loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 20 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
چقدر بده وقتي داري به خيال خودت محبت مي کني، طرف فکر کنه ميخواي ايراد بگيري



1 . چقدر بده وقتی داری به خیال خودت محبت می کنی، طرف فکر کنه میخوای ...
ezdevajehasan.persianblog.ir/post/314/
‎14 فوریه 2014 ... چقدر بده وقتی داری به خیال خودت محبت می کنی، طرف فکر کنه میخوای ایراد ... داری
ولی طرف، فکر کنه که دنبال اینی که ازش ایراد بگیری و میخوای با ...




2 . ازدواج آسان
ezdevajehasan.persianblog.ir/
‎اشتراک تجربیات و راهی به سمت ازدواجی آسان و موفق بر اساس سیره ی نبوی. ... و نمی
توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری ......
چقدر بده وقتی داری به خیال خودت محبت می کنی، طرف فکر کنه میخوای ایراد بگیری .




3 . ازدواج آسان
lovlov.mihanblog.com/
‎31 مه 2015 ... همچنین با توجه به اینکه من 30سال دارم و فرصت ازدواج برام کمه آیا ..... چقدر بده وقتی
داری به خیال خودت محبت می کنی، طرف فکر کنه میخوای ایراد بگیری . ... داری ولی
طرف، فکر کنه که دنبال اینی که ازش ایراد بگیری و میخوای با حرفات ...




4 . تیر ٩٤ - طاقت بیار و زن باش ...
bluefancy.persianblog.ir/1394/4/
‎28 ژوئن 2015 ... به جای اینکه دست منو بگیری و ببری سر خونه زندگیم، ترجیح میدی بشینی ... می
فهمی وقتی بهت پیشنهاد رابطه میدن، چقدر فکر و خیال می کنی؟ ... نجات بده، من نمی
خوام با کس دیگه ای باشم، بیا "باش" که اون طرف مغزم انقدر منو تحقیر نکنه ! ... تو
داری منو هل میدی در آغوش مردهای دیگه و خودت اونجا بی خیال نشستی و تماشا ...




5 . دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/857/دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
سلام متن اصلی سوال به درخواست سوال کننده حذف شد موضوع سوال ماجرای آقا و خانمی بود
... چقدر زود حرف از طلاق میزنید شما هنوز مشاوره نگرفته فکر طلاق افتادین .... بهم میگه
من کلا از این کار بدم میاد حالا هرکاری می خوای بکن بازم میگم همه کار کردم ...... زن و
مردبا این خانم بسنجیم وفا داری به زن یا مرد بودن نیست به ذات طرف بستگی داره خانم
...




6 . شوهرم به بدترین وجه ممکن بهم تجاوز کرد... :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../شوهرم-به-بدترین-وجه-ممکن-بهم-تجاوز-کرد
‎بعد از عقد به خیال اینکه با شوهرم صحبت کنم راهیه اتاقم شدیم. ..... دوستش داری هنوز
اگه متنفری اینطور که گفتی هیچی ولی به اینم فکر کن که پرده شما رو ..... سلام بابا
چقدر خودتو اذیت میکنی؟ ... اگر از آینده ی این پسر مطمئن هستی و فکر می کنی که دور
از مسائل جنسی میتونه .... ولی در نهایت خودت باید با لحاظ تمام جوانب تصمیم بگیری.




7 . با شوهر بي احساس و بي عاطفه چيكار كنم؟ - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=44428
‎ميگم بهم محبت كن. ... حتي وقتي ارايشگاه ميرم و بهترين لباسارو مي پوشم بازم بهم
توجه نمي كنه. ... دلم ميخواد يه راهي پيدا كنم كه اونو به خودش بياره ... مامان پري بهتره
حتما از يه مشاور كمك بگيري. .... از اون طرف فكر ميكنم منم واقعا چيزي واسش كم نذاشتم.
... مامان پري جون عزيزم داري كاملا اشتباه مي كني عزيزم چند تا عامل هست ...




8 . فروردین 1392 - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2
zananetar1.blogfa.com/1392/01
‎خیلی وقت بود میخوندمت اما بعد فیلترشدنت بی خیال شدم تااین که همین ... .تا بتونی




9 . به اونچه تو ذهنت داری برسی. ... سال) و طرف مقابلتون برگشته و میخواد از نو شروع کنه
/. ... حتی یک بار به من حرف بدی زد و فکر نمیکنم بتونم فراموشش کنم تا آخر عمرم ....
باور ميكني مامان من كه همش 42 سالشه ديشب كنار من ايستاده بود يهو ديدم پام خيس شد !




10 . رفتارهای شوهرم مرا از زندگی بیزار کرده دیگه طاقت ندارم.. - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_224408_2005585
‎26 ا کتبر 2012 ... تو خونه که هست همش ایراد میگیره و اعصاب منو خورد میکنه، روزی سه بار میره ... شدید به
خودش و خانوادش محبت کردم،براش همه جوره وقت گذاشتم، تو خونه ... ببری چون وقتی اونو





11 . 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com/site/391/12-نشانه-اصلی-برای-پایان.../کامیابی
‎4 نوامبر 2012 ... ۱)وقتی به جای زندگی در زمان حال در گذشته سیر می کنی! ... ولی بار سوم نشانگر وجود
ایرادی در روند این ارتباط است. ...... هیچکی نمیدونه من چی کشیدم :((( چقدر تحقیر شدم .
.... گاها باید یک رابطه رو پایان بدی تا به طرف مقابل بفهمونی دوستش داری و ...
بالاخره ما نفهمیدیم شما می خوای تموم کنی اون نمی ذاره یا خودت نمی تونی ...




12 . متن های عاشقانه
www.taksetare92.blogfa.com/tag/متن-های-عاشقانه
‎گـــلـــو درد بگـــيري ... به فـــكــــر عشـــقـــت بـــودي ... چــقدر سـَــرت شــــلوغ شــد ...
تــــــا خــــــودت يـــواش يـــواش تــــــرکشــــــون کـــنـــي. .... سخت است بـدانـــــم مي
بيني ، و بي خيــــــــــالي … ... مـامـانم يـاد داده اسبــاب بازيــامــو بــدم به بــدبـخـت
بـيچــاره هـا. .... ایراد مگیر! ..... محبت مثل مشروب خوردن ميمونه وقتي كم ميدي طرف
ميخوره




13 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... یکی از وسایل مهم و مجرّب برای توسّل به حضرت سیّدالشّهداء(ع) زیارت ... چقدر فراوانند
کسانی که اولاددار نمی‌شدند، با زیارت عاشورا صاحب اولاد .... گرفته, میخوام از امام رضا(
ع) التماس کنم به خواهرشون که خودش شفا بده, ... منم چند ساله به در بسته خوردم و از هیچ
طرف هم فرجی برام نمیشه، برای تک تک تون دعا می کنم ان شاءالله به ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 250
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 3,146
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,935
  • بازدید ماه : 4,935
  • بازدید سال : 28,008
  • بازدید کلی : 289,096