loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 22 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
بفهم دنيا مدير نداره



1 . استاد رائفی پور _ **بفهم نداری** - بروز آنلاین
film.broozonline.ir/v/lgRBA/استاد_رائفی_پور___**بفهم_نداری**
‎sadat_masaf استاد رائفی پور _ **بفهم نداری**تاثیر گذار استاد رائفی پور _ **
بفهم نداری** استاد رائفی پور ... دنیا مدیر نداره (۳) - استاد علی اکبر رائفی پور.




2 . متن آلبوم یه خاطره از فردا - احسان خواجه امیری - دانلود آهنگ جدید
nicmusic.org/1393/07/متن-آلبوم-یه-خاطره-از-فردا-احسان-خواجه/
‎ Rating: 5 - 1 voteبفهمم جز تو راهی نیست خلاصم کن از عشقایی ... متن آهنگ دنیا احسان خواجه امیری. دنیا
ما رو نخواست ما هم نخواستیم ... دنیا حساب کتاب داره، نخواستیم ... فرقی نداره من و تو




3 . متن آهنگ احسان خواجه امیری - متن ترانه
bestlyrics.persianblog.ir/tag/متن_آهنگ_احسان_خواجه_امیری
‎بفهمم جز تو راهی نیست خلاصم کن از عشقایی ... دنیا. نویسنده: مدیر - ۱۳٩٢/۳/۳۱. دنیا
ما رو نخواست ما هم نخواستیم بیرون بریم...چرا تو دنیا واستیم؟ ... فرقی نداره من و تو




4 . mohammad(مدیر ارشد گروه دالتون های مدرن) - فیس نما
facenama.com/mohammad-0070/filter:posts/pg:65
‎تنهام نذار.. بی تو میمیرم! من :ب جهنم.. ول کن دستمو دختره :( با گریه) بی تو دنیا برام
معنی و مفهوم نداره! من :ب درک... من ازت خوشم نمیام.. بفهم مامانم :پاشو لنگ ظهره :| ...




5 . آشنایی با نرم افزار پیام رسان ایمن تلگرام (Telegram Messenger)
notif.ir/introduction-telegram-messenger-1608.html
‎همچنین طراحان این ابزار در سراسر دنیا سرورهای مختلفی را برای برنامه خود تدارک دیده
اند .... چنین کاری در حالت عادی امکان پذیر نیست و تلگرام چنین قابلیتی نداره،
گزینه ... می خواستم بپرسم آیا مدیر یک گروه در تلگرام میتونه چت کردن دو نفر از
اعضای ... عذر میخوام چطوری بفهمم پیامی که توی تلگرام به یک نفر میفرستم خونده
شده یا نه ...




6 . جهان نيوز - اقدام ترسناک مدیر مدرسه
jahannews.com/vgli3qa5zt1ap3x..bttc2ckz.html
‎5 آگوست 2015 ... در تصویر زیر اقدام ترسناک مدیر مدرسه که دانش آموزانش را درون یک ... به باغ وحش و
این ربطی به مدیر نداره جوری تیتر زدین که گویی قرار بوده بچه ها را ...




7 . جب بوش: بلندپروازی‌های ایران باید نابود شود نه این که مدیریت شود ...
https://www.tabnak.ir/.../جب-بوش-بلندپروازی‌های-ایران-باید-نابود-شود-نه-این-که-مدیریت-شود
‎19 فوریه 2015 ... جب بوش: بلندپروازی‌های ایران باید نابود شود نه این که مدیریت شود! ..... خالي دربرابر
دنيا ايستاديم تمام كشورها به عراق كمك مي كردن چي شد همه آنها شگست خوردن خيال همه
راحت بشه هيچ كشوري جرعت حمله به ايران را نداره . ... بفهم نفهم .




8 . پست بعدی - جامعه مجازی ایما
eima.ir/view/post:8073534
28 جولای 2014 ... پسره با گریه : بی تو دنیا برام معنی و مفهوم نداره ! دختر : به درک … من ازت خوشم نمیاد
… بفهم … مامان دختره : پاشو لنگ ظهرهدختر : برو گمشو ... مديريت سايت مسئوليتي
در قبال مطالب ارسالي کاربران ندارد. آیپی (IP) شما: 66.249.78.14.






