
‎خدا دوست دارم - دوست داشتن - خدا دوست دارم. ... بدان و باور داشته باش که من تو را دوست
دارم بیشتر از آنچه که دلت باور دارد! به هوای اینکه تو هستی به عشق بودنت چشمانم ...




29 . دوستت دارم خدا
farnaz21.blogfa.com/
‎سلام,انشاالله با خواندن این دعادر اول ماه صفر ازبلا دور بوده ، حاجت روا شوید: نیت کنید
. (سبحان الله يافارج الهمّ ويا كاشف الغم فرّج همي ويسرّ أمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي ...




30 . دوستت دارم خدا Profiles | Facebook
https://www.facebook.com/public/دوستت-دارم-خدا
‎View the profiles of people named دوستت دارم خدا on Facebook. Join Facebook
to connect with دوستت دارم خدا and others you may know. Facebook gives...





31 . خدا همینجاست...کنارِ تو - خدایا دوستت دارم ؛ واسه هرچی که بخشیدی . . .
dar-jostejooye-khoda.blogfa.com/post-104.aspx
‎نگاهم رو به سمتِ تو ؛ شبم آیینه ی ماهه دارم نزدیکتر میشم ؛ یکم تا آسمون راهه به دستای
نیازِ من ؛ نگاهی کن ازون بالا من این آرامشه محضو ؛ به تو مدیونم این روزا تو دیدی من ...




32 . تو بخندی همه چی حل میشه ...
www.hadim77.blogfa.com/
‎و خدا همچنان لبخند می‌زد . . . تاريخ : پنجشنبه ... معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو ... گفتم غم تو دارم گفتا گمشو کثافت. گفتم که مال من
شو ...




33 . خدا ҉
khodaaaaay.blogfa.com/
‎خودت خوب میدانی که خیلی دوستت داریم عشقمان را به خودت و فرستادگانت بیشتر و
بیشتر و بیشتر کن... و مارا و رفتگانمان را با آنها محشور ساز.. اللهم انی اسئلک خیر
...




34 . دانلود آهنگ رضا صادقی بنام خدا رو دوست دارم
radio-javan-irani.com/1394/02/رضا-صادقی-خدا-رو-دوست-دارم/
‎2 مه 2015 ... دانلود آهنگ فوق العاده زیبای رضا صادقی بنام خدا رو دوست دارم دانلود با لینک مستقیم
از آلبوم وایسا دنیا همراه با متن آهنگ.




35 . خـدایــا دوسـتـت دارم ... - بیتوته
www.beytoote.com/religious/solace/god1-love-you.html
‎شعر درباره خدا متن درباره خدا ارتباط با خدا,خدایا,شکر گزاری خدا,مناجات با خدا,سمت خدا
,درد و دل با خدا,رازو نیاز با خدا.




36 . خدایا دوستت دارم - اس ام اس خور
smskhor.ir/tag/خدایا-دوستت-دارم/
‎برچسب ها 'خدایا دوستت دارم' ... منتشر شده در اردیبهشت ۱۱ام, ۱۳۹۳ موضوع اس ام اس
خداوند,اس ام اس مذهبی ... نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا …




37 . دوستت دارم خدا - تنها عشق واقعی خدا
theonlygod.persianblog.ir/tag/دوستت_دارم_خدا
‎6 آوريل 2015 ... قالب وبلاگ مسجد جمکران. |. |. |. ی دوست دارم اسمش خداست - 54. ی دوست دارم. اسمش
خداست. بحثش از همه جداست. تا اونو دارم. بیخیال مخاطب خاص.




38 . .خدا دوستت دارم
www.alborz1368.blogfa.com/
‎خدا دوستت دارم - آیه الکرسی خواص و ویژگی های آن کلید بهشت.




39 . I Love You God ( دوستت دارم خدا ) - Musixmatch
https://www.musixmatch.com/pt/.../I-Love-You-God-دوستت-دارم-خدا
‎6 جولای 2014 ... Letras de I Love You God ( دوستت دارم خدا ) por Reza Sadeghi. هرجا برم تو با منی
واسم مثله جون و تنی دلت که میگیره فقط حرفاتو با من میزنی هر جا ...




