loading...
دانلود آهنگ جدید
doctor3v1l بازدید : 15 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
فانتزي من اينه که …



1 . فانتزی من اینه - اس ام اس
www.4jok.com/jok/61
‎یکی از فانتزیام اینه که سازنده این جمله ی یه دست صدا نداره زنده بشه روبروم وایسته
بعد من ازش بپرسم واقعا به نظرت یه دست صدا نداره؟اونم با غرور بگه معلوم که یه دست
...




2 . یکی از فانتزی هام اینه که... - جک امروز
2dayjok.ir/cat/39/دنیای-فانتزی-من/
‎و می گويد : بلوند، 26 ساله، سه ماهه حامله است و اگر کار را به من ندهيد نام پدر بچه را هم
خواهم ... دسته : سرکاری ,آخه فک و فامیله که داریم ,یکی از فانتزی هام اینه که... ,د نـــ د ...




3 . فانتزی های من - اس ام اس 98
sms-98.ir/category/فانتزی-های-من/
‎یکی از فانتزیام اینه که با خونواده برم خواستگاری بعد بابای دختره بگه برید باهم
حرف بزنید، منم یه لبخند ژکوند بزنم و به آرومی بگم :حرف منو باید از چشام خوند…




4 . فانتزی من اینه | مرجع sms – اس ام اس
sms.irfamily.com/فانتزی-من-اینه/
‎2 نوامبر 2013 ... فانتزي من اينه كه داييم يه پسر داشته باشه كه اسمش ” علي ” باشه بعد هر وقت مي خوام
تو خونه در موردش حرف بزنم چون خيلي علي تو فاميل داريم بگم “علي ...




5 . فانتزی من اینه که ... | بروزترین سایت اس ام اس
www.gelsms.ir/فانتزی-من-اینه-که/
‎22 سپتامبر 2013 ... فانتزی من اینه که موقع مرگ به بچه هام بگم ده میلیارد تومان گذاشتم زیر… بعدش
بمیرم آی حال میده. *******************************. نمیدونم چه حکمتیه ...
Images for فانتزي من اينه که …




6 . یکی از فانتزی هام اینه که . . . - سـه علی سـه
3ali3.com/1391/11/07/یکی-از-فانتزی-هام-اینه-که/
‎26 ژانويه 2013 ... یکی از فانتزیام اینه که مامانم داره سیب زمینی سرخ میکنه، بعد من یواشکی میام تو
آشپزخونه یهو در حالی که کفگیر دستشه بر میگرده سمت من، منم ...




7 . از فانتزی های من اینه که...(سری اول) - اس ام اس روز|جدیدترین اس ام اس های 92
ysms.blogfa.com/post/17
‎از فانتزی های من اینه که...(سری اول). یکی‌ از فانتزیام اینه سر امتحان الکی‌ هی‌ کفه
دستمو نگا کنم مراقب احساس زرنگی کنه بیاد خفتم کنه ببین هیچی‌ کفه دسم نیست.




8 . فانتزی من اینه که ... | یک جوک
yekjok.ir/post/90
‎فانتزی من اینه که ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4445
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 237
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 2,278
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,067
  • بازدید ماه : 4,067
  • بازدید سال : 27,140
  • بازدید کلی : 288,228