10 . خودروهای روز دنیا با قیمت 33 تا 40 میلیون تومان - فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940323001157
‎14 ژوئن 2015 ... خودروهای روز دنیا با قیمت ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان/ خودروهای ایرانی این بازه قیمتی. ...
مدیر نداره برادر پاسخ. 18:43 يکشنبه 24 خرداد 1394. علی اعلی.





11 . تماس با ما | مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com/portal/تماس-با-ما/
‎20 سپتامبر 2013 ... چگونه دنیا شیفته شما می‌شود؟ ..... خسته نباشید ، من همیشه مجله شمارو از سایت مدیر
سبز دانلود میکردم اما نمیدونم چرا دو شماره اخرش رو سایت نمیاد ..... سایت همچیش
تکمیله ولی متاسفانه این امکان رو نداره که مطالب جدید رو تو ایمیلمون دریافت کنیم
...... مبهمات ان رشته یا فن را بفهم وانرا حل کن درسطح جهانی ونه در سطح کشور.




12 . بفهم...تو....فقط مال مني...... فقط من... | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران
www.langarmusic.ir/.../بفهم...تو....فقط مال مني...... فقط من....html
‎به علت بروز رسانی بدموقعه عوامل رومفا، به هیچ عنوان به مدیریت وبلاگ و یا خود
وبلاگ دسترسی ندارم.و نمیدونم و نمیتونم بفهم کی میاد کی نمیاد . برای همین تا زمان
درست ...




13 . بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
www.baharnews.ir/vdcjyxev.uqeoazsffu.html
‎20 ا کتبر 2013 ... مگه وی پی ان چقدر خرجشه ؟ بفهم چی میگی . ..... چون حرف بی ربطی بود،کجای دنیا
کنکور وجود نداره،استخدام هم بشی ازت کنکور میگیرن همه اینا مشکلاتی .... هنوز 30
سالش نشده بود یکی از مدیران ذوب آهن اصفهان بود . . . از پرتاب کفش هم ...




14 . ققنوس
www.gilt.blogfa.com/
‎بفهم ,عشق اگر واقعا عشق بود,لذت آن بوسه بر پیشانی خیلی بیشتر از لب دادن بود...
اگر عشق واقعا .... هیچ چیزی وجود خارجی نداره. فقط میخوان ... مدیر دنیا در صورت پای
چپ گذاشتن و تخطی از درس سوم،بصور محسوس و نامحسوس پوستمان را میکّند. مثل همون
...




15 . انگیزه بسیار بالای بازیکنان خوشحالم می‌کند/ مشکلی با مدیریت ندارم ...
www.mehrnews.com/.../انگیزه-بسیار-بالای-بازیکنان-خوشحالم-می-کند-مشکلی-با-مدیریت-ندارم
‎14 جولای 2015 ... سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد آنچه بیش از هر چیز مرا خوشحال می‌کند،
انگیزه بسیار زیاد و اراده بالای بازیکنان برای تمرین است.




16 . ××درد ودل××
dardodel-2.blogfa.com/
‎مدیر وب:سحر ... نفسم میکنه من بهش میگممم من احساس ندارم اصن برو پی زندگیت ...
چطوری بفهمم که منو میخواد؟ .... گفته که لیلا مثله خواهرمه من نمیتونم به چشمه دیگه ای
بهش نگاه کنم هیچ وقت نفهمید دوسش دارم هیچ وقت هیچ کس تو دنیا نمیتونه تا این حدی
که ...




17 . برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید ! :: آموزش بازی ...
clash-of-clans-game.blog.ir/.../برگرداندن-اکانت-پاک-شده-کلش-اف-کلنز-در-ورژن-جدید
10 مارس 2015 ... من وقتی بازیم رو از دست دادم چطور بفهمم که تاریخ ساخت بازی کی بوده ..من حدودا 4 .....
میگه کلا همچین چیزی وجود نداره با این مشخصات. پاسخ: ...... بخش‌هایی از این نظر که با
* مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است ...... هر چند هیچکدوم از پیامهای من رو
نگذاشتین و جوابی ندادین ولی یک دنیا تشکر بابت راهنماییهای شما .




18 . کامران ملایی خیلی دلم گرفته اروم ندارم دنیا | وبخون - صفحه اصلی
weblogkhoon.ir/.../کامران ملایی خیلی دلم گرفته اروم ندارم دنیا.html
‎خيلي دلم گرفته اروم نداره دنيا نایی ندارم از پس چشام میباره دنيا از بس که گریه کردم
دلم شکسته ..... دوباره حوصله مهر ماه و جیغ جیغ مدیر و ناظم رو ندارم ... دوست که بتونه
درکت کنه بفهم که چی میگی برای همین تصمیم گرفتم به درست کردن این وبلاگ تا ...