40 . یوشنا
ushna.blogfa.com/
‎جایی ک مردمش زبان مارا بلد نیستند و من ب زبان خودمانی هی بگویم :دوستت دارم و
عابران درگیر این ... نمیدانم حقیقت خدا چیست اما نیک میدانم خدا یک احساس زیباست





41 . خدا دوستت دارم
khodadostatdaram.blogfa.com/
‎خدا دوستت دارم - یک عمر هر دردی به من دادی / حس میکنم عین نیازم بود.




42 . خدا میدونی دوستت دارم؟؟؟
rafighamkhoda.parsiblog.com/
‎سلام یه بچه طلبه ام که با نوای *تو خرابه تک وتنها دختری شبیه زهرا* هم هیئتی شدم هم
طلبه هم شهدایی عاشق حاج حسین ومدهوش لبخندشم ودیوانه غروب شلمچه همه آرزوم اینه که ...




43 . خدایا دوستت دارم
www.golmangoli77.blogfa.com/
‎دلی برا دوست داشتن وخدایی برای پرستش داری خوشبختی! از خدا پرسیدم: اگر در
سرنوشت ما. همه چیز راازقبل نوشته ای. دعاکردن چه سودی دارد؟ خداوند خندید و گفت:.




44 . حلی - دوستت دارم خدا ...
hanieh69ava.helli1.ir/
‎خسته ام از آرزوها ، آرزوهای شعاری. شوق پرواز مجازی ، بالهای استعاری. لحظه های کاغذی را،
روز و شب تکرار کردن. خاطرات بایگانــــی، زندگـــــی هــــای اداری. آفتاب زرد و ...




45 . دوستت دارم خدا.. - صفحه اصلی - یک مدیر
rozesorkh2.1mo.ir/page-73938.html
‎"هوالسمیع". دوستت دارم خدا،. برای سالی که دست های خداحافظی اش دلتنگم می کند،
دلتنگ خاطره هایش.. دوستت دارم خدا،. برای نقاشی های زیبایی که برایم در این سال ...




46 . دانلود آهنگ رضا صادقی بنام دوستت دارم خدا
radio-javan-irani.com/1394/02/رضا-صادقی-دوستت-دارم-خدا/
‎29 آوريل 2015 ... دانلود آهنگ فوق العاده زیبای رضا صادقی بنام دوستت دارم خدا دانلود با لینک مستقیم
از آلبوم همین همراه با متن آهنگ.




47 . دانلود آلبوم جدید رضاصادقی همین:آهنگ دوست دارم خدا به همراه متن ترانه ...
music.dehkadeyedownload.ir/.../دانلود-آلبوم-جدید-رضاصادقی-همین:آهنگ-دوست-دارم-خدا-به-همراه-متن-ترانه-وشعر-دوست-دارم-خدا/
‎دانلود آهنگ دوست دارم خدا,این سایت تخصصی برای دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید و دانلود
موزیک جدید ساخته شده است و دارای مطالب بسیار گوناگونی هستش مثلا دانلود آلبوم ...




48 . خدا خیلی دوستت داره که … | تیپ تاپ
tiptap.ir/4388/خدا-خیلی-دوستت-داره-که.html
‎خدا خیلی دوستت داره که ... اگه دلت گرفته؛ اگر فکر می کنی هیچی آرومت نمی کنه؛ اگه
از همه کس و همه چی خسته شدی؛ اگه بی حوصله شدی؛ اگه از ته دل ناراحتی؛ اگه مدام ...




49 . عطر خدا - مطالب ابر خدایا دوستت دارم
atrekhoda.com/post/tag/خدایا دوستت دارم
‎عطر خدا - مطالب ابر خدایا دوستت دارم - حرفهایی از جنس آرامش - عطر خدا.




50 . دانلود آهنگ جدید دوستت دارم خدا از رضا صادقی - سانگ 95
song95.ir/play/.../دانلود-آهنگ-جدید-دوستت-دارم-خدا-از-رضا-صادقی
‎برچسب ها : دوستت دارم خدا, آهنگ دوستت دارم خدا, دانلود آهنگ دوستت دارم خدا, رضا صادقی
, دوستت دارم خدا رضا صادقی, دانلود آهنگ های رضا صادقی, آهنگ های رضا صادقی, دانلود ...





