loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 15 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم



1 . حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم - شعرنما|پرتال جامع ادبی
shernama.ir/حفظ-کن-فاصله-را-تا-به-تو-عادت-نکنم/
‎30 ژوئن 2015 ... حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم، به زن ِ توی غزل هات حسادت نکنم، حرف ها دارم وُ
یک عمر نباید بزنم طبق معمول عذابم بده تا شک نکنم.




2 . مطابق سلیقه ات
sanamnafeh.blogfa.com/
‎پیش تو وُ اینهمه آدم تنهام. در زمین کاش از امروز اقامت نکنم. آسمانی تر از آنی که کنارت
باشم. حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم. صنم نافع. * - شازده کوچولو پرسید: ...




3 . تیر ۱۳۹۴ - مطابق سلیقه ات
sanamnafeh.blogfa.com/1394/04
‎کتاب آدولف هدیه ای بود از عزیز ترین دوستم و در قسمت یاد داشت ناشر به نوشته. هایی
بر خوردم که عینا تایپ می کنم : ... مسئله مهم ... حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم.




4 . به کجــــــاچنین شتــــابــــان...؟
www.fanoosedaryaei.blogfa.com/
‎حفظ كن فاصله را تا به تو عادت نكنم. به زن توي غزلهات حسادت نكنم. حرفها دارم و يك
عمر نبايد بزنم. طبق معمول برو زود كه فرصت نكنم. طبق معمول عذابم بده تا شك نكنم.




5 . صنم نافع | شعر پارسی
https://persianpoetries.wordpress.com/category/صنم-نافع/
‎29 ژوئن 2015 ... صنم نافع. حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم به زن ِ توی غزلهات حسادت نکنم.
حرفها دارم وُ یک عمر نباید بزنم طبق معمول برو زود، که فرصت نکنم.




6 . صنم_نافع | Search Instagram | Pinsta.me - Instagram Online Viewer
pinsta.me/tag/صنم_نافع
‎حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم به زن توی غزلهات،حسادت نکنم حرفها دارم و یک
عمر نباید بزنم طبق معمول برو زود،که فرصت نکنم طبق معمول عذابم بده تا شک نکنم ...




7 . حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم به زن توی غزلهات حسادت نکنم ...
https://plus.google.com/wm/trollface...com.../RPvGVKnYRKw
‎13 جولای 2015 ... حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم به زن توی غزلهات حسادت نکنم حرفها دارم و یک
عمر نباید بزنم طبق معمول برو زود، که فرصت نکنم طبق معمول ...




8 . دلـنـشــــیـن
dellneshin.blogfa.com/
‎حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم. به زن ِ توی غزلهات حسادت نکنم. حرفها دارم وُ یک
عمر نباید بزنم. طبق معمول برو زود، که فرصت نکنم. طبق معمول عذابم بده تا شک ...




9 . دانلود بروزترین- حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم ... - دخترانگی هایم
only4you-m4.ufacebook.ir/page-580540.html
‎نوشیدن دمنوش یا چای تازه دم و خوش رنگ و لعاب لذتی دارد وصف ناشدنی. یک تسکین و
آرامش خاصی در نوشیدنی‌های داغ وجود دارد که نظیرش در هیچ چیز دیگری نیست.




10 . کسری @kasra_dashtestani Instagram photos | Websta (Webstagram)
https://websta.me/n/kasra_dashtestani
‎kasra_dashtestani حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم به زن توی ...
kasra_dashtestani @sahar.zirahi من که عادت منبر رفتن ندارم، خودت بالای منبری





11 . شعر های زیبای فارسی (@iran_sher) | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/user/iran_sher/2009525240
‎حفظ کن #فاصله را تا به تو عادت نکنم . به زن. iran_sher. @iran_sher . . . حفظ کن #
فاصله را تا به تو عادت نکنم . به زن ِ توی #غزل هات حسادت نکنم . . حرف ها دارم وُ یک ...




12 . حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم ... - صفحه اصلی
only4you-m4.ahb-dl.ir/page-632170.html
‎حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم ...




13 . Instagram photo by amir deljoo - @amir.irani.deljoo on Thu Jul 02 ...
ink361.com/app/users/.../ig-1020437306333396711_1646255958
‎2 جولای 2015 ... حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم به زن ِ توی غزل هات حسادت نکنم حرف ها دارم وُ یک
عمر نباید بزنم طبق معمول برو زود، که فرصت نکنم طبق معمول ...




14 . دخترانگی هایم - حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم ...
only4you-m4.blogfa.com/post/62
‎15 آگوست 2015 ... حفظ کن فاصله را تا به تو عادت نکنم ... پُر از بغضم ... حس ِ خفگی امونم ُ بُریده ...
شاید این تقدیر ِ من ِ ... ولی دوس دارم با تقدیر بجنگم ... دوس دارم ...




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 689
  • بازدید ماه : 689
  • بازدید سال : 23,762
  • بازدید کلی : 284,850