19 . دل نوشته - آ..مدیر - بلاگفا
aamodir.blogfa.com/tag/دل-نوشته
‎آ..مدیر ... من دیر رسیدم اما تقصیر من نیست حس میکنم کمی دیر به دنیا آمده ام .... بوی
عید می آید و من بر عکس اشتیاق کودکی هیچ اشتیاقی برای مراسم مزخرف عید ندارم با
این همه سوال بی جواب مانده از کودکی ... گیر کردن که میدانی چیست لااقل این را بفهم .




20 . اخبار داعش لحظه به لحظه » فقط قاسم سلیمانی می‌تواند داعش را شکست دهد
www.daesh.ir/1393/09/.../فقط-قاسم-سلیمانی-می‌تواند-داعش-را-شکس/
‎8 دسامبر 2014 ... داعش یه گروه سازماندهی شده است اینرا بفهم یعنی همه چیز براش پیش بینی شده مثل
..... ایران از این دست افراد کم نداره فعلا که این بزرگ مرد را روکرده ... حال خطاب به تمام





21 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
www.khanjarekhyanat.blogfa.com/
‎به سلامتی اونایی که هم دل دارن و هم معرفت اما کسی رو ندارن ! ..... کاش دنیا ساعت بود و
من و تو عقربه های آن تا هر یک ساعتی یه بار به هم میرسیدیم ! شعر قافیه نمی خواهد .....
نـخـوانـده مـرا بـفـهـم .... پسر: من فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه MIT آمریکا دارم.




22 . نوه ، نتیجه وبچه ندارم که شب عید بدم عیدی شو - اسکینک
www.skinak.ir/Forum/Catgory/75/Post/9970
چیزها رو خیلی رک / کار دیگه ای ندارم تو این دنیا زندگیمم شده خیلی جوک عقده ها تو دلم
... اینو بفهم اینبار . ... نقل قول این ارسال در پاسخ · گزارش این ارسال به یک مدیر ...




23 . دانلود آهنگ جدید مهدی دارابی بفهم با متن آهنگ | موزیک های روز دنیا
www.seamusic.ir/?p=11503
‎دانلود آهنگ جديد مهدی دارابی بفهم با متن آهنگ ترانه :حمید فریزند تنظیم و میکس و
مسترینگ :انوشیروان ... دیگه امیدی من به موندنت ندارم ... ارتباط با مدیران در فیس
بوک ...




24 . راز ازدواج نکردن علیخانی در ماه عسل فاش شد – جديدترين اخبار ايران و ...
www.momtaznews.com/راز-ازدواج-نکردن-علیخانی-در-ماه-عسل-فاش/
‎ای دنیا رو سرت خراب شه برو برو بابا معلوم شد خیلی زشتی ..... احمق خودتی حرف
دهنتو بفهم نفهم. من طرفدارشم تو بمیر از .... بعدشم اینجا مدیر نداره ی سایت متروکه
است.




25 . HTC ChaCha - mobile.ir - مرجع موبایل ایران
www.mobile.ir/phones/comments-36352-htc-chacha.aspx
‎ Rating: 8.2/10 - 1,649 votesگوشی خوبیه خیلی خوشدست هست ولی زود باتری خالی میکنه و مدیریت فایل نداره که
..... بگیرمش وسوال دوم که خیلی مهمه اینکه چطور میشه که بفهمم گوشی روت شده یا نه؟




26 . بارسلونا در آستانه یک تغییر اجباری/ 2 حامی اصلی تهدید به رفتن ...
barcanews.org/post/25155/
‎31 ا کتبر 2014 ... او ادعا کرده که این بار در صورت بازگشت به اتاق مدیر عاملی بارسلونا با ثروتی معادل
5 برابر ... هیچ جای دنیا این حرف ها رو نمیزنن فقط اینجاست که سریع توهم توطئه و
دشمن و کشورهای خارجی هست! ... حرف دهنتو بفهم ... ریطی به مدیر نداره.




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,652
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,441
  • بازدید ماه : 4,441
  • بازدید سال : 27,514
  • بازدید کلی : 288,602