loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 30 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
عشقم و بابا جون



1 . عشقم پدرم
eshgampedaram.blogfa.com/
‎عشقم پدرم - چقدر زود دلتنگ خدا شدی و رفتی ولی یادت همیشه تو دلم جاودان میماند پدر
جان. ... این دومین عید فطری هست که بدون بابا جونم گذشتم چقدر دلم براش تنگ شده ...




2 . دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه - عشقم و بابا جون
enferadieman.mihanblog.com/post/4
‎14 آگوست 2015 ... عشقم و بابا جون. ایشالله كنسرت بعدی تهران این عكسه بشه 3نفره... مهدی و من و بابا
وحیدالشماری جونم ! دقت كنید من وسط باشما !!!! نوع مطلب : برچسب ها ...




3 . بار انداز اندوه
esmaeelhabibi.persianblog.ir/archive/
‎گفتم :خداوندا /مرابه راهی بیرون بر /که من و تو باشیم/خلق رادر آن راه نباشد/راه اندوه
پیش من نهاد /گفت:اندوه باری گران است/خلق نتواند کشید...شیخ ابولحسن خرقانی.




4 . عشقم مادرم پُشتم پدرم - مطالب ابر سلام بابا جون عزیزم - خانه
1mother.ir/post/tag/سلام بابا جون عزیزم
‎عشقم مادرم پُشتم پدرم - مطالب ابر سلام بابا جون عزیزم - پدر مادر عشق به پدر و مادر
احترام به پدر و مادر عشقم مادرم پُشتم پدرم متن های بسیار زیبا در مورد پدر و مادر جملات
...




5 . عشقم مادرم پُشتم پدرم - مطالب ابر باباجون اشك چشات عالمی رو غرق می كنه
1mother.ir/.../باباجون اشك چشات عالمی رو غرق می كنه
‎عشقم مادرم پُشتم پدرم - مطالب ابر باباجون اشك چشات عالمی رو غرق می كنه - پدر مادر
عشق به پدر و مادر احترام به پدر و مادر عشقم مادرم پُشتم پدرم متن های بسیار زیبا در ...




6 . من و عشقم و ستاره زندگیمون - 21 - تولدت مبارک باباجون
delarameazizam.blogfa.com/post/23
‎21 - تولدت مبارک باباجون. پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد دلها... با تو زندگی یه باغه،
بی تو سرده مثل زندون. هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها. هنوزم اگه نگیری، دستامو ...




7 . بابا جون دوست دارم - نماشا
www.namasha.com/v/sEBJDIsk
‎8 دسامبر 2014 ... بابا جون دوست دارم ❤ . منتشر شده توسط ... ای بابا انقدر براش مهم نبودیم که ساعتش
و یادش نمیاد ... از آن روز ... MSjoon ❤ عشقم عالی بود ❤ . پاسخ.




8 . بابا جون دوست دارم #love #Dad #father #animation #socialcam ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,773
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,562
  • بازدید ماه : 5,562
  • بازدید سال : 28,635
  • بازدید کلی : 289,723