51 . کد بارشی خدا دوستت دارم - کد موزیک
raft25.ir/post/425
‎کد بارشی خدا دوستت دارمدیدن نمونه و دریافت کد,کد بارشی خدا دوستت دارم,قالب
وبلاگ | کد موزیک.




52 . گفت به خدا دوستت دارم و ... | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/content/گفت-به-خدا-دوستت-دارم-و
‎دو هفته بعدش برام پيامك فرستاد و گفت به خدا دوستت دارم و ميخوام باهات چند دقيقه ...
شما كه با چند پيامك و شنیدن «دوستت دارم» آنقدر به او علاقه مند شده ايد كه چيزي ...




53 . دوستت دارم خدا :: دلنوشته
memoreis.blog.ir/1394/04/28/دوستت-دارم-خدا
‎19 جولای 2015 ... دوستت دارم خدا. يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ. آرامــش نــه عــاشــق بــودن اســت ،.
آرامــش حـضـور خــداســــت . . . وقـتـی در اوج نـبــودن هــا نـابــودت نـمی ...




54 . خدایا دوستت دارم - خـــــــدا ....
maryamokhoda.persianblog.ir/tag/خدایا_دوستت_دارم
‎تنها تو را دارم. تاريخ : ۱۳٩۳/٤/۱۱ | ۳:۳۸ ب.ظ | نویسنده : مریم _بنده ی حقیر خدا ...
گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامت می کنــــد و نـــــــــــه خنــــــــده نــــــــه فریـــــــــاد آرامــت می
...




55 . جام‌جم نوا | دوستت دارم به روایت ده خواننده/دانلود
nava.jamejamonline.ir/songs/1425304713589431020
‎14 فوریه 2015 ... «دوستت دارم خدا» / رضا صادقی بهتر دیدیم دوستت دارم ها را نخست با سپاس گذاری از
یزدان پاک آغاز کنیم. نخستین ترانه این فهرست به رضا صادقی ...




56 . I Love You God ( دوستت دارم خدا ) - Testi canzoni - Mtv
testicanzoni.mtv.it/.../testo-I-Love-You-God-(-دوستت-دارم-خدا-)-36794644
‎I Love You God ( دوستت دارم خدا ): le lyrics più belle e l'intera discografia di Reza
Sadeghi su MTV.




57 . خدا خیلی دوستت داره - وب سایت بزرگ شبهای تنهایی
shabhayetanhayi.ir/2015/02/23/god-love-you/
‎23 فوریه 2015 ... اگه مدام اتفاقای بد می افته؛. اگه هیچ کس درکت نمی کنه؛ اگه… اگه… اگه… بدون فقط
یه کار باید بکنی… نگاهتو عوض کنی! . خدا خیلی دوستت داره که.




58 . نماهنگ زیبای "چقد دوستت دارم خدا" با صدای رضا صادقی - پژواک
pajvak.com/.../نماهنگ-زیبای-چقد-دوستت-دارم-خدا-با-صدای-رضا-صادقی
‎نماهنگ زیبای "چقد دوستت دارم خدا" با صدای رضا صادقی.




59 . دانلود آهنگ خدایا دوستت دارم از مازیار فلاحی - نازوب
www.nazweb.ir/news_detail_3504.html
‎آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام خدایا ترانه طهمورث پور شیر محمد –
ملودی و تنظیم بهنام کریمی نسخه نهایی و اورجینال دانلود آه.




60 . اسمس دوستت دارم خدا
www.smsojok.com/tag/اسمس-دوستت-دارم-خدا/
‎اسمس دوستت دارم خدا. منوی اصلی. صفحه اصلی · اس ام اس اتفاقی · برچسب های سایت ...
اسمس با موضوع خدا. جستجوی یک پیامک. جستجو برای: فال حافظ با تفسیر و ...





