loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 12 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
و سقوط آخرين تصميم من است



1 . چای در تنهایی
captainblack.mihanblog.com/
‎و سقوط... آخرین تصمیم من است... وقتی سقوط میکنی. از دره ای به کام مرگ. به هر تخته
سنگی چنگ میزنی. زخمی میشوی. میشکنی. اما دستانی برای بالا کشیدنت دراز ...




2 . جام جم آنلاین-یک بانوی ایرانی متخصص سقوط است عکس
www.jamejamonline.ir/newspreview/1922438390631342044
‎28 آوريل 2015 ... «Sky Dive» یا به قول خودمان سقوط آزاد، ورزشی است که این روزها طرفداران .... در آخرین
پرشم به من گفتند تا 10 بشمار به سمت جلو برو بعد ۱۸۰ درجه ...




3 . مصاحبه با مهسا احمدی نخستین دختر باجی جامپر ,سقوط - آموزش سقوط آزاد
freefall.blogfa.com/post/19
‎پريدن از هواپيما كاري است هيجان انگيز و غير معمول و وقتي چنين كاري را دختري ...
حتي خلبان هم فكر ميكرد در آخرين لحظه منصرف ميشوم اما من تصميم خودم را گرفته ...




4 . از روی احساس تصمیم نمی‌گیرم - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/292267/Lifeskills/individuals
‎15 آوريل 2015 ... بله تصميم دارم كه به‌طور متوالي صعود را انجام دهم چون آخرين ركوردي كه براي صعود به
... خدا را شكر براي من اتفاق خاصي رخ نداده است چون هميشه مراقب بوده‌ام و در سطح ... در
بازگشت از گاشربروم۲ بود كه ليلا اسفندياري سقوط كرد و درگذشت.




5 . معجزه خاموش
mojezeh-khamoosh.blogfa.com/
‎حذف تو از زندگی پر از پرواز و سقوط من بی معناست.درواقع غیر ممکن ... جایت در قلبم
برای همیشه محفوظ است و تا زمان آخرین نفس و آخرین لحظه ی پرواز. به یادت می مانم!




6 . آخرین تصمیمات رژیم پهلوی/آخرین لحظات سقوط ارتش رژیم شاه - مشرق ...
www.mashreghnews.ir/.../آخرین-تصمیمات-رژیم-پهلویآخرین-لحظات-سقوط-ارتش-رژیم-شاه
‎3 فوریه 2013 ... آخرین تصمیمات رژیم پهلوی/آخرین لحظات سقوط ارتش رژیم شاه ... آنچه پیش روی
شماست مطلبی است که ارتشبد عباس قره باغی آخرین رئیس ستاد ارتش ... ضمناً‌
نخست‌وزیر منتظر من باشد که پس از خاتمه شورا به نخست‌وزیری بروم.




7 . آخرین یادداشت خبرنگار ایرانی قبل از سقوط هواپیما | بارسانیوز
barcanews.org/post/32034/
‎26 مارس 2015 ... توی این ایام هر کسی فاطمیه رفت هیئت برا من و محسن معتمد هم دعا کنه... » .... تو
تصميمت تصميم غلطى بوده ؛ وگرنه الان اين حرف رو نمى زدى و روانى نمى شدى . ....
گلچین روزگار عجب سلیقه ای دارد،می چیند آن گلی که به عالم نمونه است.




8 . دلیل سقوط ایرباس آلمانی: دست‌شویی خلبان و تصمیم کمک‌خلبان به ...
khabaronline.ir/detail/406116/science/technology
‎27 مارس 2015 ... همچنین این خلبان اعلام کرده است که هواپیمای مذکور مدت زیادی بلا استفاده نیز بوده
است. ... البته این کارشناسان در آن زمان اعلام کردند تصمیم به سقوط می‌توانسته کاملا
... اطلاعات بدست آمده از جعبه سیاه نیز نشان می‌دهد که آخرین ارتباط بین خلبان و ... به
نظر من میخوان سهام شرکتشون افت نکنه این چرت و پرتا رو میگن.




9 . نویسنده روس بازگشایی سفارت انگلیس در تهران را سقوط آخرین قلعه ...
www.khabaronline.ir/.../detail/450003/World/diplomacy
‎6 روز پیش ... در بیانیه رسمی وزارت خارجه بریتانیا آمده است: «دولت بریتانیا تصمیم گرفته است
از پافشاری بر جبران خسارات وارد شده به ساختمان سفارت به ...




10 . 60127 آزاده باقري/مهسا احمدي، اولين زن پرنده بعد از انقلاب است که ...
www.salamatiran.com/NSite/FullStory/XmlFiles/60127.xml
‎مهسا احمدي، دختر 23 ساله‌اي است که در آخرين ماجراجويي خود بعد از 6 سال کارهاي
بدلکاري ... size=2>سقوط آن هم با بالگرد که ملخ ترسناکي هم دارد و هر لحظه ممکن است





11 . سایت خبری تحلیلی بانک ورزش
bankvarzesh.com/Default.aspx
‎واقعا زشت است بازیکن پرسپولیس دنبال پول باشد! ... آخرین اظهار فضل درخشان/ «
یارو» را یادت رفت حمید خان؟ Bullet برانکو ناخواسته تصمیم دایی را تایید کرد/ این
چه طرز تعریف از علی کریمی بود؟ Bullet ... جلد دوشنبه گل/ من هم به حساب پرسپولیس
پول می‌ریزم، اگر. .... سقوط یک پله‌ای شاگردان کواچ/ والیبال ایران همچنان بر بام آسیا.




12 . سوالات هوش برای افراد باهوش ! - بیتوته
www.beytoote.com/fun/enigma/intelligencetest1.html
‎1) یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می‌کند. ... size=x-small][size=
medium] (۳ )خانمی‌عاشق رنگ قرمز است و تمام وسایل‌ او به رنگ قرمز ... پس از مدتی
دکتر می‌گوید من نمی‌توانم این شخص را عمل کنم، به علت اینکه او پسر من است. ... ۱۵)
یک شترمرغ تصمیم می‌گیرد که به وطنش بازگردد. ..... جدیدترین و آخرین قیمت نرخ
ارز،سکه،دلار ...




13 . دختری که در اثر سقوط هواپیما در جاده کرج کشته شد - آخرین نیوز
www.akharinnews.com/.../65063-دختری-که-در-اثر-سقوط-هواپیما-در-جاده-کرج-کشته-شد.html
‎31 آگوست 2014 ... خبرده: دختر جوانی که در لحظه سقوط هواپیما در حال عبور از محل حادثه بود، بر اثر ... ۱۰
صبح بود مردی ناشناس به من زنگ زد و گفت دخترم در این جاده تصادف کرده است ... پدر
از لحظه‌هایی می‌گوید که تصمیم گرفته بود با وجود تمام تلخی‌هایش ...




14 . پایگاه خبری الف
alef.ir/
‎این روزها حال و هوای شورا رنگ و بوی انتخابات هیات‌رئیسه به خود گرفته است. ...
می‌شوند که احتمالا منجر به سقوط هارپریسم و تغییرات اساسی در اتاوا خواهد شد. ....
وزیر علوم تحقیقات و فناوری جزئیات تصمیمات در مورد بورسیه ها را اعلام کرد. ... من هم
پراید دارم ... هفته نامه مثلث در آخرين شماره خود گفت‌وگوي مفصلي را با احمد توكلي
ترتيب داده ...




15 . محمد نوری: سقوط پرسپولیس یک شوخی خنده دار است - نمناک
namnak.com/13263-محمد-نوری-سقوط-پرسپولیس.html
‎فعلا که تصمیم ندارم چنین کاری کنم. *کلا به نظر ... این مسائل بیشتر جنبه شخصی
دارد که من هم شخصیتم این طوری است. ... *امسال دربی برگشت در آخرین هفته برگزار
می شود؛ زمانی که پرسپولیس دیگر هیچ انگیزه ای برای نتیجه گرفتن ندارد.اما حتما ...




16 . ظهور نزدیک است ، دیگر نباید خفت
12khabar.blogfa.com/
‎27 جولای 2015 ... ظهور نزدیک است ، دیگر نباید خفت - آخرین اخبار تحرکات منطقه تا واقعه شریف ظهور
... کشور بر اثر تیراندازی عناصر تروریستی، تصمیم به ارسال جنگنده گرفته است.
..... بی‌شمار مبنی بر سقوط حکومت سوریه؛ چرا این اتفاق نیفتاده است؟ ... اگرچه
انتقاد ازپادشاه ونفی حکومت پادشاهی از حقوق شخصی وانسانی من است .