61 . آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تورو دوست دارم - دانلود آهنگ
www.musicfa.ir/علیرضا-روزگار-تورو-دوست-دارم/
‎دانلود آهنگ تورو دوست دارم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ. متن
آهنگ علیرضا روزگار – تورو دوست دارم تورو دوس دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده




62 . دانلود و متن آهنگ دوستت دارم خدا رضا صادقی - ایران ترانه
www.gavazn.com/song/75152.htm
‎هر جابرم کنارمی فرقی نمیکنه کجام. فرقی نمیکنه چقدر فاصله باشه بین ما. چقدر
دوست دارم خدا من چقدر دوست دارم خدا. Like · Reply · Jun 1, 2013 1:50pm.




63 . به خدا بگو دوستت دارم خدا - انجمن وبلاگ نویسان - آوازک
forum.avazak.ir/showthread.php?tid=15204
سلام اوازکیا تو این پست با یه جمله زیبا به خدا بگین دوستت دارم خدا اول خودم یادت
مثل نفس کشیدن است.....آرام........بی صدا.....همیشگی دوستت دارم خدا.




64 . دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دوست دارم خدا - جهانی‌ها
www.jahaniha.com/reza-s4degh1-i-love-god.html
‎دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید رضا صادقی,همین,دانلود آهنگ جدید رضا
صادقی به نام دوست دارم خدا,www.jahaniha.com.




65 . دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام تورو دوست دارم
www.smusic.ir/1393/10/علیرضا-روزگار-به-نام-تورو-دوست-دارم/
‎7 ژانويه 2015 ... متن آهنگ علیرضا روزگار به نام تورو دوست دارم. تورو دوست دارم میدونی تو همونی که از
خدا رسیده. مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم طپیده.




66 . دوست دارم خدا | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما
www.musicema.com/node/178886
‎19 آوريل 2013 ... هرجا برم تو با منی، واسم مثِ جون و تنی دلت که می گیره فقط حرفتو با من می زنی هر جا
برم کنارمی، فرقی نمیکنه کجا فرقی نمی کنه چقدر فاصله باشه ...




67 . چه ميشود گفت؟؟...دوستت دارم خدا... - انجمن تفریحی و سرگرمی پت و مت
www.pat-o-mat.com/f270/273004-چه-ميشود-گفت؟؟-دوستت-دارم-خدا
‎كسي كه در نفس هايش,خدا جريان ندارد,بزرگ ترين آلوده كننده ي هواي جهان است.... چه زيبا
خالقي دارم ... چه بخشنده خداي عاشقي دارم.... كه ميخواند مرا...با آ.




68 . دانلود آهنگ چقدر دوست دارم خدا- رضا صادقی - جهان زیبای من
www.worldforme.ir/post/103
‎دانلود آهنگ چقدر دوست دارم خدا- رضا صادقی. دانلود. رمز عبور تمامی فایل ها : www.
worldforme.ir این مطلب در تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت: 18:52 منتشر شده
...




69 . دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام خدایا
pop-music.ir/آهنگ-جدید-مازیار-فلاحی-به-نام-خدایا
‎ Rating: 4.7 - 490 votesدانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام خدایا با بالا ترین کیفیت متن آهنگ برای
دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … دانلود آهنگ خدایا دوست دارم.




70 . دوستت دارم خدا.......
elahepedram.miladblog.ir/
‎انسانهای قوی می دانند چگونه به زندگی شان نظم دهند . حتی زمانی که اشک در چشمانشان
حلقه می زند همچنان با لبخندی روی لب می گویند "من خوب هستم" ... منبع : دوستت دارم خدا.





71 . دوستت دارم خدا - انجمن فارسی بچت
anjoman.parsicachat.com/Thread-دوستت-دارم-خدا
‎11 ساعت قبل ... دوستت دارم خدا. خدایا از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت اما شکایتم را پس
میگیرم من نفهمیدم فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان ...




72 . دانلود آهنگ ماکت چه قدر دوستت دارم خدا از رضا صادقی | ویکی صدا
https://wikiseda.org/reza.../-/Chegha
برچسب‌ها:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,887
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,676
  • بازدید ماه : 5,676
  • بازدید سال : 28,749
  • بازدید کلی : 289,837