17 . Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
sporttv.ir/
‎باقری: پول گرفتن از هوادار مایه آبرو ریزی است - طاهری نمی تواند برود ... ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۱۵:۵۲افتخاری: از نظر کمیته فوتسال و من وحید شمسایی سرمربی تیم ملی است ....
۱۳۹۴/۰۶/۰۹ ۱۳:۵۱پیش از حضور در جام جهانی ژاپن - آخرین تمرین تیم ملی والیبال
چهارشنبه ..... جهانبخش: بهترین تصمیم را گرفتم - نه من مبلغ قراردادم را اعلام می کنم
نه باشگاه ...




18 . داغ ترین مطالب اتاق گفتگو - Bourse24.ir - بورس 24 -
bourse24.ir/forum/hot/
‎در این بخش از آخرین اخبار داغ بازار سهام و شرکت های بورسی مطلع می شود و شاید
برخی از ... گفتنی است که قیمت جهانی الومینیوم از ابتدای مردادماه از 1610 دلار به
1565 دلار ... خبرهایی مبنی بر تصمیم برای افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده
نقدی در این ... سلام دوستان من یه سهم اولیم که به پیشنهاد یکی از دوستام فارس و
تاپیکو خریدم.




19 . شیعی: والیبال برند پیکان است | ورزش 3
www.varzesh3.com/news/.../شیعی-والیبال-برند-پیکان-است
‎26 جولای 2015 ... به گزارش "ورزش سه"، بعد از سقوط تیم فوتبال پیکان به لیگ دسته یک ... در همان یک
قسمت من به احتمال این انتقال اشاره کرده بودم اما واقعیت این است که هنوز ... بود پیکان
جایگزین این تیم شود، مدیرعامل پیکان در مورد آخرین تصمیمات ...




20 . مقام ايراني: توافق هسته اي امروز قابل دستيابي است/ کري : به اتخاذ ...
www.boursenews.ir/.../مقام-ايراني-توافق-هسته-اي-امروز-قابل-دستيابي-است-کري-به-اتخاذ-تصميمات-واقعي-نزديک-مي-شويم-فابيوس-فکر-مي...
‎12 جولای 2015 ... ... عدم حمایت دولت مهمترین دلیل سقوط بورس است/ بورس در آستانه سقوط به ۵۰۰۰۰واحد!
.... ولی برخی مسائل باقی مانده است که باید توسط وزرای امور خارجه حل و فصل شود». ...





21 . سقوط ازاد و چتر بازی - پاسخ 2 - آی آر ارتش
irartesh.ir/Forum/Post/125/Answer/2
‎پريدن از هواپيما كاري است هيجان انگيز و غير معمول و وقتي چنين كاري را دختري ... در
آخرين لحظه منصرف ميشوم اما من تصميم خودم را گرفته بودم،هر چند زمان سقوطم چند




22 . تصاویر سقوط آزاد با لباس خفاش در ایران | پرتال جامع واکنش | اخبار ...
vakonesh.com/featured/تصاویر-سقوط-آزاد-با-لباس-خفاش-در-ایران/
‎6 آگوست 2015 ... حالا دیگر تعداد پرش هایش به عدد ۵۰۰ رسیده بود و برای دریافت آخرین مدرک بین
المللی ... البته گواهینامه در خارج از ایران صادر می شود و بین المللی است. ... من تصمیم
خودم را گرفتم و با دوستانم در ایران در ارتباط بودم و گفتم که می خواهم ...




23 . ظریف: طرف مقابل تصمیم بگیرد توافق یا فشار - عصر ایران
www.asriran.com/.../ظریف-طرف-مقابل-تصمیم-بگیرد-توافق-یا-فشار
‎9 جولای 2015 ... مهمترین خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای به این شرح است. ... کاملا روشن به من گفت
که نمی توانید برای همیشه در آنجا بمانید تا تصمیم ها گرفته شود. ... آخرین خبرها از
وین/ جان کری: اگر تصمیم گرفته نشود آماده پایان دادن به ..... آخرین وضعیت کاهش
دوباره قیمت خودرو در بازار/ چه خودروهایی بیش از بقیه سقوط کردند؟ ( جدول ...




24 . جام نیوز :: JamNews - آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ واکنش ...
www.jamnews.ir/detail/News/499608
‎30 ژوئن 2015 ... این مرد ثروتمند در پی سقوط بورس ۱۳ میلیارد ضرر کرد ... پرویز مظلومی و مجید صالح
در جلسه باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ ... درباره صادقی هم
باید بگویم که او ملی‌پوش است و من تصمیمی برای او نمی‌گیرم،‌ ...




25 . Football.ir - اخبار فوتبال : «نفت مسجد سلیمان»
football.ir/news/list/team/naft-masjed-soleyman-1370.html
‎مسعود رضاییان در مورد آینده تیم نفت مسجدسلیمان گفت: قرارداد من با این ... رضائیان
: در مورد خرید امتیاز، شواری عالی ورزش وزارت نفت تصمیم می‌گیرد ... ۱۵ خرداد آخرین
روز مدیرعاملی‌ام در باشگاه روز ۱۲ خرداد است و به احتمال بسیار زیاد ... تیم ما هم به خاطر
شرایطی که داشت سقوط کرده است و امیدوارم مسئولان به فکر آینده این باشگاه باشند.




26 . هشدار نیوز - سیاسی کاری سپاه باعث سقوط فاو شد
hoshdarnews.ir/detail/News/17180
‎28 آوريل 2015 ... دو اَبَر قدرت شرق و غرب تصمیم گرفتند با با هزینه کردن هر بهایی ایران را شکست
دهند. ... که من آخرین بار او را خوب نجات دادم این روزها می‌بینم گاهی حرف‌هایی می زند! ... رد
می‌کند و نشان‌دهنده تلاش و پیگیری فرماندهان در ماجرای سقوط فاو است.




27 . حمله اعراب به ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/حمله_اعراب_به_ایران
‎در سال ۶۴۲ آخرین مقاومت منسجمِ ایرانِ ساسانی در نهاوند رخ داد (نبرد نهاوند) که پس از
نبردی خونین اعراب پیروز شدند. ... ولایت‌های شرقی ایران شامل سیستان و خراسان هم
سقوط کردند. .... من تو را به سوی خدا می‌خوانم. ... توماس نوبل معتقد است که از آنجایی که
یورش و غارت در میان اعراب مرسوم بود، پس از اینکه اسلام خشونت را میان مسلمانان ممنوع
کرده ...




28 . سایت خبری تحلیلی عبرت نیوز
ebrat.ir/?part=news
‎امروز: 1394/6/8 ساعت 19:14 | آخرین به روز رسانی : 1394/6/8 - 15:58:00 ... علاقه اش
سقوط کرد و کشته شد شهردار تهران: امضاهای طلایی برای برج‌سازی کذب است اوج ... از
صبا کسی را دعوت نمی‌کردم/ برای بازی ستارگان نمی آیم جزئیات آخرین تصمیمات در




29 . ... و سیما: نویسنده به من گفت روی آنتن با کلمه جگر بازی کنم/من مبینا نصیری هستم
.




30 . بازی The Last Guardian بیشتر به خاطر «تصمیمات» سونی در سکوت ...
zoomg.ir/.../the-last-guardian-went-silent-because-of-sony-not-team-ico/
‎26 ژوئن 2015 ... فکر می‌کنم ساختار بازی، طراحی آن و ایده‌هایی که من برای این بازی داشتم باعث ایجاد
یک محصول خوب می‌شد. ... ظاهرا The Last Guardian آن‌قدر بازی بزرگی است که سونی





31 . توبه - ویکی فقه
www.wikifeqh.ir/توبه
‎پشیمانی و بازگشت از گناه همراه با تصمیم بر ترک آن را توبه گویند و از این عنوان
به ... و در اصطلاح عبارت است از ترک گناهان کنونی و عزم بر ترکشان در آینده و تدارک
... و سپس از آن گناه برگردد و توبه نماید و به هنگام یاد کردن از آن گناه از من شرم کند، او
... حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله) در آخرین خطبه عمر شریفشان میفرمایند: «هر
...




32 . ماجرای حقیقی بدترین بازی ویدیویی تاریخ و سقوط آتاری - دیجیاتو
digiato.com/article/.../ماجرای-حقیقی-بدترین-بازی-ویدیویی-تاری/
‎9 آوريل 2015 ... آتاری به حدی از تولید این بازی خجالت زده بود که تصمیم گرفت میلیون ها کارتریج
.... ۳۰ سال، انجام دادن اش موجب لذت است: “من تصمیم داشتم همین افراد را سرگرم نگه دارم،
حالا کاری که ... آخرین بازیش ballance game بود که باهاش حال کردم.




33 . ناگفته‌ های نوری المالکی از سقوط موصل - پایگاه خبری تصمیم نیوز ...
www.tasmimnews.ir/ناگفته‌-های-نوری-المالکی-از-سقوط-موصل/
‎19 آگوست 2015 ... وی افزود: سقوط موصل توطئه ای بود که یکی از جنبه های آن توطئه برگزاری تحصن در
موصل و الانبار بود. ... مالکی گفت:مسعود بارزانی گفته است که من را از احتمال حمله
داعش به موصل مطلع کرده بود ولی گفته بارزانی ... آخرین اخبار.




34 . ؛اعترافات متهمان يك پرونده جنايي 16987 870231 حوادث 1 13 ...
www.khorasannews.com/newssource/.../05_16987_13_15726.XML
‎XML 05 ؛جلسه اخذ آخرين دفاعيات از افرادي كه يك نفر از آن ها متهم به مباشرت و سه نفر
ديگر متهم به معاونت در ... در حالي كه اين خودرو از پهلو سقوط كرده بود و اين امر نشان مي
داد خودرو پس از سكون، داخل دره پرت شده است. ... او هيچ اطلاعي از تصميم من نداشت.




35 . گفتگو با نادیا کومانچی، قهرمان افسانه ای ژیمناستیک | euronews ...
persian.euronews.com/.../nadia-comaneci-gymnast-of-perfection-defectorand-mother-on-the-global-/
‎8 نوامبر 2014 ... نادیا کومانچی: فکر می کنم به این دلیل است که ناپدید نشدم. من ... که در آن زندگی می
کردید یعنی دوران حکومتهای کمونیستی و درنهایت سقوط کمونیسم؟ .... من در آخرین
روزی که در آنجا بودیم از این تصمیم آگاه شدم و نمی توانستم تصور انجام ...




36 . آخرین جزئیات سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس :: سازمان مدیریت ...
bohrannews.com/آخرین-جزئیات-سقوط-هواپیمای-مسافربری-ایرباس-1
‎25 مارس 2015 ... در گزارش ها آمده است خلبان یک ساعت پیش یعنی ساعت 10 و 47 دقیقه ... به همین دلیل
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تصمیم دارد در ساعات آینده از محل سقوط هواپیما دیدن کند. ...
وی در باره اینکه خلبان قبل از سقوط خواستار کمک شده بود گفت: من ...




37 . تاریخ ایرانی - بدترین روزهای عمر کارتر/ عملیات طبس در یادداشت‌های ...
tarikhirani.ir/.../بدترین.روزهای.عمر.کارتر.عملیات.طبس.در.یادداشت‌های.روزانه.رییس.ستاد.کاخ.سفید.html
‎دو هلی‌کوپتر ما در شروع عملیات سقوط کرده است. ... این عملیات بود (و در آن جمع فقط
خود رییس‌جمهوری، ماندیل و من می‌دانستیم که تصمیم به استعفا گرفته است) خواست که
...




38 . عوامل سقوط حكومتها در قرآن و نهج البلاغه - ۲ - كتابخانه معارف اسلامی
ketaab.iec-md.org/.../avaamel_soghoot_hokoomathaa_jamaali_02.html
‎نويسنده جامعه از ديدگاه نهج البلاغه كه تحقيق جامعى درباره اين واژه نموده است مى گويد: (
(... احتمالا .... ((و انشاءنا من بعد هم قرنا آخرين )): و بعد از آنان قرن ديگرى را آفريديم .




39 . بازار مسكن در سال آينده سقوط آزادش شروع مي شود / مردم دست نگه دارند
www.bultannews.com/.../بازار-مسكن-در-سال-آينده-سقوط-آزادش-شروع-مي-شود-مردم-دست-نگه-دارند
‎9 دسامبر 2013 ... آخرين پیش‌بینی ارزاني مسکن در سال آینده؛ ... وی گفت: به اعتقاد من تقاضایی در
بازار وجود ندارد که اگروجود داشته باشد به بازار ... بیگدلی با بیان اینکه حدود ۳ سال
است که خرید قابل توجهی در بازار صورت .... عاقانه تصمیم بگیریم .




40 . اشتباه کرده است - سایت خبری یزدفردا
www.yazdfarda.com/news/1394/03/104271.html
‎7 مه 2015 ... برخی می‌آیند و افرادی را متهم می‌کنند که مثلا در سقوط فاو مقصر بودند. .... عملیات‌های
خیبر و بدر آخرین عملیات های سپاه و ارتش با فرماندهی‌های مشترک بود. .... *رضایی:





41 . گفتگو با پدر قربـانى تصادف تاكسى بر اثر سقوط ایران140 تصویر
khordadnews.ir/news/81636
‎17 آگوست 2014 ... چندساعتی گذشت، بعدازظهر بود به من گفتند دخترم مرگ مغزی شده ‌است ... پدر حدیثه
در لحظات آخر تصمیم گرفت واقعیت زندگی را بپذیرد و با اهدای ... باید بپذیریم
حدیثه پیش ما نیست پس بگذار آخرین خواسته‌اش را برآورده کنیم.




42 . نماینده وزارت ورزش تشریح کرد: آخرین تصمیمات برای استقلال و ...
www.tarafdari.com/.../نماینده-وزارت-ورزش-تشریح-کرد-آخرین-تصمیمات-برای-استقلال-و-پرسپولیس؛-خادم-مدیر-سرخ‌ها-نمی
‎8 ژوئن 2015 ... نماینده وزارت ورزش تشریح کرد: آخرین تصمیمات برای استقلال و پرسپولیس؛ ...
اوضاع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شده است، آخرین تصمیمات برای
سرخابی‌ها را تشریح کرد. ... وی در مورد علت حضور خود و وزیر ورزش در این مجمع گفت:
من و آقای ... توهم ایجاد کرده‌اند که من عامل سقوط استقلال بوده‌ام؛ تلاش کردم تا ...




43 . حلی - آخرين وضعيت حادثه سقوط بالگرد در جزيره خارگ هيچ اثري از ...
helli1.ir/.../آخرين وضعيت حادثه سقوط بالگرد در جزيره خارگ هيچ اثري از اجساد نيست.html
‎11 جولای 2015 ... آخرین وضعیت حادثه سقوط بالگرد در جزیره خارگ/ هیچ اثری از اجساد .... «اسکار دیگز
» ( جیمز فرانکو ) که یک شعبده باز سیرک است تصمیم میگیرد به ..... به «مرگ
کسب و کار من است»، «خسیس»، «هویت گمشده»، «مردی که مرده بود




44 . مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
‎17 ژانويه 2014 ... همۀ امامان کشتی نجاتند؛ لیکن کشتی امام حسین(ع) سریع‌تر است. ... من حکم کردم بر
زنان و مردان از شیعیان سامرّاء که زیارت عاشورا بخوانند و ثواب آن را هدیه .... امروز
تصمیم گرفتم که 40 روز زیارت عاشورا بخونم ایشاله که امام حسین شفاعت .... آرش
عزیز نترس ما تو چاه شرک سقوط نمیکنیم ولی شما هم مواظب باش که یک وقت در ...




45 . تصادف ساختگي راز جنايت را فاش کرد - صفحه اول - ابتکار
old.ebtekarnews.com/Ebtekar/News.aspx?NID=31814
‎20 مه 2008 ... جلسه اخذ آخرين دفاعيات از افرادي که يک نفر از آنها متهم به مباشرت و سه نفر ديگر
متهم به معاونت در ... حالي که اين خودرو از پهلو سقوط کرده و اين امر نشان مي داد خودرو پس
از سکون، داخل دره پرت شده است. ... او هيچ اطلاعي از تصميم من نداشت.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 800
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,121
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 24,194
  • بازدید کلی : 285,282